Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia "ällöttää" toisten naisten (tai omat) häpy- ja kainalokarvoitus?

Vierailija
16.08.2018 |

Monissa ketjuissa kirjoitetaan kuinka on ällöttävää jos puskat näkyy kainaloista tai jos uimahallin suihkussa näkee "hurjia puskia". Ja oma karvoitus ällöttää siinä määrin, että poishan ne on ajettava! Muuten haisee. Mutta silti 98% miehistä on karvat tallella. Miksi miehet eivät haise ja ällötä karvoinensa? Enemmän kai heteronaiset miehen kehon kanssa telmivät kuin vieraiden suihkussa nähtyjen naisten kanssa. Silti niistä ällötytään ja kuvotutaan, alennutaan moittimaan epänaiselliseksi ja rumaksi.

Madonnan tyttären kainaloistakin taannoin naiset kokivat raivostumista ja ällötystä. Miksi?

https://hips.hearstapps.com/elleuk.cdnds.net/18/01/3200x1600/landscape-…:*

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla ja tässä lähinaapureissa asuvilla miehillä ei ole juurikaan puskia. Puskalliset miehet löytyvät kauempaa. En pidä puskista, en miehellä enkä itselläni.

Vierailija
2/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei naisten puskat kiinnosta. Miesten puskista taas pidän. Ja ei ne haise, jos niitä on normaalilla tahdilla pesty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee joskus mieleen, jos ei ikinä ajele alapäätään, että häpeääkö he sitä, etteivät halua kumppaninkaan näkevän. Eivätkö nauti siitä, että toinen katsoo läheltä.

Mutta harvoin kyllä itsekään jaksan ajella.

Vierailija
4/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee joskus mieleen, jos ei ikinä ajele alapäätään, että häpeääkö he sitä, etteivät halua kumppaninkaan näkevän. Eivätkö nauti siitä, että toinen katsoo läheltä.

Mutta harvoin kyllä itsekään jaksan ajella.

Vastaus tässä yhdeltä rämemajavalta: mielestäni turkispinnoite on esteettisesti kauniimpi kuin kynitty kananpoika -look. Lisäksi en myöskään oikein jaksele ajella. Olen kuvitellut olevani muuten niin viehättävä, ettei tarvitse "alentua" moiseen muotivillitykseen.

Vierailija
5/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ällöttä.

Vierailija
6/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vain nyt tykkää haukkua toisia naisia. Tuttu kuvio. Pahimmat ulkonäkökiusaajat oli jo ala-asteella tyttöjä. Naurettiin ylipainoisille ja muille. Väärille vaatevalinnoille jne.

Ei mua ikinä ole yksikään mies kiusannut. Aina olleet naisia.

Vierailija
7/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne karvat on ällöt, naisilla ja miehillä. Hajut ja eritteet tarttuu paremmin kiinni.

Vierailija
8/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta semmonen iso rehottava puska alapäässä naisilla on vaan jotenkin hupaisan näköinen :D näyttää kun olis jotku luolamiehen lannevaatteet ja tekis mieli ottaa se vaan pois. Siis ei siksi et näkisi mitä on alla vaan siksi että se karvakasa häiritsee. Semmoinen hennompi tupsu tai karvoitus taas ei häiritse tai haittaa. Mutta kunnon mytty on aika hulvaton näky, enkä vois kuvitella ainakaan kiihottuvani sellaisesta vaikka olis kuinka luonnollinen asia :D puhumattakaan et sitä pitäs nuolla. Ja olen siis bi-nainen :D miehillä taas karvoitus on nimenomaan miehekäs. Ehkä olen yhteiskunnan ihanteiden muovaava, mene ja tiedä mutta tämä on oma kantani. En tykkää sheivatuista miehistä.

Vierailija
9/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vain nyt tykkää haukkua toisia naisia. Tuttu kuvio. Pahimmat ulkonäkökiusaajat oli jo ala-asteella tyttöjä. Naurettiin ylipainoisille ja muille. Väärille vaatevalinnoille jne.

Ei mua ikinä ole yksikään mies kiusannut. Aina olleet naisia.

Itselläni on ihan päinvastaisia kokemuksia, kaikki kiusaajani ovat oikeastaan olleet poikia ja miehiä. Yleensä ulkonäöstä juuri solvattu koko ala- ja yläaste. Lukiossakin jonkun verran. Siitä syystä en ole edes uskaltanut seurustella ennen kuin täytin 25. /ohis, piti vaan mainita ettei ne kisuaajat ja haukkujat nyt kyllä aina ole naisia.

Vierailija
10/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yllättynyt miten moni tykkää karvaisista miehistä..... oksettaa ajatuskin joistain rinta ja kainalokarvoista miehellä :O

Vierailija
11/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vastaa oikeasti karvainen nainen joka häpeää jokaista tummaa karvaansa.. En tiedä mikä siinä oikeasti on niin hävettävää, varmaankin itsellä juuri se, että sääri- ja bikinialueen karvat todella ovat mustia ja paksuja vaikka hiuksistani olenkin aito blodi suomalaisella hennolla hiuslaadulla. Se on vaan niin ristiriitaista. Olen poistanut kaikki ihokarvani kaulasta alaspäin niin kauan kun niitä alkoi oikeasti kasvamaan. Sinkkuna ja talvella annan kasvaa, koska ihoni on herkkä ja menee aina aivan rikki sheivaamisesta eikä sokerointikaan sopinut minulle (kokeilin vuosia, eikä karva vain ohennu merkittävästi muutakuin kainaloista). Häpeän karvojani niin paljon, että kesälläkin kuljen usein pitkissä housuissa, koska en vain yksinkertaisesti saa sääristäni karvattoman näköisiä. Seksiä varten tarvitsen vuorokauden varoitusajan karvojen poistoon ja ihon rauhoittumista varten. Katselen haaveillen kavereideni vaaleita ja hentoja ihokarvoja, joiden mahdollinen poisto on todella helppoa ja pitkäikäistä...

Vierailija
12/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yllättynyt miten moni tykkää karvaisista miehistä..... oksettaa ajatuskin joistain rinta ja kainalokarvoista miehellä :O

Karvat tekee miehestä miehekkään :). En voisi kuvitellakaan intiimiä suhdetta jonkun karvattomaksi ajellun miehen kanssa. Lähinnä siksi, ettei miellytä ulkonäöllisesti, mutta myös siksi, että itsensä ajeleva mies on todennäköisesti huonolla itsetunnolla varustettu, joka tekee valintansa muotivillitysten mukaan. Ei kiinnosta.

Vierailija
13/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua, mutta tässä oma vastaukseni. Parikymppisenä neitsyenä olin tyytyväinen kehooni kaikkinensa kunnes ensimmäinen (7 vuotta vanhempi kokemusta kartuttanut) seksikumppanini tokaisi ekan kertani jälkeen että mua kyllä ällöttää nuo puskat, mut ei hätää ku kato mää voin maksaa sulle brassin. En heti sitä tajunnut, mutta seuraavan (nykyisen) kumppanin aikana huomasin miten suuret arvet tuo yksi lause jätti. Sitä ennen en ollut ikinä tajunnut miten sanat voi vakavasti satuttaa. 

Ps. en siis ikinä otattanut sitä brassia vaan tajusin lopettaa jutun tämän tyypin kanssa nopeasti.

Vierailija
14/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näin outoja olet saanut päähäsi? Normaaleja naisia tuskin toisten puskat kiinnostaa, saati ällöttää. Eikä ällötä omatkaan, niistä pääsee halutessaan aina eroon jos haluaa olla siisti. Ei kuulosta ihan terveeltä, jos tuollaisia juttuja rupeaa ihan "ällöämään"!

Vierailija
15/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään luonnontilassa olevasta kehosta karvoineen, niin miehillä kuin naisilla. Enemmänkin perverssin näköiset nyljetyt "posliinit" ja kaikenmaailman "kiitoradat" saa mut myötänolostumaan kun näen esim. yleisissä suihkutiloissa.

n32

Vierailija
16/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ällötä kenenkään puskat. Ihan luonnollisia asioita. Mutta...senkö takia se nuorempi mies heivasi minut? Onko tämä nelikymppisille ja sitä nuoremmille joku kynnyskysymys?

Vierailija
17/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä.

Vierailija
18/65 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä kenenkään karvat. Ja miesten tapauksessa ajatuskin karvattomaksi ajellusta tyypistä oudoksuttaa. Epäilisin jonkinlaista hygieniapakkomiellettä tai ainakin neuroottisuudeksi edennyttä ulkonäkökeskeisyyttä.

Vierailija
19/65 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ällötä kenenkään karvat. Ja miesten tapauksessa ajatuskin karvattomaksi ajellusta tyypistä oudoksuttaa. Epäilisin jonkinlaista hygieniapakkomiellettä tai ainakin neuroottisuudeksi edennyttä ulkonäkökeskeisyyttä.

Naisten tapauksessa et ajattele samoin?

Vierailija
20/65 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset miehet kiihottaa, ihan parhaita. Mutta putaat paikat pitää olla, ei saa alapää haista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän