Mies vankilaan
Olen niin murtunut, saimme tietää että mieheni joutuu kahdeksi vuodeksi vankilaan.. Kuinka jaksaa tämän yli? Hän on elämäni rakkaus ja aion pysyä hänen rinnallaan. Kohtalotovereita?
Kommentit (27)
Linnalesket ovat yhteiskunnan kermaa!
Mistä tällaisen kultakimpaleen olet löytänyt?
Tämän takia kannattaa odottaa niitä lentäjäkirurgibodareita, eikä tyytyä mihinkään mitä ei halua.
Tosissaan: ottakaa yhdessä selvää miten perheasiat hoidetaan tuon aikana, eiköhän sieltä tukea löydy sullekin.
Nyt on hyvä hetki jättää mies ja jatkaa elämää 👍
Vierailija kirjoitti:
Oletko romaani.
Ei, kun novelli.
Kannattiko jännämieheen takertuminen?
Mistä tunnet sä ystävän
Onko oikea sulle hän...
En ole kohtalotoveri, mutta itse ainakin huolehtisin taloudellisen tilanteen kuntoon. Onko teillä lapsia? Oletteko työelämässä? Varmasti ikävän tunteminen ja toisen vanhemman puuttuminen arjesta on sinänsä raskasta, mutta asiaa voi vähän helpottaa, jos talousasiat ovat kunnossa.
En todellakaan ole jättämässä häntä, olen saanut viettää elämäni parhaimmat vuodet kiitos hänen. Tuomio on alkoholia turvallisemmasta huumausaineesta.
Milloin saa tietää istuuko puolet, vai onko se noin aina automaattisesti ensikertalaisella?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kenet pallerosí raískasí?
Tuskin ap:n mies on seksuaali- tai väkivaltarikollinen, kun linnaan joutuu. Luultavasti joku talousrikos kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole jättämässä häntä, olen saanut viettää elämäni parhaimmat vuodet kiitos hänen. Tuomio on alkoholia turvallisemmasta huumausaineesta.
Milloin saa tietää istuuko puolet, vai onko se noin aina automaattisesti ensikertalaisella?
Ap
Kannabis? Aika paljon saa sen kanssa häärätä, että vankilaan joutuu?
Narkkarit pääsee yleensä vähällä eli aika hurjia on touhunnut jos kahden vuoden ehdoton tuomio.
Sori vaan siskoseni, mutta sun ääliömies tulee pahempana takaisin.
Arvoitus, mikä tämä on? . O
Pyl*ynreikä ennen ja jälkeen vankilan.
Ihan yllätyksenäkö tuli?