Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei taida Soinin Timolla olla muita tukijoita kuin Räsäsen Päivi

Vierailija
14.08.2018 |

Siltä näyttää.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilpeä Jorma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tosiasiahan kumminkin on että abortissa tapetaan pieni ihmisen alku.

Jos olet perehtynyt asiaan, tiedät että lapsi äitinsä vatsassa hyvin pian alkaa jo näyttää ulkoisestikin täysin ihmiseltä  - ja sellaisia maailmassa tapetaan miljoonittain.

Niin, ja sitten kun ne pääsevät sieltä vatsasta, sitten niitä vasta tapetaankin. Nälkään ja sairauksiin kuolee miljoonia lapsia vuodessa eikä nämä soinit ja räsäset korvaansa lotkauta. Miksi se alkio siellä vatsassa on tärkeämpi kuin syntynyt lapsi.. Ainakin katolisillao n valtava viehtymys, varsinkin papistolla en tiedä Soinista, poikalasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Olisiko katolisen kirkon aborttivastaisuus ihan tällaisesta seikasta kiinni, mitä enempi lapsia, sitä enempi kuorippoikia..

Heh, aika kornia - ikäänkuin Soini ja Räsänen voisivat korviansa lotkauttamalla estää nälkään ja sairauksiin kuolevia lapsia?

Vierailija
102/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xxxxSe hyvin nuori nainen, joka on mennyt poikakaverin ja murhaajalääkärien halpaan -  ei voi kun itkeä sitä murhattua lastaan, jota ei nyt yksinäisinä eläkepäivinään saa nähdä ja tuntea, puhumattakaan lapsenlapsista.xxxx

Ja vuosi oli 1855?

Ei, lapsen murha tapahtui 70-luvulla, jota hän ikuisesti itkee.

Onko tämä nainen todellinen henkilö vaiko mielikuvituksesi tuotosta?

Minä se nainen olen ja jos et usko, niin ole uskomatta.

Ei kai tämä nyt sentään niin kovin erikoinen asia ole, tiedän sitäpaitsi monia muitakin joilla on käynyt samoin.

Tottakai ihmiset olettavat sinun puhuvan jostain ulkopuolisesta henkilöstä, todellisesta tai kuvitteellisesta, kun puhuit kolmannessa persoonassa. Ehkä tarinasi olisi tuntunut uskottavammalta, jos olisit puhunut aidosti omana itsenäsi.

Minä jäin miettimään, että miksi ruoskit itseäsi 40 vuotta sitten tapahtuneesta asiasta, varsinkin kun sinut on selvästi painostettu aborttiin? Oletko hakenut apua jotta vapautuisit omantunnontuskistasi?

No, koska asia on vieläkin kovin arka asia minulle ja suren sitä joka päivä, puhuin kolmannessa persoonassa.

Koen, että osallistuin itsekin lapseni murhaan, koska en uskaltanut vastustaa poikaystävääni, koska hän oli minua vanhempi ja vahvempi henkisesti. 

Antaisin mitä vaan, että lapseni eläisi tänään, mutta hänet on murhattu. ;-(

Oletko hakenut ammattiapua tähän asiaan? Tai vaikka jutellut papin kanssa, jos uskonto on sinulle luontainen lohtu? Mitä olet tehnyt vapautuaksesi itsesyytösten painolastista?

Olen itse pappi, mutta ei tällaisista pääse yli koskaan - ne ovat siellä jatkuvana kipuna sydämessä, kuten monet muutkin asiat.

Se vaan on niin, en mahda sille mitään, vaikka olen sitä pyytänyt Jumalalta Jeesuksen nimessä tuhansia kertoja anteeksi - Ja Hän on antanutkin sen anteeksi, mutta itseäni asia surettaa tosi paljon aina vaan.

Halusin kuitenkin tuoda tähän aborttikeskusteluun oman näkökulmani, jotta ihmiset tajuaisivat, ettei abortin teko koskaan ole millään tavoin mikään kevyt asia, vaan oman lapsen murha kirjaimellisesti Jumalan silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Soini tässä kohtaa puhuu asiaa.  Ja Räsänen.

Meillä on niin monenlaisia ehkäisyvälineitä, että abortin pitäisi olla turha. Ihmetyttää, ettei se ole kuin marginaalisten raiskaustapausten juttuja.

Et sitten ottanut huomioon sitäkin asiaa, että ehkäisykin pettää  ja on pettänyt monella ihmisellä tavalla tai toisella.

Vierailija
104/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Soini tässä kohtaa puhuu asiaa.  Ja Räsänen.

Meillä on niin monenlaisia ehkäisyvälineitä, että abortin pitäisi olla turha. Ihmetyttää, ettei se ole kuin marginaalisten raiskaustapausten juttuja.

Et sitten ottanut huomioon sitäkin asiaa, että ehkäisykin pettää  ja on pettänyt monella ihmisellä tavalla tai toisella.

En, koska se on tietoinen ja harkittu riski.  Kaikki tietävät, että ehkäisy saattaa joskus pettää mutta ovat silti valmiita ottamaan riskin koska seksi on niin kivaa. Se ei oikeuta aborttiin. 

Jos ei todellakaan halua lapsia, niin aina voi sitten pidättäytyä.