Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin usealla poikamiehellä tai yksin asuvalla on todelka tyylikäs sisustus

Vierailija
14.08.2018 |

On mustat nahkasohvat ja mustat hyllyt,vaaleita mattoja,isot televisiot ja muutenkin sisustus kuin suoraan sisustuslehden sivuilta.
Ite 38v nainen ja sisustus kuin kirpputorilta.Ihan hävettää.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet onnistunut löytämään harvinaiaen paljon näitä sisutuksesta hieman enempi kiinnostuneita poikamiehiä, jos koet, että usein. Habitarestako heität ole pognakkut? . Toinen syy voi tietysti olla, kuten itselläni; kun olen aina asunut yksin, niin ainoa, jonka kanssa olen tehnyt kompromisseja olen minä itse; no hieman on tarvinnut tarkistaa joskus pankkitilin saldoa, mutta kuitenkin. Eli olen voinut rauhassa ja pikkuhiljaa rakentaa oman-näköistäni tyyliä ja sisutusta; jotkut tykkää samasta kaikki ei; esimerkiksi itselläni ei ole mustia hyllyjä Ja joillekin on ollut kauhistus että kodissani on pariseinällistä kirjoja, eikä aina näkyvissä olevaa televisiota; jos tv kaappini ovet kiinni.

Kirjoista oppii, joten hyvä, että luettavaa on pariseinällistä. Ovatko ne ulkooven tai alaaulan luona?

- Ei. vierailija joutuu ottamaan useamman askeleen, että näkee kirjahyllyni. - Satunnaisia kirjoja hän saattaa kyllä nähdä muuallakin asunnossani, mutta vain harvoin eteisessä. - Silloinkin luultavasti vain kassin, jossa on kirjoja matkalla kirjastoon, jonne en vielä ole ennättänyt lähteä. - Sinänsä hassua tämä kirjojen hamstraamiseni; paljon käytän kirjastosta, niin vapaa-ajallani kuin osin töissäni, mutta silti sitä olen halunnut haalia kirjoja myös kotiini. - Ehkä vielä joskus on enempi aikaa lukea enempi kaunokirjallisuuttakin kuin nyt, kun luen ehkä noin romaanin / viikko.

Vierailija
22/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät pääse rihkamalla sotkemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät pääse rihkamalla sotkemaan.

Kun juuri sitä rihkamaa tuppaa olemaan.

Vierailija
24/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen poikamiesboksi oli kuin naisen sisustama. Oli Marimekkoa ja puuta ja pehmeyttä. Ainoa juttu jonka mies oli itse ostanut edellisen suhteen päätyttyä (muut kalusteet oli ajettu puokkiin eksän kanssa)  oli kromi-lasipöytä ja se oli ainoa asia koko kämpässä miehen lisäksi joka miellytti mun silmää:D Se oli myös ainoa juttu joka seurasi häntä vaatteiden ja tekniikan lisäksi meidän yhteiseen kämppään...

Kun leijonanaaras lähestyy urosta niin se tappaa vanhan pentueen lapset ja hävittää huonekalut , jotka muistuttaisivat edellisestä leijonanaaraasta :D

Vierailija
25/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet onnistunut löytämään harvinaiaen paljon näitä sisutuksesta hieman enempi kiinnostuneita poikamiehiä, jos koet, että usein. Habitarestako heität ole pognakkut? . Toinen syy voi tietysti olla, kuten itselläni; kun olen aina asunut yksin, niin ainoa, jonka kanssa olen tehnyt kompromisseja olen minä itse; no hieman on tarvinnut tarkistaa joskus pankkitilin saldoa, mutta kuitenkin. Eli olen voinut rauhassa ja pikkuhiljaa rakentaa oman-näköistäni tyyliä ja sisutusta; jotkut tykkää samasta kaikki ei; esimerkiksi itselläni ei ole mustia hyllyjä Ja joillekin on ollut kauhistus että kodissani on pariseinällistä kirjoja, eikä aina näkyvissä olevaa televisiota; jos tv kaappini ovet kiinni.

Kirjoista oppii, joten hyvä, että luettavaa on pariseinällistä. Ovatko ne ulkooven tai alaaulan luona?

Kukahan saatan bimpo taas täällä kyselee... Mitä kukaan enää tekee kirjoilla tai lukee kun lefoja tulee tv:stä ja netflixitä päivittäin.

Vierailija
26/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat hyvissä töissä, ja on varaa sisustaa.

Ei rahalla saa tyyliä.  Hienoa saa, kun tekee itse. Omani oli poikamiehenä ollessaan rakentanut paljon itse... käsityöläisammatissa, joten visuaalinen silmä hyvä.

Vierailija
27/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että mies joka ei ole pilannut asuntoansa mietelauseilla ja muilla valkoroskaisilla sisustusteksteillä on automaattisesti AV-mammojen silmissä homoseksuaali.

Mielenkiinnosta haluaisin tietää mimmoisen vaikutuksen tekisi mies, jonka asunto täynnä pelkkää valkoista pintaa, sekä muutamia aivan päin vittua teipattuja mietetekstejä lukuunottamatta.

Vierailija
28/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei olekaan naisen valitsemia aforismitauluja tai maalaisromanttista roskaa.

Vierailija
29/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikamiehillä on usein enemmän rahaa kuin sinkkunaisilla tai perheellisillä.

Mistä tämä johtuu? Nyt vertaus sinkkunaiseen?

Siitä, että moni mies kouluttautuu aloille, joilla on parempi palkka. Yksityisen puolen insinööri usein tienaa enemmän kuin sairaanhoitaja julkisella sektorilla. Ja moni metallimies ansaitseee enemmän kuin pätkätöitä tekevä maisteri.

Vierailija
30/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat hyvissä töissä, ja on varaa sisustaa.

Ei rahalla saa tyyliä.  Hienoa saa, kun tekee itse. Omani oli poikamiehenä ollessaan rakentanut paljon itse... käsityöläisammatissa, joten visuaalinen silmä hyvä.

Vaikkei rahalla saa makua, sillä saa tyyliasiantuntemusta ja myös hienoa käsityötä niin halutessaan. 

Vierailija
31/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei olekaan naisen valitsemia aforismitauluja tai maalaisromanttista roskaa.

Just on noita, yksittäisiä, eri värisiä. Eivät sovi minkään kanssa yhteen.

Vierailija
32/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että moni mies kouluttautuu aloille, joilla on parempi palkka. Yksityisen puolen insinööri usein tienaa enemmän kuin sairaanhoitaja julkisella sektorilla. Ja moni metallimies ansaitseee enemmän kuin pätkätöitä tekevä maisteri.

En oo koskaan nähnyt insinöörillä tyylikästä asuntoa... raksamiehellä kyllä.

Vierailija
33/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sisustaa vain houkutellaakseen naisia. En voisi itse vähempää välittää, mutta pitää olla tip-top, kun nainen tulee kylään.

Hienosti nostit taas itseäsi naisena jalustalle. Ottaako se joillekkin niin koville jos miehellä on tyylikäs asunto?

Vierailija
34/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näin oman tuntuman mukaan sisustavat enemmän omien mieltymystensä mukaan ja raskaammin kuin naiset. Esim. paljon tummia kalusteita, massiivipuuta, tukevia kalusteita ym.

Aika monelle naiselle pitää olla se trendisisustus, ja tärkeää, että sisustus edustaa myös oman verkoston vallitsevaa makua. Esim. tiedän pariskunnan, jossa yhteenmuuton seurauksena miehen kaikki omat kunnolliset kalusteet ja matot vietiin kierrätykseen, ja koti sisustettiin naisen maun mukaisesti keskiluokkaiseksi valkoisilla ikean lastulevyhuonekaluilla, tekokuitumatoilla, mietelauseilla ja blogeissa nähtävillä trendituotteilla.

Aika usein sanotaan, ettei makua saa rahalla, mutta makua ja ymmärrystä laadusta ei saa mielestäni myöskään trendejä ja oman viiteryhmän mieltymyksiä sokeasti seuraamalla.

Vierailija
35/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä on varaa ja aikaa käyttää huonekaluostoihin rahaa harkiten. Hänellä kun ei mene perheeseen rahaa ja asuntokin on aika vaatimaton tulotasoonsa nähden, kaksio kerrostalossa.

Vierailija
36/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varmaan mahdottomalta, mutta monet naiset kysyvät minulta (mies) neuvoa sisustusasioihin liittyen. Uskomatonta mutta he myös kuuntelevat minua, vaikka en ehdotakkaan kaiken vaihtamista valkoiseksi.

Vierailija
37/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on aika lammasmainen Ikea -maku. Miehet taas suosii massiivipuuta ja sen sellaista. Rahaahan siihen tietysti tarvitaan kun tammikalusteet ei ole sieltä halvimmasta päästä, mutta rahaahan miehille jää kun ei tarvitse muijan kuluja maksaa.

Vierailija
38/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen nähnyt enimmäkseen suht karuja poikamiesbokseja, joissa on karusti minimikalustus ilman tekstiilejä ja jotain julisteita seinällä. Elektroniikkaa yleensä on sitten ollut enemmän. Toisaalta kokemukset rajoittuu n. 20 v opiskelijoihin. Omalla miehellä oli tämä perustaso plus pienen viidakon verran viherkasveja.

Vierailija
39/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella on aika lammasmainen Ikea -maku. Miehet taas suosii massiivipuuta ja sen sellaista. Rahaahan siihen tietysti tarvitaan kun tammikalusteet ei ole sieltä halvimmasta päästä, mutta rahaahan miehille jää kun ei tarvitse muijan kuluja maksaa.

Mistä nykyään saa tammikalusteita? Onko luonollisen vaaleita vai tummaksi petsattuja?

Vierailija
40/61 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset tuhlaa kaikki rahansa latteen ja vitosen rätteihin. Kun ostat paljon pientä et osta koskaan mitään suurta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä