Uusi miesystävä lähtee reissuun kaverinsa kanssa
Tavattiin pari kk sitten ja elo on ollut aivan upeaa koko ajan. Vihdoinkin tuntuu siltä, että tässä on se kultakimpale mitä olen vuosia metsästänyt.
Mies lähtee kuitenkin ensi kuussa kahden viikon rälläyslomalle sinkkukaverinsa kanssa. Matka oli varattu jo ennen minun tapaamista. Tottakai lähtee ja sille en mitään voi tai halua edes voida.
Tulisiko teidän mielestä miehen kuitenkin jotenkin "pahoitella" tätä minulle tai "hyvitellä"? Vai mennä vain ja sitten nähdä taas parin viikon päästä ehkä jonkun pienen tuliaisen kera?
Toisestakin reissusta on jo hieman väläytellyt toisen kaverin kanssa, siinä ehkä ennemminkin kyse jostain pitkästä viikonlopusta..
On aina matkustanut paljon, mutta minulla itsellä ei siihen tule olemaan mahdollisuutta. Katkeroituuko tällaisessa parisuhteessa, jos toinen matkustaa usean kerran vuodessa ja itsellä mahdollista ehkä maksimissaan kerran vuodessa tai kerran kahdessa vuodessa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet aikovat matkallaan tehdä?[/quote
Mitä nyt olen facebookista vähän vakoillut aikaisempia reissuja tämän nimenomaisen kaverin kanssa niin aika tasaisesti jotain patikointia ja ryyppäystä 50/50 suhteessa.
Minulla tyttöystävä kävi muutamaan otteeseen Turkissa lomailemassa ystäviensä kanssa kun itse en silloin pystynyt mihinkään lähtemään rahan vuoksi. Kävi kuulemma varhain aamuisin luontokävelyllä ja rauhoittui muutenkin luonnossa ja rannalla. Neito ei ollut tosin 5 vuoden suhteen aikana käynyt koskaan kävelyllä, ja häntä kiinnosti lähinnä bailaaminen, eikä luonto täällä kotimaassa. Kyllä siitä ero lopulta tuli. Kyllä sitä pystyy nuo asiat harjata pois mielestä, mutta kyllä ne nyt silti häiritsee. Luottamus kuitenkin on aika tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin pari kk sitten ja elo on ollut aivan upeaa koko ajan. Vihdoinkin tuntuu siltä, että tässä on se kultakimpale mitä olen vuosia metsästänyt.
Mies lähtee kuitenkin ensi kuussa kahden viikon rälläyslomalle sinkkukaverinsa kanssa. Matka oli varattu jo ennen minun tapaamista. Tottakai lähtee ja sille en mitään voi tai halua edes voida.
Tulisiko teidän mielestä miehen kuitenkin jotenkin "pahoitella" tätä minulle tai "hyvitellä"? Vai mennä vain ja sitten nähdä taas parin viikon päästä ehkä jonkun pienen tuliaisen kera?
Toisestakin reissusta on jo hieman väläytellyt toisen kaverin kanssa, siinä ehkä ennemminkin kyse jostain pitkästä viikonlopusta..
On aina matkustanut paljon, mutta minulla itsellä ei siihen tule olemaan mahdollisuutta. Katkeroituuko tällaisessa parisuhteessa, jos toinen matkustaa usean kerran vuodessa ja itsellä mahdollista ehkä maksimissaan kerran vuodessa tai kerran kahdessa vuodessa?
Nyt ensin jäitä hattuun; jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta. Ja miksi miehen pitäisi hyvillä tai pahoitella reissua, joka on tilattu sinua ennen? Ole iloinen, että sinulla on miesystävä, jolla on muitakin kuin vain pubikavereita.
Miksi naisen täytyy pesänperustamisen vimmassaan ryhtyä läheisriippuvaiseksi? Ja viedä mieheltä heti kaikki, omat reissut, kaverit, ajatukset, stailata mies ja muuttaa sen kämpän sisustus tai yhteen muutettaessa vaatia luopumaan levykokoelmastaan tai muusta miehelle rakkaasta?
Nainen haluaa aina muuttaa miestään vielä enemmän oman makunsa mukaiseksi. Miksi? Sitten alkaa se nalkuttaminen, kun se ei mitään osaa eikä tee, kun on ensin oikuttelulla ja vaatimalla saatu alistettuja mies sohvan nurkkaan.
Onnellisimmat parisuhteet, mitä olen nähnyt, ovat ne, joissa molemmilla on myös jotain omaa ja tilaa hengittää suhteessa.
Sorry, että aloin ennustajaksi.
Eihän se matkalta pois jääminen tee siitä miehestä luotettavaa? Sitä et kai tarkoittanutkaan, mutta lauseesi kertoo niin.