Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö kaikki miehet?

Vierailija
16.08.2018 |

Uskoin aina ennen että miesten pettäminen on vain kulunut stereotypia mutta nyt kun olen 50v ja katson ympärilleni, niin ihan jokainen tuntemani mies on pettänyt vaimoaan tai tyttöystäväänsä. Tiede-lehdessä oli artikkeli että kolme neljästä miehestä pettää.

Kommentit (166)

Vierailija
21/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J*nnämiehet pettää. Naiset tykkää j*nnämiehistä.

Vierailija
22/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää kanssa ja sitten ne tekee päälle sen julmimman petoksen. Valehtelee isästä ja lapsen kasvattaa aviomiesparka.

Naiset tekee tota paljon. Eivät välitä lapsen ja miehen oikeuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikilla miehillä on heti uusi nainen katsottuna kun entisetä eroaa. JOtenkin en usko etteivätkö he olisi tutustuneet jo sen ekan suhteen aikana vai miten he niin nopsaan aina löytävät.

Vierailija
24/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen päälle 50v ja tiedän kyllä monta miestä, jotka ei ole pettäneet vaimoaan. Jopa omasta miehestä uskon, ettei ole pettänyt minua. Nykyään tuskin pystyy, kun on sairauksia niin paljon, että tuskinpa edes seisoisi jos pettämään pääsisikin.

Vierailija
25/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa nykyaikaan. Yksiavioisuus perustuu raamattuun. :P

Jos "pettäminen" jää pelkkään seksiin niin eipä se ole keneltäkään pois. Kaksi ihmistä vain saa hieman enemmän nautintoa kuin jäämällä kotiin lukemaan 2000 vuotta vanhoja tekstejä...

Vierailija
26/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ateisti, mutta... kirjoitti:

Tervetuloa nykyaikaan. Yksiavioisuus perustuu raamattuun. :P

Jos "pettäminen" jää pelkkään seksiin niin eipä se ole keneltäkään pois. Kaksi ihmistä vain saa hieman enemmän nautintoa kuin jäämällä kotiin lukemaan 2000 vuotta vanhoja tekstejä...

No aika monet pettämiset johtavat myös eroihin ja sydänsuruihin.

Vierailija
27/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: Ei.

Vierailija
28/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki miehet pettäisivät, niin minä olisin sitten ilm. kaikesta huolimatta nainen, vaikka toistaiseksi olen luullut ja uskonut olevani mies.... Mutta hurjan suurelta vaikuttaa tuo esitetty määrä, että kuinka moni mies pettää... Toisaalta sopinee esittää kysymys, että onko pettäminen yksiselitteinen käsite. Vaikka näin kysyessäni minusta tuntuu, että yritän vain kiemurrella ja väistää ja luoda mielikuvan, etten muka ymmärtäsi väitettä ("äh")

Vierailija
29/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä. En kyllä tiedä naisiakaan.

Vierailija
30/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oon erittäin lojaali läheisiä kohtaan, enkä voisi kuvitella pettäväni millään tavalla ketään itselleni tärkeää ihmistä. Ei se kuulu mun arvoihin ja pidän niistä kiinni kynsin ja hampain.

Onhan siinä tietysti pieni totuuden siemen, ettei ne kiltit ja lojaalit miehet nyt vain saa sitä naista. Tai tämä on tilanne omalla kohdalla. Jonkun pitää vain valita meidät. Vahvan assertiiviset miehet varmaankin sitten ovat sitä myös tämän pettämisasian kanssa.

Vierailija
31/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne jotka saavat siihen mahdollisuuden

Vierailija
32/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuo 75% ollaan repäisty?

Jänskä, huippukomeat, pelimiehet, ja rikkaat yleensä voi olla niitä jotka pettää, mutta ei k i l t t i miehet ja muut perusPekot.

Vierailija
33/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoin aina ennen että miesten pettäminen on vain kulunut stereotypia mutta nyt kun olen 50v ja katson ympärilleni, niin ihan jokainen tuntemani mies on pettänyt vaimoaan tai tyttöystäväänsä. Tiede-lehdessä oli artikkeli että kolme neljästä miehestä pettää.

Mua ei ole tietääkseni koskaan petetty, mutta olen itse pettänyt jokaisessa suhteessa.

Pitäiskö julistautua mieheksi?

Vierailija
34/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Oon erittäin lojaali läheisiä kohtaan, enkä voisi kuvitella pettäväni millään tavalla ketään itselleni tärkeää ihmistä. Ei se kuulu mun arvoihin ja pidän niistä kiinni kynsin ja hampain.

Onhan siinä tietysti pieni totuuden siemen, ettei ne kiltit ja lojaalit miehet nyt vain saa sitä naista. Tai tämä on tilanne omalla kohdalla. Jonkun pitää vain valita meidät. Vahvan assertiiviset miehet varmaankin sitten ovat sitä myös tämän pettämisasian kanssa.

Hei, mä en olisi kelpuuttanut muuta kuin kilttiä ja lojaalia miestä. Löysinkin onnekseni sellaisen aarteen, ja meillä on pitkä ja ihan aidosti onnellinen avioliitto. Se, ettet ole vielä löytänyt omaasi, ei tarkoita sitä, ettetkö koskaan löytäisi.

Vierailija
35/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä samoin kyynisin ajatuksin liikkeellä. Ainakin ajatuksen tasolla jokainen mues pettäisi jos fantasioimalleen naiselle kelpaisi. Luojan kiitos olen bi. Etenkin tässä iässä minulle henkinen, ehdottoman luottamuksellinen suhde ja _rakkaus_ on tärkeintä elämässä.

N45

Kiitos - olet ihana ❤️

Paljon Rakkautta!

Vain rakkaus merkitsee ❤️

Vierailija
36/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä moni nainen pettää kuin mieskin, he vain jäävät harvemmin kiinni.

Sukupuolissa ei ole isoja eroja tässä suhteessa, sovinistinen kulttuuri vain väheksyy naisen seksuaalisuutta. Ihminen on lajina moniavioinen

Evolutiivisesti mies hedelmöittää mahdollisimman montaa naista ja nainen taas kilpailuttaa eri miesten siittiöitä.

Vierailija
37/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan kaikki. Ei poikkeuksia.

Vierailija
38/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän kilttejäkin petturimiehiä. Eräskin kävi jossain hotellissa nuoremman naisen kanssa vaikka kukaan ei olisi hänestä uskonut.

Vierailija
39/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen päälle 50v ja tiedän kyllä monta miestä, jotka ei ole pettäneet vaimoaan. Jopa omasta miehestä uskon, ettei ole pettänyt minua. Nykyään tuskin pystyy, kun on sairauksia niin paljon, että tuskinpa edes seisoisi jos pettämään pääsisikin.

Kyllähän meitä uskollisia miehiä on, mutta onhan kyllä niinkin, että et sinä sitä välttämättä tietäisi, jos joku pettää. Yleensä näistä vaietaan.

Vierailija
40/166 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oon ollut 10 vuotta suhteessa ja perhettäkin on eikä pettäminen kuulu luonteeseeni. Enkä ole kilttikään...aina:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän