Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunki ei anna minulle asuntoa kuin halvoilta, huonoilta alueilta. Onko niillä jokin sopimus Kelan kanssa? OV

Vierailija
02.05.2025 |

Olen sanonut että maksan erotuksen, kunhan saisin tarjouksen muusta kuin slummialueelta! Mutta ei, hakemiani asuntoja en saa. Olen työmarkkinatuella ja paremmilta asuinseuduilta joutuisin maksamaan n. 160-170e yli kelan hyväksymien asumiskulujen. Olisin toki tiukilla, mutta en slummissa! 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoja vapautuu tosi harvoin niiltä vähänkään kelvollisilta alueilta.

Vierailija
2/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhien pitäsi saada asua hyvillä alueilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YYYYYYY, muiden vika!! Ap

Vierailija
4/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YYYYYYY, muiden vika!! Ap

Ei ole oikea Ap

Ap

Vierailija
5/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole rahaa mutta luxusta pitäisi olla hohhoijaa näitä ulinoita.

Vierailija
6/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hae itse vapailta markkinoilta sieltä mistä haluat. Saman tuen sinne saa kuin johonkin kaupungin vuokraloukkoonkin. Problem solved!

Vierailija
7/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoja tarjotaan tulojen mukaan. Tuloksi ei lasketa asumistukea eikä toimeentulotukea. Jos saat Kelan peruspäivärahaa, on suorastaan ihme, jos tarjoavat edes 600 euron vuokralla olevaa kämppää.

Vierailija
8/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa asua huonomaineisella alueella. Pääasia on että palvelut ovat lähellä. Ei ole autoa. Yli 20v. asunut täällä.

Vierailija
9/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten KELA muutenkaan maksaisi asumistasi, jos et asu Suomessa, vaan sellaisessa maassa, jossa on slummeja? Suomen parjatut kaupunginosatkin ovat aivan hyvää tasoa maailmalla.

Vierailija
10/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokraa lumolta,yms. 

Vierailija
11/11 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan itse asumisestani maksamassani omistusasunnossa, ja veikkaan että asuinalueeni ei kelpaisi sinulle. Miksi sinun pitäisi asua paremmin kuin minun kun teet sen verovaroilla?

On ollut virhe asuttaa persaukisia kakaroita hyviin keskustakämppiin veronmaksajien rahalla. Realiteetit unohtuvat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan