Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita kiinalaisten (turistien) tulo Suomeen?

Vierailija
14.08.2018 |

Kokemuksia? Itse olen kohdannut ainoastaan epäkohteliaita yksilöitä.

Kommentit (265)

Vierailija
261/265 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaalaiset eivät osaa lausua heidän nimiään. Jos muutat USAan niin suomalais-ugrilainen Hertta-Marjatta nimesi helposti muuttuu englantilaiseen muotoon. Onko se silloin outoa? Onko se osoitus valheellisesta elämäntavasta?

Kilpasiskot ovat suomessa varmasti joutuneet kokemaan kuinka laskelmoivia suomalaiset naiset voivat olla. Julmia, säälimättömiä ja pitkävihaisia. Osaavat vain salata sen paremmin ja vaikuttaa hyviksiltä. Tässä ketjussa nyt vain peittelemättä rasistisesti herjataan kiinalaisia naisia jotka "mielistelevät miehiä". Tästä samasta synnistä suomalaiset naiset syyttävät lähes kaikkia muita kansallisuuksia paitsi nyrkin ja hellan välissä olevia arabinaisia.

Vierailija
262/265 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimaalaiset eivät osaa lausua heidän nimiään. Jos muutat USAan niin suomalais-ugrilainen Hertta-Marjatta nimesi helposti muuttuu englantilaiseen muotoon. Onko se silloin outoa? Onko se osoitus valheellisesta elämäntavasta?

Kilpasiskot ovat suomessa varmasti joutuneet kokemaan kuinka laskelmoivia suomalaiset naiset voivat olla. Julmia, säälimättömiä ja pitkävihaisia. Osaavat vain salata sen paremmin ja vaikuttaa hyviksiltä. Tässä ketjussa nyt vain peittelemättä rasistisesti herjataan kiinalaisia naisia jotka "mielistelevät miehiä". Tästä samasta synnistä suomalaiset naiset syyttävät lähes kaikkia muita kansallisuuksia paitsi nyrkin ja hellan välissä olevia arabinaisia.

Kilpasiskot? :D lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/265 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsytti. Miksi niitä v.i.t.t. on päästetty tänne liikuskelemaan.

Eläintenkiduttajat.

Vierailija
264/265 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kiinalaisia vielä näköjään puolusteltiin ja ruokakin oli maailman parasta! 😂

Vierailija
265/265 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat puolustelleet näemmä. Minä en koskaan ole ymmärtänyt noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme