Biisejä, joissa on teidän mielestä "eroottinen lataus"
Mulle tulee mieleen Jenni Vartiaisen Turvasana ja Sannin Tornado sekä sit ulkomaisista Becky G-Mayores En muuten kuuntele kyseisiä suomalaisia artisteja mutta noista biiseistä tykkään. Olis kiva kuulla muitakin, suomen- tai englanninkielisiä.
Kommentit (1054)
Sä teet mut hulluksi: Jörn Donner ja Maria Guzenina
Onpas pitkä ja vanha ketju, en jaksa lukea. Eroottisia latauksia näissä muistan: Flirtaten (siinä sanotaan mm."vien jotakin mun johonkin sun, ja punastun") Sitten se 60-luvun lopun ranskan kielinen kpl :Je t'aime moi non plus" jossa mies- ja naislaulaja vaikuttavat rakastelevan ainakin naisen huokausten perusteella ja nainen hokeekin (osaan hieman ranskaa) " tule...nyt..."
Tosi hieno kappale ja kaunis melodia!
Love to love you baby Donna Summer
Vierailija kirjoitti:
Noin puolet Leevi and the Leavingsien tuotannosta.
Esim. Sopivasti lihava: "Sun turha on luulla mun tahtovan kuulla jotain järkevää."
Ne biisit, joissa Michael Jackson painaa hississä nappulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jetaime moi non plus
Ihana ja kuuma kuin mikä, voin kuvitella itseni erään kanssa.....
En ole koskaan ymmärtänyt, mitä tarkoittaa "Rakastan sinua minua ei enää." Epäilemättä jotain hyvin syvällistä. Mutta saihan Jane gorillan munaa.
Donna Summer - Love to love you baby (album version)
Gaby Moreno & Hugh Laurie live - Kiss of fire spanish
Vierailija kirjoitti:
Ne biisit, joissa Michael Jackson painaa hississä nappulaa.
"Keep on, do the boys' toast, don't stop 'til you get enough"
"Show me hot f**kin', show how you fight"
Näitäkö tarkoitit?
Heart: All I wanna do is make love to you
Wolde Punnala - Naulaan ja naputan
Teininä Kate Bushin Wuthering Heights sisälsi eroottista värinää, ja vähän myöhemmin Princen Little Red Corvette sai housut todella kostumaan. Ensirakkaus ei kuitenkaan kestänyt, ja aloin vilkuilla jo vieraisiin pöytiin: Chris Isaacin Wicked Game sisälsi kaiken, samoin Princen Purple Rain. Ja sitten on naisten vonkalaulu ylitse muiden: Thelma Houstonin Don't Leave Me This Way. Siinä on raakaa kiimaa.