Ärsyttääkö muita kiinalaisten (turistien) tulo Suomeen?
Kokemuksia? Itse olen kohdannut ainoastaan epäkohteliaita yksilöitä.
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Ainut mikä häiritsee on se, kun kulkevat vähän miten sattuu. Eksyvät nimittäin välillä kävellen ajotielle (vahingossa) ja ylitetään tietä (tarkoituksella) vaikka autoja kulkee, oli liikennevaloja tai ei. Ihan kauhistuttaa katsoa joskus.
Kiinassa liikenne on tuollainen, esim. liikennevalotkin on vain ehdotus, ei mitään mitä pitää noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ne kiinalaislaumat hgin keskustassa. Tungetaan muista välittämättä ja kuhistaan yhdessä kuin kärpäsparvi. Ei se, ettei osaa kieltä, tarkoita että voi käyttäytyä kuin muita ei olisi olemassa.
Mulla on näistä sellainen pelko, että tulevat ja ostavat meiltä maan ja perustavat omia yhteisöjään suomalaisista välittämättä. Puhdas ilma ja vesi, näistä kannattaisi olla hiljaa.
Esim. uusi-seelanti aikoo kieltää noilta kiinteistökaupat kokonaan.
Ne maksaa ihan mitä vain esim. kiinteistöistä ja vetää sitä kautta hinnat liian ylös noilla paikoilla oikeasti asuvilta. Esim. jos hp on jotain vaikka 20 milj, ne saattaa maksaa jopa 50 milj, että saavat sen.
Tuovat rahaa Suomeen, mennessäni ohi Espalla louis Vuitton niin siellä näkee kiinalaisia. Eivät juopottele ei sikaile.
Vierailija kirjoitti:
Tuovat rahaa Suomeen, mennessäni ohi Espalla louis Vuitton niin siellä näkee kiinalaisia. Eivät juopottele ei sikaile.
Kyllä muuten sikailevat ja käytöstavatkin ovat hukassa. Naiset tyrkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö ne sinne suomessa? Esim. pariisissa niitä ei päästetä moniin merkkiliikkeisiin.
Kaikki isot aasialaisryhmät ärsyttävät. Kaikki nähtävyydet menevät pilalle, kun siellä on esim. joukko japanilaisia. Yksilöinä he eivät ärsytä minua yhtään, mutta se laumassa kulkeminen ärsyttää. Tosin tämä koskee muitakin kansallisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on paljon rahaa, mutta ovat käytöstavoiltaan ihan täyttä saastaa. Amerikassa nuo on täysiä sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Mua on kyllä vähän ihmetyttänyt yksi kiinalaisten tapa Euroopan turistikaupungeissa ja se on se, että kaikesta, aivan kaikesta otetaan kuvia. Tuntuu, etteivät he edes katso mistä kuvan ottavat, kunhan ottavat kuvan ja sitten parkkeeraavat ryhminä taas räpsimään kuvia seuraavasta kohteesta. Siis en voi käsittää, miten museon joka taulusta on pakko ottaa joku huono kännykkäräpsäys. Kuka niitä jaksaa katsoa myöhemmin, tuskin itsekään? Kaikki matkaajat ei ole samanlaisia, ymmärrän, mutta tuntuu että heille loma on vain joku suoritus, ei nautinto irti arjesta.
Kyllä ne sukulaiset, työkaverit ja naapurit äimistelevät läpi kaikki tuhannet kuvat. Osa ehkä salaa haukottelee, mutta osalle ne ovat jännittäviä, jos eivät ole itse missään ukomailla käyneet.
Naiset on kyllä niin kovia kaksinaamaisuudessaan. Miehille ollaan mielin kielin ja sitten kun miehet ei näe niin kylläpä luonne muuttuu! Olen jopa hieman kateellinen tuosta laskelmoivasta luonteenlaadusta. Siinä on hellyys ja hauraus kaukana :D Tajuaako noi miehet ollenkaan?
Kupu on kuin potta ja letti härnättyjä mutta maagisia asioita. Kuplassa eläminen on väitöstä ja yhteenkuulumattomuutta ja jatkuvaa egoa realismiä vastaan CERN painotteilla joista ihmisiä ei yhteenkuuluta.... eli rasismia.
Suomalaiset ovat rasisteja koska he eivät ole ensimmäisiä jotka lähtivät afrikasta ja he haluavat vallalla osoittaa että he ovat niitä ensimmäisiä jotka lähtivät afrikasta ollakseen sitä mitä kaikki haluavat olla ja he ovat oikeasti osa sitä mutta hyväksyntä intiaaneistakin on kamelinpaskajuttuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on paljon rahaa, mutta ovat käytöstavoiltaan ihan täyttä saastaa. Amerikassa nuo on täysiä sikoja.
Millä tavoin ovat sikoja? Mistä se raha tulee noille?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä niin kovia kaksinaamaisuudessaan. Miehille ollaan mielin kielin ja sitten kun miehet ei näe niin kylläpä luonne muuttuu! Olen jopa hieman kateellinen tuosta laskelmoivasta luonteenlaadusta. Siinä on hellyys ja hauraus kaukana :D Tajuaako noi miehet ollenkaan?
Kaikkien yellow fever miesten kannattaisi kyllä lukea esim. shogun.
Voi olla erilainen mielipide sen jälkeen, eikä kuvitella miten ihania söpöläisiä nuo naiset on :D
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan - kimakkaääninen kiinatar on monen setämies-opistoinssin kestofantasia!
Ei. Minua häiritsee että he eivät juo teetä suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien yellow fever miesten kannattaisi kyllä lukea esim. shogun.
Voi olla erilainen mielipide sen jälkeen, eikä kuvitella miten ihania söpöläisiä nuo naiset on :D
Yellow fever on perinnöllinen pervesio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin ovat sikoja? Mistä se raha tulee noille?
Raha tulee niille teollisuudesta, kiinassa on liikkeellä ihan tajuton määrä rahaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kupu on kuin potta ja letti härnättyjä mutta maagisia asioita. Kuplassa eläminen on väitöstä ja yhteenkuulumattomuutta ja jatkuvaa egoa realismiä vastaan CERN painotteilla joista ihmisiä ei yhteenkuuluta.... eli rasismia.
Suomalaiset ovat rasisteja koska he eivät ole ensimmäisiä jotka lähtivät afrikasta ja he haluavat vallalla osoittaa että he ovat niitä ensimmäisiä jotka lähtivät afrikasta ollakseen sitä mitä kaikki haluavat olla ja he ovat oikeasti osa sitä mutta hyväksyntä intiaaneistakin on kamelinpaskajuttuna.
Oletko kunnossa? Sun jutuista ei saa selvää ja vaikutat hieman sekavalta.
Vierailija kirjoitti:
Tulevat tänne eivätkä kunnioita lakeja ja asetuksia.
Miksi pitää olla rähmällään ja antaa kuumaa vettä lentokentällä tms paikoissa?
Eikös tänne tultu katsomaan paikallista kulttuuria?
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaallahan niitä palvotaan ja perseitä nuollaan kielet ruskeina. Eismerkiksi Vaasassa -pyrkyreiden paratiisissa.
Tämä. Onkin varmasti ainoa kaupunki laatuaan.
Rakennetaan suomeen kupu. Mitä v i t t u joku pelle täällä puhumassa minun asioitani mistä ei tiedä mitään.
Kupu menee liian lähelle kupla sanaa mutta se on eri asia ja defens. Kupla on defense from the power wich has ra ped/manipulated the real Roma imperium and they stole from Rome the apes... now they want to do imperial globalisation to their glow wich is imperial. Isnt the media pretty imperial?
Keskiajan historiaa rais kataan ja ihmiset unohtavat Roman. Entä jos Roma ei ole edes kaikista nuubialaisimmista päässä olevalta ihmisestä huono yhteiskunta. Mitä parempaa tälläinen idiootti rakentaa kuin se ollaan tuhottu totaalisesti imperialistisellä globalisaatiolla. Täältä tulee toivotukset parhaimman mukaan! Jotain näkyvää veteen. Vesi on vesi. Se ei ole kristallin kirkasta. Bee on vettä alitajuntaan mutta alitajunnan pitäisi kertoa beelle oikeasti mitä bee on ihmisille ja yleensä silloin ääntä kuulee koska puhumme oikeaan kohtaan menevän kultin mukana. Miksi tämä marja ollaan pilattu minulta varastetulla metallilla? Ei ehkä ole nyt olennainen asia kuin se ei ole kädessäni ja hyvin epäkunnioittavasti suomalaista yhteiskuntaa kohtaan. Tuomittavaa. Varastetut objektit pitää palauttaa omistajilleen tai idiotismi jatkuu ja varas saa tuntea karmansa ketkä ovat olleet oikeasti idiootteja ja anteeksi pyyntö on kohdallaan kreivisti.
Tämä karma menee sitten ihan ihmiskunnan tuhoon koska teidän pitää luoda sitä mitä oli ettekä pysty siihen millään vallalla tai voimalla ensinnäkään aivoilla.