Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mikroneulaus toimii? Eikö se oo inhottavan tuntuista kun jollain piikikkäällä rullalla vedellään pitkin kasvoja tehden ne täyteen reik...

Vierailija
14.08.2018 |

Postissa tuli joku Life-luontaistuotemainos ja siinä mainostettiin tuollaista rullaa kotiin ostettavaksi.

Rullalla vedellään pitkin poikin kasvoja ja iholle syntyy tuhansia pieniä reikiä. Sen jälkeen voi levitellä iholle kaiken maailman hoitovoiteita ja hoitoseerumeja.

Itselleni tulee ainakin inha olo ajatellessani että mun iho olis täynnä jotain minimaalisia reikiä. Eikö niistä vuoda yhtään verta?

Sorry, en oo koskaan kokeillu mikroneulausta eli mulla ei oo kokemusta kyseisestä asiasta mutta aika kamalalta kuulostaa rei’ittää ittensä täyteen jotain pienen pieniä reikiä. 😳

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vuoda verta :D Ne on niin pieniä ne neulat että tuntuu samalta kuin kasvojen kuorinta... 

Vierailija
2/4 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän perustuu siihen että ne pienet reiät aktivoivat ihon korjausmekanismit, kollageenin tuotanto kiihtyy - iho kiristyy, rypyt ja arvet hälvenevät. Hoitoseeruumit pääsevät syvemmälle ihon alle reikien kautta ja vaikuttavat siten paremmin. Verta voi vuotaa jos hutiloiden rollailee.

Toki on ihan jokaisen oma asia miten ihoaan haluaa hoitaa, mutta muistelen että tuo mikroneulaus on todettu  kemiallisia kuorintoja/muita kalliita kosmetologin/plastiikkakirurgin suorittamia toimenpiteitä tehokkaammaksi keinoksi nuorentaa ihoa. Joku voi korjata jos muistan väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäisin että itse olen todennut inhottavimmaksi otsan rullailun koska se aktivoi jostain syystä aivastusrefleksin ja pärskityttää kamalasti ja silmätkin alkaa vuotaa. :D

Vierailija
4/4 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän perustuu siihen että ne pienet reiät aktivoivat ihon korjausmekanismit, kollageenin tuotanto kiihtyy - iho kiristyy, rypyt ja arvet hälvenevät. Hoitoseeruumit pääsevät syvemmälle ihon alle reikien kautta ja vaikuttavat siten paremmin. Verta voi vuotaa jos hutiloiden rollailee.

Kuulostaa ihan täydeltä hömpältä. Jos UV-säteily on jo vaurioittanut ihoa, ei sitä voi millään korjata. Ihon hoidossa kyse on siitä, että ehkäisee vaurioiden syntymistä etukäteen.

"Tiedetään tarkasti, mitkä seikat vaurioittavat kollageenisäikeitä ja kollageenintuotantoa. Näitä ovat esimerkiksi liiallinen UV-valo, tupakanpoltto ja huonot elämäntavat, kuten yksipuolinen ravinto, liiallinen alkoholin nauttiminen tai unenpuute. Myös perinnöllisillä tekijöillä on merkitystä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän