Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin usealla poikamiehellä tai yksin asuvalla on todelka tyylikäs sisustus

Vierailija
14.08.2018 |

On mustat nahkasohvat ja mustat hyllyt,vaaleita mattoja,isot televisiot ja muutenkin sisustus kuin suoraan sisustuslehden sivuilta.
Ite 38v nainen ja sisustus kuin kirpputorilta.Ihan hävettää.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap:lla melkoinen otos, kun ihan ihmetystä pukkaa. Onnea vaan poikamiesboksien koluamiseen.

Vierailija
42/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tyylitajuinen mies olisi naisten suosiossa, mutta kun heillä ei ole naisen tarvetta, on jo vakituiset poikaystävät.

Et muuta keksinyt? Millä tavoin aukon haltijan sukupuoli määrittää millainen asunto tästä viehtyneellä kumppanilla on? Ovatko lesbot tyylitajuttomia, sitäkö koitat sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä äiti on sisustanut veljieni kodit. Ne kelpaisivat koska tahansa sisustuslehteen, mutta koska asukkaat ovat parikymppisiä nuoria, niin asia ei heitä kiinnosta. Veljet on tosin sanoneet, että on hankala löytää naista, joka ei haluaisi muuttaa jotain, tuoda omia tavaroitaan jne. ja pilata kaiken.

No ylläri tuo viimeinen lause 🙄😂 Yhteen muuttaminen vaatii yleensä aina jotain kompromisseja tavaroissa ja sisustuksessa, eivät ne pojat (tai sen puoleen naisetkaan) voi olettaa, että mennään vain minun ehdoilla ja sinä et saa tehdä mitään muutoksia tai tuoda omia tavaroitasi.

Vierailija
44/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikamiehillä on usein enemmän rahaa kuin sinkkunaisilla tai perheellisillä.

Niin kun rahaa ei kulu naiseen.

Vierailija
45/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että mies joka ei ole pilannut asuntoansa mietelauseilla ja muilla valkoroskaisilla sisustusteksteillä on automaattisesti AV-mammojen silmissä homoseksuaali.

Mielenkiinnosta haluaisin tietää mimmoisen vaikutuksen tekisi mies, jonka asunto täynnä pelkkää valkoista pintaa, sekä muutamia aivan päin vittua teipattuja mietetekstejä lukuunottamatta.

Exällä oli valkoista ja mietelauseita seinällä.Ihana mies oli.

Vierailija
46/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ap:lla melkoinen otos, kun ihan ihmetystä pukkaa. Onnea vaan poikamiesboksien koluamiseen.

Entäs sitten vaikka onkin.Kotonako pitäisi sinkkunaisen nyhjätä?

Vierailija
47/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luonnostaan minimalisti, mutta nainen kerää asuntonsa, ja perheensä asunnon, täyteen ihastuttavia pieniä sisustuselementtejä. Lopputulos on se että poikamiehen asunnossa on selkeästi tarpeelliset huonekalut omilla paikoillaan eikä muuta ja naisen hallitsemassa asunnossa kaikki vaakatasoiset pinnat notkuvat mariskooleja, pieniä enkeli-, lapsi- ja eläinhahmoja, purkkeja ja purnukoita, seinät ovat täynnä lause- ja maisematauluja, jääkaapin ovet magneetteja, jne.

Vierailija
48/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että siihen ei ole yksikään akka päässyt valopää ideoillaan vaikuttamaan.

Vierailija
49/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että siihen ei ole yksikään akka päässyt valopää ideoillaan vaikuttamaan.

Tässä kuuluu voimaantuneen ja katkeran ikisinkun ääni. Toivottavasti et ole toisessa ketjussa vinkumassa pimpin puutetta.

Vierailija
50/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet osaavat sisustaa. Itse seuraan redditista where males can live kanavaa missä miehet laittavat sinkkukämpistään kuvia ja keskustelevat sisustuksista.

Vierailija
51/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on luonnostaan minimalisti, mutta nainen kerää asuntonsa, ja perheensä asunnon, täyteen ihastuttavia pieniä sisustuselementtejä. Lopputulos on se että poikamiehen asunnossa on selkeästi tarpeelliset huonekalut omilla paikoillaan eikä muuta ja naisen hallitsemassa asunnossa kaikki vaakatasoiset pinnat notkuvat mariskooleja, pieniä enkeli-, lapsi- ja eläinhahmoja, purkkeja ja purnukoita, seinät ovat täynnä lause- ja maisematauluja, jääkaapin ovet magneetteja, jne.

Ei ole meillä näin. Meillä on seitsemän kissaa ja tasot on täysin tyhjänä kissojen käytössä. Ne tiputtelevat kaiken ylimääräisen roinan.

Vierailija
52/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän sitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat hyvissä töissä, ja on varaa sisustaa.

Ei rahalla saa tyyliä.  Hienoa saa, kun tekee itse. Omani oli poikamiehenä ollessaan rakentanut paljon itse... käsityöläisammatissa, joten visuaalinen silmä hyvä.

Vaikkei rahalla saa makua, sillä saa tyyliasiantuntemusta ja myös hienoa käsityötä niin halutessaan. 

Hienoimmat työt käsityöläinen tekee kuitenkin usein itselleen... niissä ei työtunteja lasketa.

Vierailija
53/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuuluu voimaantuneen ja katkeran ikisinkun ääni. Toivottavasti et ole toisessa ketjussa vinkumassa pimpin puutetta.

Kyllä sitä pimppiä on tarjottu ko. boxissa. Ja ihan ketjussa....

Mutta pimppi pimppinä ja eteenpäin oman elämän herrana...

Vierailija
54/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen poikamiesboksi oli kuin naisen sisustama. Oli Marimekkoa ja puuta ja pehmeyttä. Ainoa juttu jonka mies oli itse ostanut edellisen suhteen päätyttyä (muut kalusteet oli ajettu puokkiin eksän kanssa)  oli kromi-lasipöytä ja se oli ainoa asia koko kämpässä miehen lisäksi joka miellytti mun silmää:D Se oli myös ainoa juttu joka seurasi häntä vaatteiden ja tekniikan lisäksi meidän yhteiseen kämppään...

Kun leijonanaaras lähestyy urosta niin se tappaa vanhan pentueen lapset ja hävittää huonekalut , jotka muistuttaisivat edellisestä leijonanaaraasta :D

Mies halusi itse eroon siitä roinasta. Eli ei ollut mun valinta että antoi kaiken pois ja halusi aloittaa kokonaan alusta. Vaikkei mun silmää miellyttänyt niin olisin ollut ihan okei niiden kamojen kanssa:) Ehkei hän ihan itse sitten halunnut muistella kenen kanssa oli niitä kamoja hankkinut. Ja tuosta on jo aikaa vaikka kuinka paljon. Olin itekin eronnut silloin just enkä ottanut yhtään kalustetta mukaani vaan jätin eksälle. Onko sekin joku leijona naaras-juttu:) Tuo leijonajuttu menee muuten niin että urosleijona tappaa naaraan pennut jotta pääsee parittelemaan ja saattamaan alkuun omat geeninsä. Leijona-urokset eivät elä yhteiseloa omien pentujensa kanssa.

Vierailija
55/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska en hanki krääsää tai mitään mietelausetauluja.

Vierailija
56/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivailemasi sisustus, yök.

Vierailija
57/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsitkö sinäkin aloituksen kuvauksineen poikamiesboksin "tyylikkäistä" kliseistä (mustat nahkasohvat, isot televisiot, tummat hyllyt) trolliksi/ironiseksi satiiriksi/provoksi?

Laita tälle viesti peukku ylös jos ymmärsit.

Alas jos et ymmärtänyt.

Vierailija
58/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina mietin, että mitä ihmiset ajattelevat, kun ostavat noita levyhuonekaluja ja muuta sälää. Monet ns. merkkikalusteetkin ovat levypintaisia ja todella huonolaatuista Scheissea. Sain kerran käytettynä siskoltani muuramen desing-laatikoston. Ei voi muuta sanoa kuin että vähän raskaampi, mutta niin sanotusti samaa p*skaa, mutta vain kalliimpaa.

Vierailija
59/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin, että mitä ihmiset ajattelevat, kun ostavat noita levyhuonekaluja ja muuta sälää. Monet ns. merkkikalusteetkin ovat levypintaisia ja todella huonolaatuista Scheissea. Sain kerran käytettynä siskoltani muuramen desing-laatikoston. Ei voi muuta sanoa kuin että vähän raskaampi, mutta niin sanotusti samaa p*skaa, mutta vain kalliimpaa.

Kyllä mä sisustaisin täyspuulla mutta ne on yksin niin hankalia ja raskaita siirellä yms.

Vierailija
60/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sisustaisin täyspuulla mutta ne on yksin niin hankalia ja raskaita siirellä yms.

Mulla siirtyy ihan helposti... yksinkin. N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme