Aloitin kesällä terapian. Nyt aion lopettaa palstailun.
Kiitos vaan ja moi! Enää en tätä tarvitse mihinkään. Sekoilkaa te vain täällä keskenänne.
Kommentit (39)
Joo oon miettinyt että pitäisi itsekin lopettaa tai ainakin rajata sitä aikaa mitä täällä viettää. Se kuva minkä ihmisistä täällä saa vie uskon kaikeen hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Tsemppiä ja menestystä.
Kiitos! Palsta on ollut todella mielenkiintoinen, mutta nyt on aika keskittyä muihin juttuihin.
Tulet vielä katumaan päätöstäsi.
Voit jättää Palstan, mutta Palsta ei päästä sinua koskaan.
Kaikkea hyvää sinulle, ap.
T. Itsekin samassa prosessissa
Vierailija kirjoitti:
Joo oon miettinyt että pitäisi itsekin lopettaa tai ainakin rajata sitä aikaa mitä täällä viettää. Se kuva minkä ihmisistä täällä saa vie uskon kaikeen hyvään.
Joo, täällä on paljon hyvää, mutta myös paljon todella pahasti mielessä. Katsotaan miten täältä poistuminen tulee mielialaan vaikuttamaan. Trolleja tuskin tulee ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Tämän trollin taidan tuntea todella läheisesti. Puhutko nyt omasta kokemuksestasi?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kaikkea hyvää myös sinulle!
Miten on mahdollista aloittaa (psyko)terapia kesällä? Terapeutit lomailevat ainakin koko heinäkuun, yleensä puolisentoista kuukautta. Ihan standardia.
Mamma voi lähteä Palstalta, mutta Palsta ei koskaan lähde mammasta. (Tosin on olemassa Palstamanaaja, joka saattaa siinä onnistua, mutta hän on juuri nyt kesälomalla Transylvaniassa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Tämän trollin taidan tuntea todella läheisesti. Puhutko nyt omasta kokemuksestasi?
Puhut kohta omasta kokemuksestasi, sanoi Palsta.
Lopetan siis palstailun mutta siirryn Sanoman moderaatioon.
Tästä eteenpäin kaikki poistetaan mikä ei miellytä minua.
Olen siis gambialaisen kanssa Kalliossa asuva Vihreän puolueen jäsen.
Ap
Itse olen terapiassa, mutta käyn silti täällä joskus. Hauskaa ajanvietettä ja mukava tietää, mistä ihmiset puhuvat. En silleen kuitenkaan ota vakavasti sitä, mitä täällä puhutaan ja mistä keskustellaan - asiat ei mee mun ihon alle. Siinä visiin ero.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan siis palstailun mutta siirryn Sanoman moderaatioon.
Tästä eteenpäin kaikki poistetaan mikä ei miellytä minua.
Olen siis gambialaisen kanssa Kalliossa asuva Vihreän puolueen jäsen.
Ap
Okei, sinä tarvitsisit selvästi terapiaa minua kipeämmin. Toivottavasti vielä sinuakin onnistaa!
Vierailija kirjoitti:
Menittekö terapiaan tämän av-palstan järkyttämänä?
Kaksi naista tapaa toisensa kadulla.
"Ai Petra moi, ihana nähä pitkästä aikaa!"
"No moi Annikki, niin kyllä on. VITUT ON, oot saaterin rasittava kälättäjä!! Öö siis ei mitään, mulla vähän päätä särkee, sori, tai siis MIKS sä käytät crocseja kaupungilla fakin WT??!"
Naiset eivät tapaa enää koskaan.
160818 kirjoitti:
Itse olen terapiassa, mutta käyn silti täällä joskus. Hauskaa ajanvietettä ja mukava tietää, mistä ihmiset puhuvat. En silleen kuitenkaan ota vakavasti sitä, mitä täällä puhutaan ja mistä keskustellaan - asiat ei mee mun ihon alle. Siinä visiin ero.
Lähinnä kaipaan nyt aikaa muihin asioihin. Ja ehkä taukoa myös Kristallikissan ja vastaavien jutuista. Sitä haluaisi ajatella, että on myös mahdollista päästä joskus edes vähän eteenpäin elämässä.
Pitääkö munkin mennä terapiaan, että saan lopetettua? Olen kyllä jo muutaman vuoden ajan ajatellut, että pystyn lopettamaan palstan ihan koska vaan haluan...
Hienoa! Tsemppiä ja menestystä.