Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa miehiä, joille lelujen käyttö seksin aikana ei ole ok?

Vierailija
15.08.2018 |

Miehet vastatkaa ja naiset ootteko törmänneet leluvastaisiin miehiin?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti on olemassa sellaisiakin miehiä, mutten osaa enempää sanoa kun itse olen kovin 'lelumyönteinen'. Meillä on ollut vuosien varrella puolenkymmentä dildoa/vibraa (ja pari pepputappia yms.), joista yhtäkään ei vaimoni ole itse ostanut (ai, taisi hän kerran yhden kullirenkaan minulle ostaa).

Itse ottaisin lelut esiin useamminkin, mutta vaimo ei aina innostu. En tiedä pelkääkö hän jäävänsä koukkuun, tai jotain, kun nimittäin varsinkin nykyisellä vibradildolla hän saa niin valtavia orkkuja sarjassa, että meinaa taju mennä ja haluaa koko ajan lisää vaan. :)

Vierailija
22/80 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehenä on aika paha turn-off, jos ekoilla treffeillä aletaan ottamaan leluvarastoa esiin. On tapahtunut muutaman kerran ja minusta semmoinen nainen on vaan yksinkertaisesti outo seksuaalisuutensa korostaja. Eivät edes ole oikeasti hyviä sänkykumppaneita verrattuna "naapurin tyttöön". 

Kun suhde kehittyy, niin totta kai sitten lelut alkaa tulla mukaan. Mutta ei silloinkaan niin, että ne on aina vakiona mukana. Vaan erilaisia ja monipuolisesti käytettynä.

Eli jos ei saa ilman niiden apua niin nainen saa olla ilman koska sinusta ne ei ole kivoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmasti on olemassa sellaisiakin miehiä, mutten osaa enempää sanoa kun itse olen kovin 'lelumyönteinen'. Meillä on ollut vuosien varrella puolenkymmentä dildoa/vibraa (ja pari pepputappia yms.), joista yhtäkään ei vaimoni ole itse ostanut (ai, taisi hän kerran yhden kullirenkaan minulle ostaa).

Itse ottaisin lelut esiin useamminkin, mutta vaimo ei aina innostu. En tiedä pelkääkö hän jäävänsä koukkuun, tai jotain, kun nimittäin varsinkin nykyisellä vibradildolla hän saa niin valtavia orkkuja sarjassa, että meinaa taju mennä ja haluaa koko ajan lisää vaan. :)

PS: Piti vielä sanoa, että annoin vaimolle sellaisen anatomisesti oikeanlaisen dildon, tosi ison, olisiko ollut 30 cm pitkä ja varmaan 10 cm paksu. Hän kokeili sitä kerran ja saikin hyvät orkut, mutta käski heittää kuitenkin roskiin, sanoi että se tuntui niin valtavalta hänen sisällään että pelkäsi jos sen jälkeen ei enää meikäläisen keskivertokulli tunnukaan enää miltään. Silloin itsekin ensi kerran havahduin ajatukseen, että näillä keinovempeleillä saa kyllä sellaista kyytiä, että perinteinen kalu jää aina kakkoseksi.

Vierailija
24/80 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No plaah.

Vierailija
25/80 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä naisena v tuttais, jos seksin lopuksi pitäisi aina runka ta miestä jollain lelulla jotta se laukeaa.

Eikö ne naiset jotka tulee ”vain vibralla” tule muka suuseksillä?

En siis ole mitenkään leluvastainen, mutta olisi aika tylsää jos aina pitäisi jotain välineurheilua harrastaa.

Vierailija
26/80 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies pysty samaan, kun kunnon dildo. Varsinkin panokone isolla kumimulkulla on ylivoimainen, jos niinkun pelkästä panosta on kyse. Rakastelu, hellyys, läheisyys, ynm on tietysti eriasia. Tuskinpa kukaan nainenkaan pystyy suuseksissä samaan, kun moottoroitu munanlutkutin, pölynimuri ynm lypsykone.

Vierailija
27/80 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee seksielämälle hyvää pieni vaihtelu. Pisto-kasto-nosto meininki ei näin plus 50 kiinnosta.

Käytämme aikaa yhdessäoloon,esileikkiin. Eikä leluja joka kerta käytetä.

Yöpöydän laatikko on täynnä yhtä jos toista.

Enää ei ole kauppoja mistä käydä ostamassa,netistä on tilattava.

Vierailija
28/80 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä naisena v tuttais, jos seksin lopuksi pitäisi aina runka ta miestä jollain lelulla jotta se laukeaa.

En siis ole mitenkään leluvastainen, mutta olisi aika tylsää jos aina pitäisi jotain välineurheilua harrastaa.

Onhan se tylsää mut minkäs teet. Itse en saa helposti ja onhan joku Satisfyer teholtaan 100xkieli.

Vierailija
29/80 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena? Jos olisit nainen tietäisit, ettei kaikki naiset saa samoilla keinoilla. Kaikki ei saa suuseksillä. Kaikki ei edes saa suuseksiä.

Voidaan kokeilla saisinko, jos jaksat imeä ja nuolla todella kovaa puoli tuntia - tunnin. Lopuksi kovempaa. Joka kerta.

Vierailija
30/80 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehenä on aika paha turn-off, jos ekoilla treffeillä aletaan ottamaan leluvarastoa esiin. On tapahtunut muutaman kerran ja minusta semmoinen nainen on vaan yksinkertaisesti outo seksuaalisuutensa korostaja. Eivät edes ole oikeasti hyviä sänkykumppaneita verrattuna "naapurin tyttöön". 

Kun suhde kehittyy, niin totta kai sitten lelut alkaa tulla mukaan. Mutta ei silloinkaan niin, että ne on aina vakiona mukana. Vaan erilaisia ja monipuolisesti käytettynä.

Eli jos ei saa ilman niiden apua niin nainen saa olla ilman koska sinusta ne ei ole kivoja

Tämäpä mielenkiintoista että naisille tuntuu olevan leluarsenaalin esiin vetäminen ok heti ensimmäisellä seksikerralla mutta anaaliseksi on ehdoton ei kun "ei tunne vielä kumppania eikä ole luottamusta"

Vierailija
31/80 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lelut ovat kiva lisä normi seksiin.

Joskus nuorempana tapasin miehen joka heti ensimmäisellä kerrallaa näytti lelunsa ja käski valita kolme lelua joita sitten seksin aikana käyttäisimme, tuli ihan paha olo kun ajattelin sitä, että kuinka monen naisen pillussa nämä kyseiset lelut olivat olleet. Nykyisen poikaystävän kanssa saatamme käyttää leluja jos siltä tuntuu.

N.27

Vierailija
32/80 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä mielenkiintoista että naisille tuntuu olevan leluarsenaalin esiin vetäminen ok heti ensimmäisellä seksikerralla mutta anaaliseksi on ehdoton ei kun "ei tunne vielä kumppania eikä ole luottamusta"

Miten anaaliseksi (partneri painaa sinua anaaliin) on verrannollinen leluihin (joita nainen saattaa käytellä itse ja tietää laukeavansa niillä tai jopa tarvitsevansa niitä laukeamiseen)? Meni ohi.

Voisin verrata vaikka sitä, että mies tarvisi suuseksiä tai runkkaammista lauetakseen. Meinaatko, ettei hän pyytäisi / tekisi sitä? Jättäisi ennemmin laukeamatta?

Mistä olet kuvitellut, että anaaliseksi on naisille ehdoton ei jne?

Miksi lelu-ketjussa tarvii puhua anaalista?

Muuten, yök, kuulostaa kauhealta, että mies tarjoaisi käytettyjä leluja uudelle naiselleen. Iljettäisi.

Vierailija
33/80 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten anaaliseksi (partneri painaa sinua anaaliin) on verrannollinen leluihin (joita nainen saattaa käytellä itse ja tietää laukeavansa niillä tai jopa tarvitsevansa niitä laukeamiseen)? Meni ohi.

Voisin verrata vaikka sitä, että mies tarvisi suuseksiä tai runkkaammista lauetakseen. Meinaatko, ettei hän pyytäisi / tekisi sitä? Jättäisi ennemmin laukeamatta?

Mistä olet kuvitellut, että anaaliseksi on naisille ehdoton ei jne?

Miksi lelu-ketjussa tarvii puhua anaalista?

Muuten, yök, kuulostaa kauhealta, että mies tarjoaisi käytettyjä leluja uudelle naiselleen. Iljettäisi.

Entäs jos mies ei laukea kuin anaaliin naidessa?

Ihan tältä foorumilta olen "kuvitellut" että juuri kukaan naisista ei halua anaalia ensimmäisellä seksikerralla. Taitaa täältä löytyä ihan sitä asiaa käsittelevä ketjukin. ja puhuin nyt juuri siitä ensimmäisestä seksikerrasta uuden kumppanin kanssa enkä anaalista tai leluista yleensä

Vierailija
34/80 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies varmaan sitten pyytää anaalia?

Anaaliketjuja täältä löytyy melkein yhtä paljon kuin koko-ketjuja. Anaalijutuista kannattanee jutella siellä. Voitais jatkaa siellä tuosta, että miten ihmeessä luottamus liittyy anaaliin?

Leluista vielä, osalle naisista laukeaminen on vaikeampaa ja vaatii muuta/kin kuin yhdynnän. Lelut mahdollistavat joillekin myös saamisen naidessa, mikä on hieno juttu. Valtaosa miehistä laukeaa yhdynnällä.

Tarkoitus kait olisi molempien nauttia ja saada, mitäs järkeä seksissä muuten olisi?

Vierailija
35/80 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse kaivaisi leluja esiin ekalla kerralla ja vähän kieroon katsoisin jos petikaveri niin tekisi. Olkoonkin että joku tarvitsee sen laukeamiseen niin silti. Eka seksikerta kun on muutenkin sellaista tutustumista toiseen ym. ei siinä mulla ole kovin korkeat odotukset. Ja pitäähän sille miehelle antaa mahdollisuus? Lopulta se on kahden peliä ja kokeilemalla tietää. 

Vierailija
36/80 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luottamusta se vaatii, että voi stimuloida klittaa vibralla samalla kun toinen panee? Anaaliseksi vaatii lähtökohtaisesti rentoutumista onnistuakseen, mikä vieraan kumppanin kanssa voi olla vaikeaa. Homma voi myös olla todella kivuliasta väärin tehtynä ja siksi pitää pystyä luottamaan että toinen lopettaa jos käskee.

37/80 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vastatkaa ja naiset ootteko törmänneet leluvastaisiin miehiin?

Aluksi se oli todella hankala kun ei ymmärtänyt miksen riittänyt, eli toistaalta ymmärrän sen miks se joillekin miehille on hankala.

Toki itsellä selvis puhumalla asiat ja tässä oli selkeä syy että toinen ei pysty tulemaan kun klitoriksen puolelta ja sillonkin vaati todella hyvän lelun tai jäi saamatta (mikä taas aiheutti älyttömästi masennusta jos näin kävi).

Vierailija
38/80 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Seksinukke vois olla kiva. Sen voisin laittaa ostoslistalle, muita leluja en oikein hyväksy/ ymmärrä.

Vierailija
39/80 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan myöskään. Mitä tarkoittanee "Mutta ne pitää olla vaan mauste ja itse seksi pitää olla nautinnollista" - seksi voi olla erittäin nautinnollista, mutta jos ei nainen saa pelkällä panemisella, onko se hej då? Vai onkohan tuo mies kielitaitoinen ja käsistään kätevä? Outo kommentti, pistää miettimään. Olenko sitten ollut onnekas kun mieheni ovat halunneet minullekin orgasmin vaikka sitten seksilelulla?

No, moneen junaan, ja joku jää aina asemallekin.

Vähän olen tavannut naisia, jotka saavat pelkällä panemisella, mutta en vielä yhtään joka saa vain leluilla. Siksi ainakin minusta tuntuisi oudolta ekoilla kerroilla ottaa lelut mukaan seksiin. Myöhemmin käy kyllä, mutta silloinkin tuntuisi oudolta, jos joka kerta pitäisi leluja käyttää. Toki jos nainen ei millään muulla saisi, niin sitten joo. Mutta kuten sanoin en ole sellaiseen vielä törmännyt.

Väittäisin että naiset ovat vielä varautuneempia mitä tulee miesten leluihin kuin toisin päin. Harvalle ne käyvät edes silloin tällöin mausteeksi.

Vierailija
40/80 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli leluvastainen. Sanoi että kokee ajatuksen loukkaavana ja vaikuttaa itsetuntoon. Ei ostettu sitten mitään leluja. Mies oli tosi macho ja äijämäinen, mutta seksuaalinen itsetunto siis nollissa. Olin naimisissa hänen kanssaan yli 15 vuotta eli aikaa olisi ollut muuttaa mieltä.

Nykyisen kanssa on kiva, tykkää hoitaa mua vibralla joskus eikä pidä sitä pahana. Saan kyllä orkun muutenkin. Lelu tuli mukaan lisäkivaksi vasta kun oltiin seurusteltu puoli vuotta vaikka se kaapissa oli siis valmiina eikä sitä mikään estänyt, silloin mies itse ehdotti. Miehelle oon ostanut penisrenkaan.

Kerran eräs tapailemani mies kysyi jo tokalla seksikerralla voidaanko kokeilla hänellä olevia leluja, saan valita mistä tykkään, mut multa

meinas oksu lentää. Monenkohan naisen pilluissa ja perseessä uitettuja leluja mun olis pitänu kokeilla, yök...Ei tavattu montaa kertaa :D

N44

Kai ymmärrät että miehillä voi olla ihan sama reaktio sinun lelujasi kohtaan?