Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei taida Soinin Timolla olla muita tukijoita kuin Räsäsen Päivi

Vierailija
14.08.2018 |

Siltä näyttää.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu kaikista hengellisistä yhteisöistä, mutta yleistä on, että johtajiksi valitaan ne muutenkin menestyneet. Ruohonjuuritasolla vaihtuvuus onkin suurempi.

Vierailija
62/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella kuinka siellä ruohonjuuritason uskivaisnaisia nyt ruoskitaan valitsemaan tämä linja. Hirceissä synnintunnoissa itkevät. Samalla hyvinvoivat paskiaiset oikovat fariseuksen viittojaan ja saarnaavat nuo kalkitut haudat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa tosiaan varoitellaan ihmisiä, johtajia köyhien riistämisestä paljon useammin kuin puhutaan seksuaalisista synneistä.

Tätä ei kuitenkaan mitenkään nosteta esiin.

Älä yritä livetä - Raamattu sanoo myös, että homoseksuaalisuus ja muut perverssiot ovat Jumalalle KAUHISTUS ja ne olivat myöskin syitä miksi Jumala tuhosi nuo kaupungit Sodoman ja Gomorran ja ovat vieläkin nähtävissä raunioina Israelissa.

Tähän liittyen, puhutaanhan tänä päivänäkin sodomiasta, kun tarkoitetaan homoseksuaalisuutta.

Vierailija
64/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Suomi on mennyt tällaisten uskisfanaatikkojen hallittavaksi? Vaalien alla oltiin hipihiljaa uskistaustasta ja nyt annetaan palaa täysillä. Soinin ja Sipilän pitäisi muuttaa kristillisdemokraatteihin, kun agenda on sama, kannatusryhmä vaan pienempi.

Vierailija
65/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Suomi on mennyt tällaisten uskisfanaatikkojen hallittavaksi? Vaalien alla oltiin hipihiljaa uskistaustasta ja nyt annetaan palaa täysillä. Soinin ja Sipilän pitäisi muuttaa kristillisdemokraatteihin, kun agenda on sama, kannatusryhmä vaan pienempi.

Varsinaiset troijan hevoset kyseessä ja ei ole ihmekään jo Orpo nikottelee-

Vierailija
66/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella kuinka siellä ruohonjuuritason uskivaisnaisia nyt ruoskitaan valitsemaan tämä linja. Hirceissä synnintunnoissa itkevät. Samalla hyvinvoivat paskiaiset oikovat fariseuksen viittojaan ja saarnaavat nuo kalkitut haudat.

Kuvittelut voit jättää sikseen, tietoa kun ei sinulla ole.

Vierailija
67/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä ei vastaa sähköposteihinsa. Kysyin Soinin linjasta viime viikolla, ja heppu on hiljaa. Miksi noilla on edes eduskunnan sähköposti, kun sieltä ei tule minkäänlaista vastausta?

Vierailija
68/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilä ei vastaa sähköposteihinsa. Kysyin Soinin linjasta viime viikolla, ja heppu on hiljaa. Miksi noilla on edes eduskunnan sähköposti, kun sieltä ei tule minkäänlaista vastausta?

Olen kysynyt Sipilältä vaikka mitä, ei se vastaa - on niin rikas ja ylpeä, ettei katso aiheelliseksi vastata kenellekään muulle, paitsi kaltaisilleen.

Sama Soinin kanssa - ei ole vastannut mihinkään ikinä.

Räsänen on kyllä vastannut ja hyvin onkin vastannut, olen ollut oikein ilahtunut hänen s-postistaan minulle.

Vierailija
69/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, sinisten kannatus on pienempi kuin kenelläkään muulla puolueella.

Vierailija
70/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilä on abortti asioista todennäköisesti hyvin pitkälti samaa mieltä kuin Timo Soini mutta virkansa vuoksi ei halua sanoa sitä ääneen.

Vierailija
71/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

xxxxSe hyvin nuori nainen, joka on mennyt poikakaverin ja murhaajalääkärien halpaan -  ei voi kun itkeä sitä murhattua lastaan, jota ei nyt yksinäisinä eläkepäivinään saa nähdä ja tuntea, puhumattakaan lapsenlapsista.xxxx

Ja vuosi oli 1855?

Ei, lapsen murha tapahtui 70-luvulla, jota hän ikuisesti itkee.

Onko tämä nainen todellinen henkilö vaiko mielikuvituksesi tuotosta?

Vierailija
72/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän Soinin blogissa ei ole kommentointimahdollisuutta? Suuri Johtaja pelkää kritiikkiä.

Vierailija
73/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha Sipilä on abortti asioista todennäköisesti hyvin pitkälti samaa mieltä kuin Timo Soini mutta virkansa vuoksi ei halua sanoa sitä ääneen.

Haha, voin kertoa sulle, että ainoat asiat mistä Sipilä on kiinnostunut on oma ja perheen perseet. Se on nähty niin moneen kerta.

Vierailija
74/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xxxxSe hyvin nuori nainen, joka on mennyt poikakaverin ja murhaajalääkärien halpaan -  ei voi kun itkeä sitä murhattua lastaan, jota ei nyt yksinäisinä eläkepäivinään saa nähdä ja tuntea, puhumattakaan lapsenlapsista.xxxx

Ja vuosi oli 1855?

Minä se nainen olen ja jos et usko, niin ole uskomatta.

Ei kai tämä nyt sentään niin kovin erikoinen asia ole, tiedän sitäpaitsi monia muitakin joilla on käynyt samoin.

Vierailija
75/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vuosi oli 1855?

Ei kai tämä nyt sentään niin kovin erikoinen asia ole, tiedän sitäpaitsi monia muitakin joilla on käynyt samoin.

Tottakai ihmiset olettavat sinun puhuvan jostain ulkopuolisesta henkilöstä, todellisesta tai kuvitteellisesta, kun puhuit kolmannessa persoonassa. Ehkä tarinasi olisi tuntunut uskottavammalta, jos olisit puhunut aidosti omana itsenäsi.

Minä jäin miettimään, että miksi ruoskit itseäsi 40 vuotta sitten tapahtuneesta asiasta, varsinkin kun sinut on selvästi painostettu aborttiin? Oletko hakenut apua jotta vapautuisit omantunnontuskistasi?

Vierailija
76/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukeehan sitä myös ainakin siniset, kepu ja kokoomus.

Vierailija
77/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vuosi oli 1855?

Tottakai ihmiset olettavat sinun puhuvan jostain ulkopuolisesta henkilöstä, todellisesta tai kuvitteellisesta, kun puhuit kolmannessa persoonassa. Ehkä tarinasi olisi tuntunut uskottavammalta, jos olisit puhunut aidosti omana itsenäsi.

Minä jäin miettimään, että miksi ruoskit itseäsi 40 vuotta sitten tapahtuneesta asiasta, varsinkin kun sinut on selvästi painostettu aborttiin? Oletko hakenut apua jotta vapautuisit omantunnontuskistasi?

No, koska asia on vieläkin kovin arka asia minulle ja suren sitä joka päivä, puhuin kolmannessa persoonassa.

Koen, että osallistuin itsekin lapseni murhaan, koska en uskaltanut vastustaa poikaystävääni, koska hän oli minua vanhempi ja vahvempi henkisesti. 

Antaisin mitä vaan, että lapseni eläisi tänään, mutta hänet on murhattu. ;-(

Vierailija
78/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo kikkailee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, Soini otti yhden asian agendakseen, että pääsisi vielä eduskuntaan. Voi voi Soinin alamäkeä.

Aivan, ei Soini niitä miljardeista tapetuista lapsista oikeasti niin välitä, mutta oma perse täytyy pelastaa, kun sinisillä menee muuten niin huonosti.

En usko. Ne äänestäjät jotka haluavat antaa äänensä abortinvastaiselle ehdokkaalle äänestävät varmaan mieluummin KD:tä. Soini on katolilainen ja Suomessa on edelleen, varsinkin tietyissä kristillisissä piireissä, voimakkaita katolisvastaisia asenteita.

Jollain muulla ne äänet pitäisi siis Soinin saada nyt kasaan.

Vierailija
79/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vuosi oli 1855?

Voihan nyyh. Jospa vain olisit pitänyt pääsi ja pitänyt lapsesi. Sinulla oli se vaihtoehto. Nyt on myöhaista syyttää ketään muuta kuin sinua.

Vierailija
80/104 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo kikkailee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, Soini otti yhden asian agendakseen, että pääsisi vielä eduskuntaan. Voi voi Soinin alamäkeä.

Aivan, ei Soini niitä miljardeista tapetuista lapsista oikeasti niin välitä, mutta oma perse täytyy pelastaa, kun sinisillä menee muuten niin huonosti.

En usko. Ne äänestäjät jotka haluavat antaa äänensä abortinvastaiselle ehdokkaalle äänestävät varmaan mieluummin KD:tä. Soini on katolilainen ja Suomessa on edelleen, varsinkin tietyissä kristillisissä piireissä, voimakkaita katolisvastaisia asenteita.

Jollain muulla ne äänet pitäisi siis Soinin saada nyt kasaan.

Mihinköhän soini loikkaa tällä kertaa?