Koirien typerimmät nimet tänne!
Mun mielestä Rekku on kaikista tyhmin nimi koiralle.
Kommentit (55)
Eräällä tutulla oli perhoskoira nimeltään Mirjami 😂
Kun olin lapsi, niin mummulan naapurissa oli pystykorva nimeltä Pieru
Mun koiran etunimi on Saukko ja sukunimi Anu.
No Rambo tai Rocky, ihan sama onko nimen omistaja chihu tai pitbull, yhtä tyhmältä kuulostaa.
tarkoittaako alapeukku tässä tapauksessa "kyllä, olen samaa mieltä, tuo on hölmö nimi koiralle" vai "ei, olen eri mieltä, minusta tuo on hyvä nimi"
Vierailija kirjoitti:
Eihän koirien typerät nimet ole mitään verrattuna lasten typeriin nimiin nykyään. Koirille sopii myös ns. ihmisten nimet, mutta lapsille ei ns. koirien nimet vaikka nykyään moni niin erehtyy luulemaan, ainakin siitä päätellen millaisia nimiä ihmiset lapsilleen antaa...
Mua kyllä huvitti, kun omassa rodussa oli muutama vuosi sitten tajuton buumi nimetä koiria vanhahtavilla, almanakan perukoilta kaivetuilla ihmisten nimillä. Rodun aktiiviharrastajilla oli yhteensä varmasti kymmeniä koiria, joiden nimet olivat tyyliä Oili, Hermanni, Ritva-Liisa, Vieno, Seija, Vilhelmi, Antero... Karmeaa :D Ja oli kyllä varmasti joku itseironinen muotibuumi, miksi muuten niin moni olisi päätynyt tuollaisiin hirvitysnimiin :D
Sen sijaan minusta joku modernimpi ihmisen nimi koiralla voisi olla ihan hauska. Vaikkapa Kati. Mutta tietysti vähän outoa, jos tuttavapiiriin sattuu sittemmin ilmaantumaan sen niminen ihminen...
Räyhä, Riesa, Harmi, Hönö ja Köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän koirien typerät nimet ole mitään verrattuna lasten typeriin nimiin nykyään. Koirille sopii myös ns. ihmisten nimet, mutta lapsille ei ns. koirien nimet vaikka nykyään moni niin erehtyy luulemaan, ainakin siitä päätellen millaisia nimiä ihmiset lapsilleen antaa...
olin juuri tulossa kirjoittamaan, että kaikki ihmisten nimet koirilla ovat typerimpiä. Nimeä toki koirasi vaikka isoisäsi nimellä, jos ei tunnu loukkaavalta. Samaa mieltä olen lässy- ja lemmikkinimistä lapsilla. Nuput sun muut ja ties mitkä Trixibellet.
Sori nyt, en vaan ymmärrä mitä loukkaavaa on antaa ihmisen nimi koiralle (tai yleensä eläimelle)? Onko se jotenkin ihmistä "alentavaa" vai mitä? Onko se taas näitä "ihminen on luomakunnan kruunu"-juttuja? Kyllä itse voisin antaa isoisäni muistoksi koiralle hänen nimensä, ei tuota ongelmia. Erään tuttuni kissat ovat Risto ja Antero. Ihan mahtavat nimet kissoille:)
Laika jonka nimi on Hioma. (En usko että on olemassa mutta jos joskus hankin laikan, annan sille juuri tämän nimen).
Muniini. Vanhapoika huusi koiran juostessa tiehensä: ota kiinni muniini. Varmaan vitsi ja huononlainen.
Itse olisin halunnut antaa koiralle nimen Miska, mutta se on kuulemma kissan nimi(kommentoi kasvattaja) koiruudesta tuli Peetu. Ihana koira, nimi vähän...
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa oli joskus 90-luvulla mäyräkoira jolle oli annettu nimeksi Jorma.
Kertoo paljon sen omistajasta
Vierailija kirjoitti:
Hupi. Terrieri nartulla.
Kertoo paljon sen omistajasta.
Vierailija kirjoitti:
Muniini. Vanhapoika huusi koiran juostessa tiehensä: ota kiinni muniini. Varmaan vitsi ja huononlainen.
Olis ottanu kiinni
Lapsuudessani alakoulun opettajallani oli koira nimeltä Orkku.
En ole varma kummalle sopii paremmin tai huonommin, mutta takavuosina yksi työkaveri sai tyttären ja saman kuukauden aikana toinen hommasi koiranpennun. Kummankin nimeksi tuli Lotta.