Mitä vastaat sukulaisen kysymykseen, onko sulla ketään miestä?
Kommentit (21)
Olen sanonut, niin kuin asia on eli ei ole miestä, kun en ole kelvannut kenellekään. Yleensä puheenaihe vaihtuu sutjakkaasti tuon suoran vastauksen jälkeen eikä enää toiste udella.
Sano, että korkeintaan miesoletettu.
Vastaisin, että ei vieläkään, kuten ei viimeiseen 15 vuoteen.
En vastaa, hymyilen takas kuin hangonkeksi, ei kuulu heille.
Ei ole. FWB ei ole mies sanan varsinaisessa ja vanhanaikaisessa merkityksessä. Lisäksi seksielämäni ei kuulu muille.
Olen vastannut että on joka lähtöön. On niitä kyllä ollutkin, tosin nyt on hiljaisempaa. Minulta kysyttiin asiaa jopa äitini hautajaisissa. Sillä kertaa hymähdin ja käänsin selkäni.
Suattaapa olla, suattaapa hyvinniin olla olemattakkiin.
Ap haluaisi kertoa fwbsta kuitenkin ettei vaikuta ihan säälittävältä vanhapiialta :,D
Vastaa ”ei ole poikaystävää”, niin kysyjälle jää halutessaan mahdollisuus vielä tivata, onko makkarissa silti menoa.
Multa ei ole edes kysytty ikinä, kait se näkyy päälle päin että tuo ei voi ikinä saada miestä.
Miehiä tulee ovista ja ikkunoista kesäiltaisin.
Vastasin aina että on mulla muutama.
Mun fwb on oikeastikin muutenkin ystävä, eli pyörii melko usein erilaisissa pippaloissa ja tapahtumissa mukana, ja vaikka käyttäydytään kuin vain ystävät, niin kai meidän kanssakäymisessä näkyy jotain muutakin... Riippuen hieman ihmisestä voin vastata ihan suoraan "naimakaveri" tai "ei mitään oikeasti vakavaa" sillai reippaasti hymyillen.
En tajua tota fwb juttua. Kiva harrastaa jonkun kans joka lopettaa sitten kun löytää jonkun jota oikeasti haluaa deittailla.
'Ei ole'. Olen serkuksista viimeinen joka ei ole pariutunut, ja tuntuu olevan paljon painetta naittaa minutkin vaikka on jopa niitä lapsenlapsiakin siunaantunut jo kohta kymmenen.
Toisaalta tämän sukulaisen tärkein asia elämässä on ollut naimisiinmeno ja sen jälkeen lastenkasvatus, joten varmaan ei vain ymmärrä että joku voi haluta muunkinlaisen ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tota fwb juttua. Kiva harrastaa jonkun kans joka lopettaa sitten kun löytää jonkun jota oikeasti haluaa deittailla.
Sehän se idea on? Saa hyvää turvallista seksiä mukavalta tyypiltä ja sitten jos löytyy joku johon ihastuu niin voi lopettaa ilman draamaa. Kyllä sinkullakin on tarve seksiin ja läheisyyteen, ja itse ainakin mielummin otan sitä yhdeltä kuin etsisin jatkuvasti kertakäyttöistä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntilanne.... Ei haluta sitoutua kehenkään, mutta välillä on kiva viettää aikaa peiton alla. Toinen saattaa olla muuttamassa työn perässä tms. Toinen voi olla hyvä ystävä, mutta parisuhteessa menettääkin ne hyvät puolet kun mukaan tulee arki tai yhdessä asuminen.
Mulla tuo oli aikoinaan ensisijaisesti ystävä, päädyttiin sitten seksipuuhiin ajankuluksi ja helppouden vuoksi.
Mummolle vastasin, että joka viikonpäivälle oma. Vanhemmilleni sanoin, että niin monta ettei sormet ja varpaat riitä laskemaan.
Ei ole kukaan kehdannut kysyä vähään aikaan.