Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaat sukulaisen kysymykseen, onko sulla ketään miestä?

Vierailija
16.08.2018 |

Ja sulla on fwb

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolle vastasin, että joka viikonpäivälle oma. Vanhemmilleni sanoin, että niin monta ettei sormet ja varpaat riitä laskemaan.

Ei ole kukaan kehdannut kysyä vähään aikaan.

Vierailija
2/21 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asia ei sinulle kuulu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, niin kuin asia on eli ei ole miestä, kun en ole kelvannut kenellekään. Yleensä puheenaihe vaihtuu sutjakkaasti tuon suoran vastauksen jälkeen eikä enää toiste udella.

Vierailija
4/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että korkeintaan miesoletettu.

Vierailija
6/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että ei vieläkään, kuten ei viimeiseen 15 vuoteen.

Vierailija
7/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa, hymyilen takas kuin hangonkeksi, ei kuulu heille.

Vierailija
8/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. FWB ei ole mies sanan varsinaisessa ja vanhanaikaisessa merkityksessä. Lisäksi seksielämäni ei kuulu muille. 

Vierailija
9/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut että on joka lähtöön. On niitä kyllä ollutkin, tosin nyt on hiljaisempaa. Minulta kysyttiin asiaa jopa äitini hautajaisissa. Sillä kertaa hymähdin ja käänsin selkäni.

Vierailija
10/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattaapa olla, suattaapa hyvinniin olla olemattakkiin.

Vierailija
11/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaisi kertoa fwbsta kuitenkin ettei vaikuta ihan säälittävältä vanhapiialta :,D

Vastaa ”ei ole poikaystävää”, niin kysyjälle jää halutessaan mahdollisuus vielä tivata, onko makkarissa silti menoa.

Vierailija
12/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei ole edes kysytty ikinä, kait se näkyy päälle päin että tuo ei voi ikinä saada miestä.

Vierailija
13/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä tulee ovista ja ikkunoista kesäiltaisin.

Vierailija
14/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin aina että on mulla muutama.

Vierailija
15/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fwb on oikeastikin muutenkin ystävä, eli pyörii melko usein erilaisissa pippaloissa ja tapahtumissa mukana, ja vaikka käyttäydytään kuin vain ystävät, niin kai meidän kanssakäymisessä näkyy jotain muutakin... Riippuen hieman ihmisestä voin vastata ihan suoraan "naimakaveri" tai "ei mitään oikeasti vakavaa" sillai reippaasti hymyillen.

Vierailija
16/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Aina silloin kun tarvitsen.

Vierailija
17/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tota fwb juttua. Kiva harrastaa jonkun kans joka lopettaa sitten kun löytää jonkun jota oikeasti haluaa deittailla.

Vierailija
18/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ei ole'. Olen serkuksista viimeinen joka ei ole pariutunut, ja tuntuu olevan paljon painetta naittaa minutkin vaikka on jopa niitä lapsenlapsiakin siunaantunut jo kohta kymmenen.

Toisaalta tämän sukulaisen tärkein asia elämässä on ollut naimisiinmeno ja sen jälkeen lastenkasvatus, joten varmaan ei vain ymmärrä että joku voi haluta muunkinlaisen ratkaisun.

Vierailija
19/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tota fwb juttua. Kiva harrastaa jonkun kans joka lopettaa sitten kun löytää jonkun jota oikeasti haluaa deittailla.

Sehän se idea on? Saa hyvää turvallista seksiä mukavalta tyypiltä ja sitten jos löytyy joku johon ihastuu niin voi lopettaa ilman draamaa. Kyllä sinkullakin on tarve seksiin ja läheisyyteen, ja itse ainakin mielummin otan sitä yhdeltä kuin etsisin jatkuvasti kertakäyttöistä seuraa.

Vierailija
20/21 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntilanne.... Ei haluta sitoutua kehenkään, mutta välillä on kiva viettää aikaa peiton alla. Toinen saattaa olla muuttamassa työn perässä tms. Toinen voi olla hyvä ystävä, mutta parisuhteessa menettääkin ne hyvät puolet kun mukaan tulee arki tai yhdessä asuminen.

Mulla tuo oli aikoinaan ensisijaisesti ystävä, päädyttiin sitten seksipuuhiin ajankuluksi ja helppouden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän