Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin usealla poikamiehellä tai yksin asuvalla on todelka tyylikäs sisustus

Vierailija
14.08.2018 |

On mustat nahkasohvat ja mustat hyllyt,vaaleita mattoja,isot televisiot ja muutenkin sisustus kuin suoraan sisustuslehden sivuilta.
Ite 38v nainen ja sisustus kuin kirpputorilta.Ihan hävettää.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, onko tuo tyylikästä? Minusta tuo vaan huutaa poikamiestä, kuten maitolitra ja lenkkimakkara kaupan kassalla.

Vierailija
2/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse en ole nahnyt kuin ankeita poikamiesboxeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamiehillä on usein enemmän rahaa kuin sinkkunaisilla tai perheellisillä.

Vierailija
4/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on koska olen käskenyt tyttöystävääni olemaan puuttumatta asuntoni sisustukseen. M20

Vierailija
5/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnistunut löytämään harvinaiaen paljon näitä sisutuksesta hieman enempi kiinnostuneita poikamiehiä, jos koet, että usein. Habitarestako heität ole pognakkut? . Toinen syy voi tietysti olla, kuten itselläni; kun olen aina asunut yksin, niin ainoa, jonka kanssa olen tehnyt kompromisseja olen minä itse; no hieman on tarvinnut tarkistaa joskus pankkitilin saldoa, mutta kuitenkin. Eli olen voinut rauhassa ja pikkuhiljaa rakentaa oman-näköistäni tyyliä ja sisutusta; jotkut tykkää samasta kaikki ei; esimerkiksi itselläni ei ole mustia hyllyjä Ja joillekin on ollut kauhistus että kodissani on pariseinällistä kirjoja, eikä aina näkyvissä olevaa televisiota; jos tv kaappini ovet kiinni.

Vierailija
6/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tyylitajuinen mies olisi naisten suosiossa, mutta kun heillä ei ole naisen tarvetta, on jo vakituiset poikaystävät.

Mä tiesin jo ketjua avaamatta, että naisten vastaukset ketjuun ovat joko

1) mies on homo, tai

2) koko asia ylipäätään kielletään ja poikamiesten kämpät haukutaan pystyyn.

Vierailija
7/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt paljon tyylikkäitä miesten asuntoja.

Vierailija
8/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät mustia nahkasohvia tyylikkäinä? 

Makuasia.

Vierailija
9/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti on sisustanut veljieni kodit. Ne kelpaisivat koska tahansa sisustuslehteen, mutta koska asukkaat ovat parikymppisiä nuoria, niin asia ei heitä kiinnosta. Veljet on tosin sanoneet, että on hankala löytää naista, joka ei haluaisi muuttaa jotain, tuoda omia tavaroitaan jne. ja pilata kaiken.

Vierailija
10/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten kävin yhden eronneen miehen luona ja oli ihan hirveä asunto. Likainen ja sotkuinen. Huonekalut ovat minulle se ja sama mitä ovat, niitä en katsellut, kun se sotkuisuus kiinnitti huomion.

Vierailija
11/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnistunut löytämään harvinaiaen paljon näitä sisutuksesta hieman enempi kiinnostuneita poikamiehiä, jos koet, että usein. Habitarestako heität ole pognakkut? . Toinen syy voi tietysti olla, kuten itselläni; kun olen aina asunut yksin, niin ainoa, jonka kanssa olen tehnyt kompromisseja olen minä itse; no hieman on tarvinnut tarkistaa joskus pankkitilin saldoa, mutta kuitenkin. Eli olen voinut rauhassa ja pikkuhiljaa rakentaa oman-näköistäni tyyliä ja sisutusta; jotkut tykkää samasta kaikki ei; esimerkiksi itselläni ei ole mustia hyllyjä Ja joillekin on ollut kauhistus että kodissani on pariseinällistä kirjoja, eikä aina näkyvissä olevaa televisiota; jos tv kaappini ovet kiinni.

Kirjoista oppii, joten hyvä, että luettavaa on pariseinällistä. Ovatko ne ulkooven tai alaaulan luona?

Vierailija
12/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt paljon tyylikkäitä miesten asuntoja.

Makuasioita, kuten ap:n musta sohva.

Vierailija
13/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen poikamiesboksi oli kuin naisen sisustama. Oli Marimekkoa ja puuta ja pehmeyttä. Ainoa juttu jonka mies oli itse ostanut edellisen suhteen päätyttyä (muut kalusteet oli ajettu puokkiin eksän kanssa)  oli kromi-lasipöytä ja se oli ainoa asia koko kämpässä miehen lisäksi joka miellytti mun silmää:D Se oli myös ainoa juttu joka seurasi häntä vaatteiden ja tekniikan lisäksi meidän yhteiseen kämppään...

Vierailija
14/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellako sinun gallupiisi kuuluu, ap?

Vierailija
15/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin tosi vaikuttunut miesystäväni asunnon tyylistä, kun sen ensimmäisen kerran näin. Jotenkin se näytti tyylikkäältä, pelkistetyltä ja täysin miehen asunnolta. 

Oma asuntoni oli enemmän kirppishenkinen, ei niin tyylikäs kuin miehen, mutta kotoisampi. 

Kun muutettiin yhteen tyylit sekottui... nyt on tyylikästä ja kotoisaa! :D

Vierailija
16/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyvissä töissä, ja on varaa sisustaa.

Vierailija
17/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sepä kiva, ap. Jatkuuko suhteesi yhdenkään kanssa?

Vierailija
18/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sisustaa vain houkutellaakseen naisia. En voisi itse vähempää välittää, mutta pitää olla tip-top, kun nainen tulee kylään.

Vierailija
19/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehetkin osaa sisustaa

Vierailija
20/61 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikamiehillä on usein enemmän rahaa kuin sinkkunaisilla tai perheellisillä.

Mistä tämä johtuu? Nyt vertaus sinkkunaiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi