Suurtutkimus: HPV-rokote EI LISÄNNYT suomalaistyttöjen sairastumisia
Kommentit (134)
Analyysistä on jätetty pois sairaudet, joita alle 5:llä rokotetuista oli. Analyysistä jätettiin pois aineistot ensiavusta ja yksityiseltä puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikäyttäytymisen muutos on lisännyt kaikkia seksitauteja. Oma ikäluokkani ei ole saanut HPV rokotteita ja papani on ollut aina puhdas. Eihän rokote anna elinikäistä suojaa.
Ei se rokote tietenkään kaikilta seksitaudeilta tai raskaaksi tulolta suojaa. Ei se myöskään ehkäisen influenssaa tai kurkkumätää tai hinkuyskää.
Mikä ei millään tasolla ole mikään syy olla ottamatta rokotetta. Kohdunkaulan syövältä se nimittäin suojaa aika hyvin.
Ja rokote muuten kyllä ANTAA ELINIKÄISEN SUOJAN.
Kaikkea säkin uskot.
Kauhean hysteerisiä te HPV-kiihkoilijat.
Mulle ei tulis mieleenkään antaa tollasia rokotuksia lapselleni tai ottaa itselle, en harrasta seksiä muutenkaan. En ymmärrä millaset tollasen oikein ottaa. Varmaan ne joita ronklataan aina synekologeilla ja joiden alapää on täynnä pöpöjä sen takia.
Mä en ole koskaan käynyt gynekologillakaan, eikä ole ollut seksitauteja tai muita alapääongelmia. Olen melko varma että jälkeläinen on samantyylinen elämäntavoiltaan, ei meidänkaltaset tarvitse mitään alapääjuttuja.Mistä se sun jälkeläinen oikein tuli jos ei alapäätäsi ole koskaan ronklattu?
Naimisella, mutta en ole harrastanut seksiä enää 15 vuoteen, sitä ennenkin vain todella harvoin, enkä aio harrastaa sitä myöskään enää. Tauteja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun harrastaa järkevää seksikäyttäytymistä niin tuollainen rokote on täysin tarpeeton. Itselläni ei ole koskaan ollut ainuttakaan sukupuolitautia.
Mä pidän punkkirokotuksiakin tarpeellisempina.
Se HPV tulee monelle siltä yhdeltä ainoalta elämänkumppanilta. Toki jos ei koskaan aio harrastaa suojaamatonta seksiä edes vauvatoiveiden vuoksi, niin rokote voi olla turha.
Mutta monellepa ei tule. Vastuullisuutta. Vastuullisuuta. Testeissäkin voi muuten käydä ennen suhteen aloitusta jos epäilyttää.
Miehiltä ei testata HPV:tä. Ja toisaalta voiko jokainen luottaa 100 % varmuudella että se oma kumppani ei koskaan petä?
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha rokote, ei kiitos.
Jos syöpään olisi keksitty ehkäisylääke, se olisi sensaatio.
Nyt on keksitty lumelääke, joka voi tulevaisuudessa aiheuttaa paljon pahaa lapsille, joille sitä nyt on annettu.
Juuri näin.
Ei lisännyt sairastumisia, eli ne tietävät että sen pitäisi lisätä sairastumisia, mutta puhkeavat vasta kun lapsesta kasvaa nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä juuri tämä rokote voisi pitkänajan kuluessa aiheuttaa verrattuna muihin rokotteisiin? Rokotteen jäljiltä jää elimistöön muistisoluja, ei muuta.
Kohtusyöpä tulee ensimmäisenä mieleen ja muut kohtuviat.
Miksi tollasta pitää tyttöihin pistää, vastuutonta touhua.
Millä ihmeen mekanismilla se aiheuttaisi kohtusyöpää sen enempää kuin vesirokkorokote tai tuhkarokkokote?
Varmaan sillä mekanismilla, että sen on tarkotus vaikuttaa sille alueelle kehoa.
Kukaan ei vielä tiedä miten paljon toi aiheuttaa vaivoja tulevaisuudessa.
Eikö vanhemmilla hälytyskellot soi ollenkaan kun käyttävät lapsiaan koekaniineina.
Mulla ainakin soi kun tästä kuulin, ja laiton ruksin siihen kohtaan missä kielsin tämän rokotuksen tyttäreltä.
Samoin onneksi soi hälytyskellot sikarokotteen aikoihin, ja jätin ottamatta.
Normirokotukset annettu ihan ajan mukasesti. Mutta nää pilipali-turhakkeet onneksi olen älynnyt kierättää lapseltani kaukaa.
Vaisto varottaa, ja siihen luotan, ei ole vielä pettänyt.Ei se mitenkään erikseen kohdistu "sille alueelle kehoa" vaan elimistöön tulevaa HPV:tä vastaan tuli se sitten suuhun tai mihin tahansa. Kannttaisiko nyt ihan alkuun kerrata mikä se rokotusten toimintamekanismi on...?
Kyllä mä tiedän mikä rokotusten toimintamekanismi on, mutta miksi HPV tulisi suuhun, vaikka te intoilijat väitätte sen suojaavan kohtusyövältä. Ei varmana suojaa, päinvastoin sellaset lisääntyvät ton rokotuksen myötä, että sitä ostettaisiin lisää.
Hullu saa olla muttei tyhmä, Tyhmyyttä antaa lapselleen jotain, mistä ei ole mitään hyötyä saati tietoa pitkältä ajalta.HPV esiintyy koko kropassa, ei mikään virus pysy eristyksissä vain tietyssä osassa kehoa.
Sen tiedetään aiheuttavan suuren osan suun seudun ja suolistonkin syöpäkasvaimista, mutta tarkkaa osuutta ei vielä tiedetä, koska viruksen merkitys esimerkiksi kurkkusyövässä on suhteellisen uusi tieto."Naisilla HPV aiheuttaa myös osan emättimen, ulkosynnytinten, peräaukon sekä pään ja kaulan alueen syövistä. Miehillä HPV aiheuttaa osan peniksen, peräaukon sekä pään ja kaulan alueen syövistä. HPV-rokotteella on todennäköisesti tehoa myös näiden syöpien ehkäisyssä. Tietoa rokotussuojasta kertyy parhaillaan."
http://tyttojenjuttu.fi/hpv-rokote/
Vainoharhaisuuteen kuuluu juuri tuollainen "kyllä mä tiedän, kaikki juonii mua vastaan" -asenne. Mene hoitoon.
Mene itse hoitoon, ja lopeta toi turha spämmäys tällä sonnalla.
En tiedä pitäisikö nauraa vai ärsyyntyä kun tätä keskustelua seuraa...
Tässä ketjussa ilmenee hyvin joidenkin rokotustenvastustajien denialismi.
Koska he eivät ole ennakkoluuloisuuttaan ja tietämättömyyttään sallineet rokottaa omaa tytärtään, he eivät SUOSTU uskomaan yhtään mitään tutkimustietoa. Ihan sama, että rokotetta on tutkittu kymmeniä vuosia ja se on ollut myynnissäkin Euroopassa jo 11 vuotta. Ja nyt todettu Suomessa vaarattomaksi.
Kädet korville, silmät kiinni.
On liian epämiellyttävää myöntää itselle, että tuli tehtyä huono ratkaisu ja vaarannettua oman lapsen terveys. Siksi huudetana päälle vaan, että "ei voi pitää paikkaansa kun mä niin sanon, oon viisas ja te muut kaikki tyhmiä ja hulluja...."
Mutta hei, ei peliä ole menetetty. Sen Cervarixin voi ostaa jälkeenpäin itsekin apteekista, jos julkinen rokotusohjelma meni jo sivu suun.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei, ei peliä ole menetetty. Sen Cervarixin voi ostaa jälkeenpäin itsekin apteekista, jos julkinen rokotusohjelma meni jo sivu suun.
Jep. Ja jos on vielä yläkoulussa niin sen todennäköisesti saa ihan kouluterkkariltakin. Ehkä lukiossa/amiksessakin voi vielä saada. Tytär voi pyytää ihan itsekin, vanhemman suostumusta ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Ei lisännyt sairastumisia, eli ne tietävät että sen pitäisi lisätä sairastumisia, mutta puhkeavat vasta kun lapsesta kasvaa nainen.
Tä? Nyt oli kyllä jo ihan käsittämätöntä tuo...
Mulla lähti muuten mun rokotettu tyttäreni juuri opintoihinsa, on aikuinen nainen ja terve. Muutenkin tuota on myyty Euroopassa jo vuodesta 2007, eli kun tuota annetaan 13-14-vuotiaille tytöille, niin miljoonat rokotteen saajat ovat jo 20-25-vuotiaita.
Eikä mitään sairastumispiikkiä tai lapsettomuusongelmia ole havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä juuri tämä rokote voisi pitkänajan kuluessa aiheuttaa verrattuna muihin rokotteisiin? Rokotteen jäljiltä jää elimistöön muistisoluja, ei muuta.
Kohtusyöpä tulee ensimmäisenä mieleen ja muut kohtuviat.
Miksi tollasta pitää tyttöihin pistää, vastuutonta touhua.
Millä ihmeen mekanismilla se aiheuttaisi kohtusyöpää sen enempää kuin vesirokkorokote tai tuhkarokkokote?
Varmaan sillä mekanismilla, että sen on tarkotus vaikuttaa sille alueelle kehoa.
Kukaan ei vielä tiedä miten paljon toi aiheuttaa vaivoja tulevaisuudessa.
Eikö vanhemmilla hälytyskellot soi ollenkaan kun käyttävät lapsiaan koekaniineina.
Mulla ainakin soi kun tästä kuulin, ja laiton ruksin siihen kohtaan missä kielsin tämän rokotuksen tyttäreltä.
Samoin onneksi soi hälytyskellot sikarokotteen aikoihin, ja jätin ottamatta.
Normirokotukset annettu ihan ajan mukasesti. Mutta nää pilipali-turhakkeet onneksi olen älynnyt kierättää lapseltani kaukaa.
Vaisto varottaa, ja siihen luotan, ei ole vielä pettänyt.Ei se mitenkään erikseen kohdistu "sille alueelle kehoa" vaan elimistöön tulevaa HPV:tä vastaan tuli se sitten suuhun tai mihin tahansa. Kannttaisiko nyt ihan alkuun kerrata mikä se rokotusten toimintamekanismi on...?
Kyllä mä tiedän mikä rokotusten toimintamekanismi on, mutta miksi HPV tulisi suuhun, vaikka te intoilijat väitätte sen suojaavan kohtusyövältä. Ei varmana suojaa, päinvastoin sellaset lisääntyvät ton rokotuksen myötä, että sitä ostettaisiin lisää.
Hullu saa olla muttei tyhmä, Tyhmyyttä antaa lapselleen jotain, mistä ei ole mitään hyötyä saati tietoa pitkältä ajalta.HPV esiintyy koko kropassa, ei mikään virus pysy eristyksissä vain tietyssä osassa kehoa.
Sen tiedetään aiheuttavan suuren osan suun seudun ja suolistonkin syöpäkasvaimista, mutta tarkkaa osuutta ei vielä tiedetä, koska viruksen merkitys esimerkiksi kurkkusyövässä on suhteellisen uusi tieto."Naisilla HPV aiheuttaa myös osan emättimen, ulkosynnytinten, peräaukon sekä pään ja kaulan alueen syövistä. Miehillä HPV aiheuttaa osan peniksen, peräaukon sekä pään ja kaulan alueen syövistä. HPV-rokotteella on todennäköisesti tehoa myös näiden syöpien ehkäisyssä. Tietoa rokotussuojasta kertyy parhaillaan."
http://tyttojenjuttu.fi/hpv-rokote/
Vainoharhaisuuteen kuuluu juuri tuollainen "kyllä mä tiedän, kaikki juonii mua vastaan" -asenne. Mene hoitoon.
Mene itse hoitoon, ja lopeta toi turha spämmäys tällä sonnalla.
Jaa THL:n tiedoteko on sontaa ja sun mutu ei....?
🤣
Vierailija kirjoitti:
En usko tulosta hetkeäkään. Jostakin näiden sairaustapausten kova kasvu johtuu, ja todennäköinen syy on juuri rokotteet. Eihän sitä myönnettäisi koskaan virallisesti.
Näin se vain on! Itsekin joisin laajalle levinneen syövän hopeavedella, sitruuna mehulla ja etärukouksills kuntoon.
Hei, antaa ihmisten olla ennakkoluuloisia ja vainoharhaisia ihan rauhassa. Se on se luonnonvalinta, joka onneksi karsii tuota populaatiota sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tulosta hetkeäkään. Jostakin näiden sairaustapausten kova kasvu johtuu, ja todennäköinen syy on juuri rokotteet. Eihän sitä myönnettäisi koskaan virallisesti.
Näin se vain on! Itsekin joisin laajalle levinneen syövän hopeavedella, sitruuna mehulla ja etärukouksills kuntoon.
Älä unohda etikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Hei, antaa ihmisten olla ennakkoluuloisia ja vainoharhaisia ihan rauhassa. Se on se luonnonvalinta, joka onneksi karsii tuota populaatiota sitten.
Eipä tuo haittaisikaan jos aiheuttaisivat vain hallaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
No joko sekin on uutinen, että joku rokote EI aiheuta mitään vakavaa... Ilmeisesti useimmiten aiheuttavat ;)
Huoh. No ei, vaan siitä uutisoidaan siksi että liian monet uskovat rokotevastaiseen p*skaan. Tuodaan hiukan asiallista tietoa peliin.
Ai niin, mutta eihän foliohatuille kelpaa tutkimustieto. Mikä on todistettu jo tätä ketjua lukemalla.
Vierailija kirjoitti:
True. Henkiset ominaisuudet ja akateeminen sivistys yleensä periytyy.
Lähinnä käy sääliksi tuollaisten lapset, mutta eiköhän ne lapset ole vesoja samasta puusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, nämä on oikeasti tutkittu toimivaksi, mutta lääkeyhtiöt salaavat asian. Näin meille kerrottiin kun seurantalolla oli luento. Oli kuulkaa Amerikasta asti tullut tohtori ja valkoinen takki ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ilmenee hyvin joidenkin rokotustenvastustajien denialismi.
Koska he eivät ole ennakkoluuloisuuttaan ja tietämättömyyttään sallineet rokottaa omaa tytärtään, he eivät SUOSTU uskomaan yhtään mitään tutkimustietoa. Ihan sama, että rokotetta on tutkittu kymmeniä vuosia ja se on ollut myynnissäkin Euroopassa jo 11 vuotta. Ja nyt todettu Suomessa vaarattomaksi.
Kädet korville, silmät kiinni.
On liian epämiellyttävää myöntää itselle, että tuli tehtyä huono ratkaisu ja vaarannettua oman lapsen terveys. Siksi huudetana päälle vaan, että "ei voi pitää paikkaansa kun mä niin sanon, oon viisas ja te muut kaikki tyhmiä ja hulluja...."
Tämä! Aikoinaan täällä tapeltiin imetyksen eduista samanlaisella raivolla, koska kukapa nyt omaa rakasta lastaan myöntäisi ruokkineensa huonosti. Menee tunteisiin aivan eri lailla kuin aikuisiin ja aikuisten tekemiin valintoihin liittyvät jutut.
Aivan turha rokote, ei kiitos.
Jos syöpään olisi keksitty ehkäisylääke, se olisi sensaatio.
Nyt on keksitty lumelääke, joka voi tulevaisuudessa aiheuttaa paljon pahaa lapsille, joille sitä nyt on annettu.