Onko vuosikymmenten demarivalta tuhonnut Ruotsin?
Kommentit (8)
suomessa työttömien tulee ottaa demarit kiinni ja asettaa sdp, vas, kom vastuuseen ihmisoikeusrikoksista
Ruotsissa demaritkin ovat järkevämpiä kuin Suomessa. Jo kauan sitten päätettiin, että vientialat tekevät ensin työehtosopimukset, joiden avulla vienti ulkomaille vetää. Sitten kotimarkkinat, kunnat ja valtio tekevät samanlaiset sopimukset.
Suomessa Demarit lupailevat verovaroista palkkansa saaville muita suurempia korotuksia.
Ruotsidemokraatit pilaa koko hallinnon. Sen edustajat yrittävät kaataa demokratian.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsidemokraatit pilaa koko hallinnon. Sen edustajat yrittävät kaataa demokratian.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän uusnatsit luo kaaosta, sitä enemmin ääniä sataa Ruotsidemokraateille.
Ihmiset kuvittelevat, että koko sotku on m a a h a n m u u t t a j i e n syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän uusnatsit luo kaaosta, sitä enemmin ääniä sataa Ruotsidemokraateille.
Ihmiset kuvittelevat, että koko sotku on m a a h a n m u u t t a j i e n syytä.
Kyllä se on. Ruotsin uusnatsit on hyvin marginaalinen ryhmä. Mutta jos blatte kaos ei saada kuriin niin se kasvaa.
ei tuhonnut, enintään kurjistanut