Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia "ällöttää" toisten naisten (tai omat) häpy- ja kainalokarvoitus?

Vierailija
16.08.2018 |

Monissa ketjuissa kirjoitetaan kuinka on ällöttävää jos puskat näkyy kainaloista tai jos uimahallin suihkussa näkee "hurjia puskia". Ja oma karvoitus ällöttää siinä määrin, että poishan ne on ajettava! Muuten haisee. Mutta silti 98% miehistä on karvat tallella. Miksi miehet eivät haise ja ällötä karvoinensa? Enemmän kai heteronaiset miehen kehon kanssa telmivät kuin vieraiden suihkussa nähtyjen naisten kanssa. Silti niistä ällötytään ja kuvotutaan, alennutaan moittimaan epänaiselliseksi ja rumaksi.

Madonnan tyttären kainaloistakin taannoin naiset kokivat raivostumista ja ällötystä. Miksi?

https://hips.hearstapps.com/elleuk.cdnds.net/18/01/3200x1600/landscape-…:*

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaat siis

Vierailija
22/65 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kiinnosta paskan vertaa muiden karvat tai mielipiteet. 

Miten joku jaksaa vaivata päätään muiden asioilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon yllättynyt miten moni tykkää karvaisista miehistä..... oksettaa ajatuskin joistain rinta ja kainalokarvoista miehellä :O

Karvat tekee miehestä miehekkään :). En voisi kuvitellakaan intiimiä suhdetta jonkun karvattomaksi ajellun miehen kanssa. Lähinnä siksi, ettei miellytä ulkonäöllisesti, mutta myös siksi, että itsensä ajeleva mies on todennäköisesti huonolla itsetunnolla varustettu, joka tekee valintansa muotivillitysten mukaan. Ei kiinnosta.

Mutta itsensä ajeleva nainen ei ole varustettu huonolla itsetunnolla?

Vierailija
24/65 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ällötä naisten karvat vaan miesten karvat. Niinhän miehetkin rakatavat omia karvojaan, mutta vihaavat naisten karvoja. Sitä saa mitä tilaa :)

Vierailija
25/65 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat olleet helppoja saaliita markkinamiehille, jotka ovat saaneet heidät häpeämään omaa kehoaan, karvojaan, tuoksujaan, kuukautisiaan ym. luonnollisia asioita.

Naisten huonon itsetunnon avulla on tahkottu miljardeja erilaisina meikkeinä, laihdutusvalmisteina, karvanpoistoaineilla, hoito-aineilla, voiteina ja rasvoina.

Ilman naisten heikkoa itsetuntoa miljoonat koe-eläimet eivät olisi kuolleet tuskallista kuolemaan, kun ollaan etsitty myrkkyjä, jotka eivät tapa rottia ja kaneja ihan kädenkäänteessä, periaatteella eiköhön tämäkin shaisse saada naisille markkinoitua, sillä haiseehan se pesemätön vittu pahalle, joten ei kun mummia kainaloon.

Vierailija
26/65 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... eiköhön tämäkin shaisse saada naisille markkinoitua, sillä haiseehan se pesemätön vittu pahalle, joten ei kun mummia kainaloon.

Just näin. Naiset kilvan rääkyvät itsestään sekä toisista naisista, että tottakai pillu haisee varsinkin jos on jotai ällöi karvoi. Ja kuka mies muka panis edes karvatonta? Ainakaan suuseksiä et voi saada jos on hirveä pehko (siis luonnollinen alapää). Ja silti miehet ovat pinnallisia!!1 vaikka naiset itse koittavat itse tuunata itseään ja toisiaan minkä ehtivät.

Vierailija
27/65 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat on ällöjä ja epähygieenisiä ja sitten haisee hielle. Mutta miksi se on ihan ok, jos miehellä on kainalokarvoja?

Jos on säärikarvoja, niin nainen ei huolehdi itsestään. Mutta jos miehellä on säärikarvat, hänen itsensä huolehtimistaan ei kyseenalaisteta.

Naiset nyppii kulmakarvansa, koska se on itsestä huolehtimista. Miehet taas vähät välittää kulmakarvoistaan ja kasvattavat parran. Taaskaan ei ajatella, että miehet on ällöjä ja epähygieenisiä.

Olisi kiva, ettei naisia pidettäisi koko ajan löysässä hirressä. Alkaa pikkuhiljaa tulla sellainen vastareaktio, että ihan sama, vaikka toisista naisista näytän rumalta ja homssuiselta ja epähygieeniseltä. Siinäpä nyrpistelevät neniään. Elämäni ei muutu mihinkään suuntaan vaikka miten selän takana nyrpisteltäisiin.

Vierailija
28/65 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on niin häiriintynyt minä-kuva että joka asia ällöttää. Kohta karva-ällötys on uusin työkyvyttömyystrendi "en voi mennä töihin koska työkaverilla karvat ja haisee"-ulina.

Vierailija
29/65 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... eiköhön tämäkin shaisse saada naisille markkinoitua, sillä haiseehan se pesemätön vittu pahalle, joten ei kun mummia kainaloon.

Just näin. Naiset kilvan rääkyvät itsestään sekä toisista naisista, että tottakai pillu haisee varsinkin jos on jotai ällöi karvoi. Ja kuka mies muka panis edes karvatonta? Ainakaan suuseksiä et voi saada jos on hirveä pehko (siis luonnollinen alapää). Ja silti miehet ovat pinnallisia!!1 vaikka naiset itse koittavat itse tuunata itseään ja toisiaan minkä ehtivät.

"ja kuka mies muka panis edes karvallista"

noin piti kirjoittaa.

Tähän karva-asiaan löytyy hirveästi ihan mielettömästi hulvattomia tekosyitä miksi _pitää_ olla posliini.

Esimerkiksi hajujen ja hygienian takia on ihan pakko ajaa häpyalueen ympärillä olevat karvat pois jotka ovat 95% karvoista. "pissa jää karvoihin" etenkin siihen karvakolmiolle roiskuu ihan hirveästi kaikkea pillulimaa :D Miehen nuolemishommiakin ne haittaavat tosi tosi paljon ;-)

Vierailija
30/65 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella on niin häiriintynyt minä-kuva että joka asia ällöttää. Kohta karva-ällötys on uusin työkyvyttömyystrendi "en voi mennä töihin koska työkaverilla karvat ja haisee"-ulina.

Naisia ällöttää monet ruoat ja osaa he "rakastavat". Normaalit asiat saavat naisen päässä aivan mielettömät mittasuhteet. Mm. luonnollinen alapää on mitä ällöin paikka maailmassa. Ihanan pehmeä ja tuoksuva kolonen joka tarjoaa ravisuttavat orkut miehelle ja naiselle itselleenkin, saa osakseen yököttelyä ja oksetusta.

"vähän tuli oksua suuhun kun näin kylpylässä kerralla kolme tuheroa, ei varmaan yhtään ollu sheivattu. Altakaan!"

Vierailija
31/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa muiden arvosteleminen.

Vierailija
32/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ällötä toisten karvat. Mua ällöttää omat kainalokarvat.

Vierailija
33/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko miehenä kommentoida, että itseäni ällöttää runsas karvoitus kaikilla sukupuoleen katsomatta. Siitä tulee törkyinen vaikutelma ja karvoitus kerää likaa ja hajua itseensä. Ei tarvitse nyt ihan karvaton olla, mutta kyllä niin miehet kuin naiset saisivat vähäsen siistiä olemustaan.

Vierailija
34/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen.

Olen 24 vuotias, eli syntynytkin karvattomuuden ihanteen aikakaudelle. Vahaan sääreni, sheivaan kainalot ja siistin bikinirajat/joskus vahaan kaiken, mutta en ole koskaan tuntenut kuvotusta muiden karvoista. Mitä se minua kiinnostaa onko jumpassa viereisellä rouvalla säärikarvat vai ei?

Vierailija
35/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä siinäkään ideaa näe että ajetaan vartin välein kasvua pois iho nilellä.

Olen kerran yleisessä saunassa nähnyt nuorehkolla naisella niin pitkät häpykarvat että oli vaikea olla tuijottamatta. Hän oli tuttu ja ihan normaali muuten. Ne olisi oikeasti voinut palmikoida. En tajua miksi ei ollut leikannut eikä oltu niin tuttuja että olisin kysyä kehdannut.

Muuten ei naisten pehkot ja karvat haittaa. No joka on oikein epäsiisti pusikko niin ehkä sen huomaa. Mutta en yleensä kiinnitä huomiota.

Miehet saa mun puolesta myös ajella tai olla ajelematta. Ei haittaa kunhan on hygienia muuten kunnossa. Tosin oikein eläimellisen karvainen selkä voi hiukan karmia.

N 53

Vierailija
36/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 15. Miksi kyttäät muiden alapäät ja karvat uimahallissa ym? Sinähän se pervo olet!

Vierailija
37/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä siinäkään ideaa näe että ajetaan vartin välein kasvua pois iho nilellä.

Olen kerran yleisessä saunassa nähnyt nuorehkolla naisella niin pitkät häpykarvat että oli vaikea olla tuijottamatta. Hän oli tuttu ja ihan normaali muuten. Ne olisi oikeasti voinut palmikoida. En tajua miksi ei ollut leikannut eikä oltu niin tuttuja että olisin kysyä kehdannut.

Muuten ei naisten pehkot ja karvat haittaa. No joka on oikein epäsiisti pusikko niin ehkä sen huomaa. Mutta en yleensä kiinnitä huomiota.

Miehet saa mun puolesta myös ajella tai olla ajelematta. Ei haittaa kunhan on hygienia muuten kunnossa. Tosin oikein eläimellisen karvainen selkä voi hiukan karmia.

N 53

Miksi sinua haittaisi tuttusi pitkät häpykarvat vaikka oletettavasti hän osaa hoitaa hygienia? Miehillä sanojesi mukaan ei haittaa kunhan hygienia kunnossa.

"en tajua miksi ei ollut leikannut"

Vierailija
38/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muiden naisten karvat hetkauta koska en ole lesbo. 

Sheivaan itse aina kainalokarvat koska hikoan kainaloista ja käytän dödöä.

Jalat sheivaan kun muistan. Alapää on aina siistitty, joskus on kiitorata ja joskus posliini...ihan oman fiiliksen mukaan. Sileä ja karvaton on paras.

Oma mies on karvainen. Jopa liian karvainen eli pieni trimmaus tekisi hyvää mutta ei miestä kiinnosta. Omathan on karvansa.

Vierailija
39/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua sekä miesten että naisten karvat ällöttää mutta väliäkö tuolla kun osaan käyttäytyä ja pitää mielipiteeni omana tietonani 😊

Vierailija
40/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vain nyt tykkää haukkua toisia naisia. Tuttu kuvio. Pahimmat ulkonäkökiusaajat oli jo ala-asteella tyttöjä. Naurettiin ylipainoisille ja muille. Väärille vaatevalinnoille jne.

Ei mua ikinä ole yksikään mies kiusannut. Aina olleet naisia.

Tämä. Monet haluavat todistella, että jokin asia jonka hän voi tehdä, tekee hänestä viehättävän ja sitä tekemättömistä kaikinpuolin epäviehättäviä ja kuvottavia. Että esimerkiksi hiuksiaan värjäämätön nainen ei huolehdi itsestään, meikkaamaton nainen on ruma eikä varmasti käy myöskään pesulla, ylipainoiset haisevat ja häpykarvoitus tarkoittaa samaa kuin ei koskaan pesisi takapuoltaan ja karvoitus koostuisi mönkivistä toukista. Koetetaan jollakin naurettavalla pikkujutulla ja sille ladatuilla epärealistisilla merkityksillä todistaa olevansa itse parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi