Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa miehiä, joille lelujen käyttö seksin aikana ei ole ok?

Vierailija
15.08.2018 |

Miehet vastatkaa ja naiset ootteko törmänneet leluvastaisiin miehiin?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole törmännyt. Eiköhän ole aika normaalia toivoa, että nainen nauttii ja laukeaa myös?

Vierailija
2/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä on aika paha turn-off, jos ekoilla treffeillä aletaan ottamaan leluvarastoa esiin. On tapahtunut muutaman kerran ja minusta semmoinen nainen on vaan yksinkertaisesti outo seksuaalisuutensa korostaja. Eivät edes ole oikeasti hyviä sänkykumppaneita verrattuna "naapurin tyttöön". 

Kun suhde kehittyy, niin totta kai sitten lelut alkaa tulla mukaan. Mutta ei silloinkaan niin, että ne on aina vakiona mukana. Vaan erilaisia ja monipuolisesti käytettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun hieno mies. Eli jos nainen ei saa yhdynnässä, niin mitäs sitten? Teetkö hänelle orkun vai ootko sitä mieltä, ettö teeskennelköön? Vai joutuuko mskaan siinä sun runkkualustana ja jäämään ilman?

Vierailija
4/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehenä on aika paha turn-off, jos ekoilla treffeillä aletaan ottamaan leluvarastoa esiin. On tapahtunut muutaman kerran ja minusta semmoinen nainen on vaan yksinkertaisesti outo seksuaalisuutensa korostaja. Eivät edes ole oikeasti hyviä sänkykumppaneita verrattuna "naapurin tyttöön". 

Kun suhde kehittyy, niin totta kai sitten lelut alkaa tulla mukaan. Mutta ei silloinkaan niin, että ne on aina vakiona mukana. Vaan erilaisia ja monipuolisesti käytettynä.

Ihme shaibaa. Onneksi minulla on ihana mies, joka nauttii, kun laukean.

Vierailija
5/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli herkällä joku alapeukkunapilla. Kerroin vaan omasta kokemuksesta, että se ei ole millään tavalla kiihottavaa katsella yleensä laatikollista PALJON käytettyjä leluja ekana iltana. Sen verran tavannut ihmisiä, että yhdistän näihin tapauksiin muutakin itseä ei-niin-miellyttäviä tapoja, kuten röökin vetämisen ja lähinnä ärsyttävän "rempseyden", jota kutsuvat suorapuheisuudeksi...

Joku mies taas varmasti taas innostuu moisesta, että turha kauheasti paukkuja mun mielipiteen vuoksi tuhlata? Itselle on ihan sama ekalla kerralla sängyssä, saanko minä tai kumppani orgasmia. Siinä on kyse vielä tutustumisesta.

Olen varmaan paljon keskimääräistä miestä enemmän leluja ostanut naisille. Että jos nyt koitte suurta leluvastaisuutta, niin kuten viestissä selkeästi kirjoitin, niiden aika tulee myöhemmin kyllä, jos niin halutaan. Mutta ne pitää olla vaan mauste ja itse seksi pitää olla nautinnollista. Sitten kun joka sessio pitää vetää nänninipistimillä, anustapilla ja täryporalla, niin morjes!

Vierailija
6/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö mies, että osa naisista saa vain vibralla tms? Onko miehellä mielessä kauhukuvat iiisoista dildoista?

En ymmärrä. En laukea yhdynnässä. Ei ole pikku vibra ollut koskaan murhe tai ongelma miehille.

Taidan pitää nykyisestä entistäkin tiukemmin kiinni, niin ihana hän on halutessaan minulle nautintoa.

P.s. mikä toi tupakkajuttu oli? Miten liittyy siihen, millä nainen laukeaa tai ei?

N50+

Vierailija
7/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan myöskään. Mitä tarkoittanee "Mutta ne pitää olla vaan mauste ja itse seksi pitää olla nautinnollista" - seksi voi olla erittäin nautinnollista, mutta jos ei nainen saa pelkällä panemisella, onko se hej då? Vai onkohan tuo mies kielitaitoinen ja käsistään kätevä? Outo kommentti, pistää miettimään. Olenko sitten ollut onnekas kun mieheni ovat halunneet minullekin orgasmin vaikka sitten seksilelulla?

No, moneen junaan, ja joku jää aina asemallekin.

Vierailija
8/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän ne lelut olen kaikki vaimolle hankkinutkin. Toki toivoisi jotain suoria toiveita häneltäkin, ettei minun tarvitsisi päättää mitä milloinkin ostan. Kovasti niistä kuitenkin sitten tykkää.

Vierailija
9/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin vaan omasta kokemuksesta, että se ei ole millään tavalla kiihottavaa katsella yleensä laatikollista PALJON käytettyjä leluja ekana iltana.

Siitä on yli 22 vuotta aikaa kun itse viimeksi olen ekaa iltaa naisen kanssa viettänyt,  mutta ymmärrän kyllä tuon pointin. Uuden ihmisen kanssa sitä tietysti on vähän varuillaan eikä sitä nyt ihan joka detaljia ja fantasiaa omasta seksuaalisuudestaan haluakaan käsitellä ennen ensimmäistä pusua. Harva nainen nyt varmaan levittää koko työkalupakin auki ensimmäisellä deitillä, eikä moni mieskään samassa tilanteessa pohdiskele, että minkähänväristä penisrengasta ja eturauhaskiihotinta tänään käyttäisi ja että pitäisikö alkulämmittelyt ottaa flesarilla vai tengalla...

Eikähän ap sitä nyt kysynytkään, vaan yleisesti leluvastaisuutta. Jotkut nyt vaan halusivat kuitenkin ottaa herneet nenään tuosta kommentistasi, että "ekoilla treffeillä..." ja tulkitsivat heti laveasti, että taas on naiselta nautinto kielletty. Käsi sydämelle nuo naiset, jos mies kaivaa ekalla treffillä / sänkykerralla flesarin esiin sanoen että "ei oikeen meinaa muuten seisoa", niin tottahan silloin kyseessä on vahva, itsenäinen mies, joka ei suostu alistumaan ja kieltämään itseltään seksuaalista nautintoa?

Ja tuosta yleisestä leluvastaisuudesta, ei kait se nyt mahdotonta, tai edes äärimmäisen harvinaistakaan ole miestenkään kohdalla. Luulen että naiset ovat kuitenkin keskimäärin enemmän leluvastaisia kuin miehet, erityisesti jos kyse on miesten leluista (ajatuskokeen tuo ylläoleva flesariesimerkki). Meillä esim ei niiden 22 vuoden jälkeen edelleenkään ole minkäänlaisia leluja, ei miehellä eikä naisella, eikä se nyt ainakaan minusta ole kiinni...

Vierailija
10/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan orgasmista. Jos mies ei laukea ilman flesaria niin sitten otetaan flesari esiin.

Kyllähän tässä taas kerran on se arvotus, että miehen orgasmi on itsestäänselvyys, naisen ei.

Sanokaa nyt vielä, ettei se orgasmi ole naiselle niin tärkeä. Huoh. N

Vierailija
11/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin vaan omasta kokemuksesta, että se ei ole millään tavalla kiihottavaa katsella yleensä laatikollista PALJON käytettyjä leluja ekana iltana.

Siitä on yli 22 vuotta aikaa kun itse viimeksi olen ekaa iltaa naisen kanssa viettänyt,  mutta ymmärrän kyllä tuon pointin. Uuden ihmisen kanssa sitä tietysti on vähän varuillaan eikä sitä nyt ihan joka detaljia ja fantasiaa omasta seksuaalisuudestaan haluakaan käsitellä ennen ensimmäistä pusua. Harva nainen nyt varmaan levittää koko työkalupakin auki ensimmäisellä deitillä, eikä moni mieskään samassa tilanteessa pohdiskele, että minkähänväristä penisrengasta ja eturauhaskiihotinta tänään käyttäisi ja että pitäisikö alkulämmittelyt ottaa flesarilla vai tengalla...

Eikähän ap sitä nyt kysynytkään, vaan yleisesti leluvastaisuutta. Jotkut nyt vaan halusivat kuitenkin ottaa herneet nenään tuosta kommentistasi, että "ekoilla treffeillä..." ja tulkitsivat heti laveasti, että taas on naiselta nautinto kielletty. Käsi sydämelle nuo naiset, jos mies kaivaa ekalla treffillä / sänkykerralla flesarin esiin sanoen että "ei oikeen meinaa muuten seisoa", niin tottahan silloin kyseessä on vahva, itsenäinen mies, joka ei suostu alistumaan ja kieltämään itseltään seksuaalista nautintoa?

Ja tuosta yleisestä leluvastaisuudesta, ei kait se nyt mahdotonta, tai edes äärimmäisen harvinaistakaan ole miestenkään kohdalla. Luulen että naiset ovat kuitenkin keskimäärin enemmän leluvastaisia kuin miehet, erityisesti jos kyse on miesten leluista (ajatuskokeen tuo ylläoleva flesariesimerkki). Meillä esim ei niiden 22 vuoden jälkeen edelleenkään ole minkäänlaisia leluja, ei miehellä eikä naisella, eikä se nyt ainakaan minusta ole kiinni...

Peukku tekstillesi, arvostan! Näköjään vain toinen mies voi tietää.. :)

Seksuaalisuudesta on tehty jotenkin liian avointa ja päällekäyvää. Joskus on tosi vaikea lähteä treffeille, kun tiedät jo liikaa toisen yksityisasioita ja tavallaan hän on voinut lähettää (rivien välissä) jo etukäteen "lahjatoivelistan" seksistä, eikä mitään tilaa anneta kahden ihmisen väliselle herkkyydelle ja tunnustelulle.

Itselle on tosiaan kolme kertaa tullut eteen tämmöinen, että on ollut lelulaatikko, mistä vielä ollaan jotenkin ylpeitä. Yksi tosin laittoi onneksi etukäteen kuvan, ettei tarvinnut ihan livenä tavata... Mutta niin kuin sanoin, niin varmasti joitain ukkoja toi olisi vaan kiihottanut enemmän!

Itse treffaan mieluiten lenkin jälkeisestä suihkusta tulleen, ponnaripäisen nuoren naisen, jonka kanssa puhutaan ihan kaikesta muusta kuin seksistä ja yllätytään sitten mahdollisesti iloisesti asioista, mikäli sänkyyn päätyy tie. Mikään vibra ei varmasti voita sitä molempien tuntemaa värinää, kun jännittää ja kiihottaa ensi kertaa kuljettaa käsiä toisen alastomalla vartalolla.

Ja vielä. Minusta asia on niin, enemmistö naisista oikeassa elämässä on jopa naistenkin leluja vastaan ihan normiseksissä. Tai eivät koe niitä mitenkään tarpeelliseksi. Tai haluavat pitää ne hyvin yksityisasiana ja hätäapuna, jos sitä aitoa ei ole saatavilla. Flesarit varmaan menis jo huumorin puolelle! :D

Sitten taas, kun joskus halutaan ekstraa ja tuhmailla, niin se on sitten kaikki keinot käytössä ja vaikka mikä työkalupakki esillä.. 

Vierailija
12/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt ei puhuta mistään ekoista treffeistä vaan ihan normaalista parisuhteesta.

Ap.

Vierailija
13/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyrkki perseesee ja muna pilluu niin ei tarvii leluja, kuivana mieluiten

Vierailija
14/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli leluvastainen. Sanoi että kokee ajatuksen loukkaavana ja vaikuttaa itsetuntoon. Ei ostettu sitten mitään leluja. Mies oli tosi macho ja äijämäinen, mutta seksuaalinen itsetunto siis nollissa. Olin naimisissa hänen kanssaan yli 15 vuotta eli aikaa olisi ollut muuttaa mieltä.

Nykyisen kanssa on kiva, tykkää hoitaa mua vibralla joskus eikä pidä sitä pahana. Saan kyllä orkun muutenkin. Lelu tuli mukaan lisäkivaksi vasta kun oltiin seurusteltu puoli vuotta vaikka se kaapissa oli siis valmiina eikä sitä mikään estänyt, silloin mies itse ehdotti. Miehelle oon ostanut penisrenkaan.

Kerran eräs tapailemani mies kysyi jo tokalla seksikerralla voidaanko kokeilla hänellä olevia leluja, saan valita mistä tykkään, mut multa

meinas oksu lentää. Monenkohan naisen pilluissa ja perseessä uitettuja leluja mun olis pitänu kokeilla, yök...Ei tavattu montaa kertaa :D

N44

Vierailija
15/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vibra sikäli voittaa, jos ei muulla orkkua saa. Näyttää olevan tän ketjun miehille sivuseikka naisen orkku. Hyvin surullista.

Vierailija
16/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laittanut useamman satasen vaimon lelusäkkiin ihan oma-aloitteisesti. Oma käteni ja kieleni pääsee paljon vähemmällä, kun hankin apuvälineitä... ja uusilla vimpuloilla on sitä paitsi saanut muutettua ennen niin pidättyväistä naista paljon estottomammaksi. Suurimmat orgasmit on myös tuotettu perinteisen mulkun ja sopivien lelujen yhteistoiminnalla.

Vierailija
17/80 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tietää leluista, mutta ei tykkää niistä. Siispä käytän niitä vain, kun olen yksin kotona. 

Vierailija
18/80 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on isoista tekomunista ja mies on epävarma itsestään, niin varmasti on äkkiä leluvastainen.

Vierailija
19/80 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
20/80 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on oikein ok. Jokunen nainen on kokenut lelut vaikeaksi seksin aikaan eivätkä ole ottaneet lelujaan mukaan.

Mutta onpa päinvastaisiakin kokemuksia. Joskus vein mukanani vibran yllätyslahjaksi ekoille yön ylitreffeille... kelpasi oikein hyvin ja mukavaa oli...