Mikä ajaa miehen pelimieheksi?
Miksi? Mitä mies saa siitä että aiheuttaa pahaa mieltä naisille? En ymmärrä. Narsisti?
Kommentit (187)
Ei pelimiestä kiinnosta naisten paha mieli, jos toiminnan palkkiona on itselle kuitenkin hyvä mieli.
minä haluan ns pelimiehen puolisokseni
Se, että huomaa, että homma onnistuu ja pystyy kasvattavaan itsetuntoaan, ja hommahan onnistuu silloin aina vain paremmin. Itseäänhän siinä ajattelee, nainen on vain väline. Ei naisellekaan ehdoin tahdoin haluta haittaa aiheuttaa, mutta naisen paha mieli on pakollinen sivutuote tuosta toiminnasta.
Lapsuuden trauma kiintymyssuhteessa. Aina. Siksi pelimies ei parane ilman terapiaa. Koskaan.
Sen luonne on sellainen.
Mä olen uskollinen vaimolleni, koska olen luonteeltani rehellinen ja luotettava.
Musta ei vaan saisi petturia ja seikkailijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelimiestä kiinnosta naisten paha mieli, jos toiminnan palkkiona on itselle kuitenkin hyvä mieli.
Mutta tuota juuri en ymmärrä. Miten kukaan voi olla pohjimmiltaan niin ilkeä ihminen että TAHALLAAN aiheuttaa mielipahaa toiselle? Tuntuu ihan käsittämättömältä. Kaikki keinot tuntuvat olevan sallittuja, kunhan vaan saa sitä piparia?
Mielestäni on vähän tekopyhää kritisoida niitä pelimiehiä kun he vain käyttäytyvät niin miten kannattaa.
Alkakaa naiset suosimaan niitä kilttejä "nössöjä" niin saatte hyvää kohtelua ja pääsette parisuhteeseen.
Kävin treffeillä pelimiehen kanssa. Hän päätti sitten kertoa olevansa pelimies ja että hänen jo ex-vaimonsa oli pettänyt häntä suhteen aikana ja siitä asti oli ollut pelimies. Ei tahtonut peliä minun kanssani. Hän kun säikkyi ihan fyysisesti ystävällismielistä kosketustani, jonka eteen hän ei ollut ehtinyt pelaaman. Hän koki, että homma ei olisi ollut hänen johtamaansa.. Ei aina pelimiehilläkään suju ja olihan tunnustus hyvä tuossa tilanteessa. Totesin, että mielestäni pelimiehenä oleminen kuulostaa muutenkin tyhmältä.
Pahaa mieltä naisille? Luuletko että mies nauttii sadoista pakeista?
Naiser itse ovat luoneet tämän ilmiön suosimalla ja palkitsemalla sellaisen käytösmallin.
Naiset on pelanneet itsensä ulos parisuhde markkinoilta ja näin he ovat pelanneet suoraan pelimiesten laardiin.
Jos omaa sitä, mistä naiset on miehessä kiinnostuneita. Komeutta, statusta, varallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Naiser itse ovat luoneet tämän ilmiön suosimalla ja palkitsemalla sellaisen käytösmallin.
Tuo palkitseminen oli se sana mitä itsekin olin hakemassa.
Esim jos koiran huonoa käytöstä palkitsee niin se tietenkin jatkaa sitä.
Itse olen kilttinä miehenä saanut kokea sen, että en omasta hyvästä käytöksestäni huolimatta kelpaa juuri kenellekään.
Ymmärrän todella hyvin miksi jotkut miehet alkavat pelimiehiksi, koska kilttejä ei arvosteta tippaakaan.
Se että kohtelet naista todella huomaavaisesti ei koskaan palkita vaan päinvastoin naiselta tulee pakit.
Tylyä röyhkeää välinpitämätöntä käytöstä palkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuota juuri en ymmärrä. Miten kukaan voi olla pohjimmiltaan niin ilkeä ihminen että TAHALLAAN aiheuttaa mielipahaa toiselle? Tuntuu ihan käsittämättömältä. Kaikki keinot tuntuvat olevan sallittuja, kunhan vaan saa sitä piparia?
Ei pelimies yleensä tajua aiheuttavansa toiselle pahaa mieltä, kun ei sitä kiinnosta naisten tunteet sen jälkeen kun on saanut "tehtävänsä suoritettua".
Naiset itse juoksevat tällaisten miesten perässä ja harmittelevat sitten ystävilleen kun Pekka katselee muita ja juoksee baareis. Tää on vähän niinkuin Iltalehden kanssa; ei se tyhmä ole joka myy vaan se joka ostaa.
Kunnollisia miehiä on, mutta ne on naisten mielestä niin tylsiä. No elämä opettaa... kuka oppii ja kuka ei.
T. joku joka ei osta Iltalehteä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelimies yleensä tajua aiheuttavansa toiselle pahaa mieltä, kun ei sitä kiinnosta naisten tunteet sen jälkeen kun on saanut "tehtävänsä suoritettua".
Kuka nämä pelimiehet on kasvattanut? Päiväkodin henkilökunta on pääasiassa naisia, koulussa tilanne on jota kutenkin sama ja yksihuoltajaäitejä on todella paljon. Pojat viettävät siis suurinman osan valveilla olo aikainsa naisten kanssa. Ei mikään ihme, että heidän seurassa alkaa tympiä ja heitä käytetään vain masturbaatioon.
Ehkä suurin syy on siinä että naiset itse suosivat pelimiehiä.
Kunnolliset hyväsydämiset kiltit miehet ei ole naisten mieleen.
Eihän kukaan mies olisi pelimies jos sellaiselle ei olisi tilausta.