Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ja milloin te perheelliset lukutoukat luette (tai lukutoukkapuolisonne lukevat)

Vierailija
15.08.2018 |

Kuinka paljon saatte luettua päivässä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on hyvä kirja niin luen koko vapaa-ajan. Jos lapset kaipaavat läksyihin apua niin silloin pidän taukoa, muuten en. Ruuat väsäilen samalla kirjaa vilkuillen. Tällä tavalla voi lukea 200-300 sivua päivässä.

Vierailija
42/46 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu-ajan skippaaminen minimiin. Teen juuri nyt itsekin toki niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen pieninä pätkinä aina kun ehdin istahtaa alas, eli esim kun syön aamupalaa tai juon kahvia. Olen myös opetellut kuuntelemaan äänikirjoja, niin kotityöt ei kyllästytä niin paljoa. Niitä kuuntelen kun lapset ovat koulussa (jos menen iltavuoroon), tai sitten kuuntelen kuulokkeilla, koska yleensä kirjani ovat raakoja murhia. Jos lapset on kotona ja hereillä, ei hirveän hyvin voi kuunnella, kun koko ajan jotain asiaa. Paperikirjoissa keskeytykset ei niin haittaa, olen tottunut etenemään pätkä kerrallaan. Onneksi tytöt ei hirveesti kurki murhakirjojani, joskus joutuu piilottamaan kirjan kansilehdet.

Vierailija
44/46 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin, mä en katso ohjelmia, en ollenkaan tällä hetkellä. Ei oo mikään periaatepäätös, oon vaan niin koukussa kirjoihin.

Vierailija
45/46 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut lukenut lasten syntymän jälkeen kuin häviävän vähän 10 vuoden aikana, sitten kun pääsi vauhtiin niin taas koukutuin, huhtikuusta alkaen olen lukenut jo 25 kirjaa, joissa mukana myös Sinuhe Egyptiläinen ja Eedenistä itään, eli ei kaikki ohuimmasta päästä edes.

Vierailija
46/46 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans äänikirjoja kuuntelen joka paikassa. Vähemmän kun on aikaa kirjoja lukea ja olen sikahuono viemään niitä takaisin kirjastoon, joten sekin hyvä puoli on äänikirjoissa ettei niitä tarvitse palauttaa. Tai luen niitä tabletilta kun mies kattoo telkkaria. Nytkin taidan alkaa lukemaan. Täällä on tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme