Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirien typerimmät nimet tänne!

Vierailija
14.08.2018 |

Mun mielestä Rekku on kaikista tyhmin nimi koiralle.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma kummalle sopii paremmin tai huonommin, mutta takavuosina yksi työkaveri sai tyttären ja saman kuukauden aikana toinen hommasi koiranpennun. Kummankin nimeksi tuli Lotta.

Vierailija
22/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rufus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tutulla oli perhoskoira nimeltään Mirjami 😂

Vierailija
24/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, niin mummulan naapurissa oli pystykorva nimeltä Pieru

Vierailija
25/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koiran etunimi on Saukko  ja sukunimi Anu.

Vierailija
26/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peni

Vierailija
27/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Rambo tai Rocky, ihan sama onko nimen omistaja chihu tai pitbull, yhtä tyhmältä kuulostaa.

Vierailija
28/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaako alapeukku tässä tapauksessa "kyllä, olen samaa mieltä, tuo on hölmö nimi koiralle" vai "ei, olen eri mieltä, minusta tuo on hyvä nimi"

Vierailija
29/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sesse, Seri ja Nico-Petteri...

Vierailija
30/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän koirien typerät nimet ole mitään verrattuna lasten typeriin nimiin nykyään. Koirille sopii myös ns. ihmisten nimet, mutta lapsille ei ns. koirien nimet vaikka nykyään moni niin erehtyy luulemaan, ainakin siitä päätellen millaisia nimiä ihmiset lapsilleen antaa...

Mua kyllä huvitti, kun omassa rodussa oli muutama vuosi sitten tajuton buumi nimetä koiria vanhahtavilla, almanakan perukoilta kaivetuilla ihmisten nimillä. Rodun aktiiviharrastajilla oli yhteensä varmasti kymmeniä koiria, joiden nimet olivat tyyliä Oili, Hermanni, Ritva-Liisa, Vieno, Seija, Vilhelmi, Antero... Karmeaa :D Ja oli kyllä varmasti joku itseironinen muotibuumi, miksi muuten niin moni olisi päätynyt tuollaisiin hirvitysnimiin :D

Sen sijaan minusta joku modernimpi ihmisen nimi koiralla voisi olla ihan hauska. Vaikkapa Kati. Mutta tietysti vähän outoa, jos tuttavapiiriin sattuu sittemmin ilmaantumaan sen niminen ihminen...

Vierailija
31/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhä, Riesa, Harmi, Hönö ja Köyhä.

Vierailija
32/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän koirien typerät nimet ole mitään verrattuna lasten typeriin nimiin nykyään. Koirille sopii myös ns. ihmisten nimet, mutta lapsille ei ns. koirien nimet vaikka nykyään moni niin erehtyy luulemaan, ainakin siitä päätellen millaisia nimiä ihmiset lapsilleen antaa...

olin juuri tulossa kirjoittamaan, että kaikki ihmisten nimet koirilla ovat typerimpiä. Nimeä toki koirasi vaikka isoisäsi nimellä, jos ei tunnu loukkaavalta. Samaa mieltä olen lässy- ja lemmikkinimistä lapsilla. Nuput sun muut ja ties mitkä Trixibellet.

Sori nyt, en vaan ymmärrä mitä loukkaavaa on antaa ihmisen nimi koiralle (tai yleensä eläimelle)? Onko se jotenkin ihmistä "alentavaa" vai mitä? Onko se taas näitä "ihminen on luomakunnan kruunu"-juttuja? Kyllä itse voisin antaa isoisäni muistoksi koiralle hänen nimensä, ei tuota ongelmia. Erään tuttuni kissat ovat Risto ja Antero. Ihan mahtavat nimet kissoille:)

Vierailija
33/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laika jonka nimi on Hioma. (En usko että on olemassa mutta jos joskus hankin laikan, annan sille juuri tämän nimen).

Vierailija
34/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muniini. Vanhapoika huusi koiran juostessa tiehensä: ota kiinni muniini. Varmaan vitsi ja huononlainen.

Vierailija
35/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin halunnut antaa koiralle nimen Miska, mutta se on kuulemma kissan nimi(kommentoi kasvattaja) koiruudesta tuli Peetu. Ihana koira, nimi vähän...

Vierailija
36/55 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupi. Terrieri nartulla.

Vierailija
37/55 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa oli joskus 90-luvulla mäyräkoira jolle oli annettu nimeksi Jorma.

Kertoo paljon sen omistajasta

Vierailija
38/55 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupi. Terrieri nartulla.

Kertoo paljon sen omistajasta.

Vierailija
39/55 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muniini. Vanhapoika huusi koiran juostessa tiehensä: ota kiinni muniini. Varmaan vitsi ja huononlainen.

Olis ottanu kiinni

Vierailija
40/55 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani alakoulun opettajallani oli koira nimeltä Orkku.