Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyin suomalaiseen junttikansaan --- järjestimme suurella vaivalla Neuvostoliiton elokuvahelmien katseluillan. Vain yksi (1) tuli paikalle!

Vierailija
14.08.2018 |

Oli tarjolla kolme Neuvostoliiton elokuvan makupalaa: Syysmaraton, Hae tuulta ja Kentaurit. Elokuvat vuodelta 1978. Nyt 2018. Eli vuosijuhlia vietettiin samalla. Odotin, että ihmiset tulisivat sankoin joukoin, koska Neuvostoliiton makupaloja näkee harvoin livenä.

Kissan marjat! Vain yksi (1) ihminen tuli koiransa kanssa paikalle. Koiraa alkoi pissatuttaa kesken ensimmäisen elokuvan ja AINOA katsoja lähti pois! Vähänkö tunsimme itsemme petetyiksi. Suomalainen junttikansa ei ymmärrä muun kuin Putouksen ja Salattujen elämien päälle. Itku siinä pääsi.

Petetty nainen

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin myös silloin kun Neuvostoliitto hajosi.

Vierailija
2/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko katsoa DDR:läinen elokuva seuraavalla kertaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka järjestää elokuvatapahtuman elokuussa? Minä ainakin olen lomalla ja mökillä.

Oliko muuten tapahtumasta tiedotettu kunnolla ja näkyvästi ja hyvissä ajoin?

Vierailija
4/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mainostit ja missä oli esitys? Itse olisin voinut tulla, jos olisin tiennyt ja paikka olisi ollut lähellä.

Vierailija
5/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko peiliin katsomisen paikka? Ilmeisesti ette osanneet markkinoida tapahtumaa edes vähää alusta, saati oikealla tavalla oikealle kohderyhmälle. Mutta vika toki on taas, perinteisesti, niissä muissa, jotka ei vaan tajua.

Vierailija
6/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a unohtuiko markkinointi? Se ei olisi ollut hengen mukaista, mutta tätä päivää kuitenkin.

Vierailija
7/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän tämmöinen tapahtuma oli? Ensimmäistäkään mainosta en ole nähnyt, vaikka tavallisesti kissankakan katselmuksiakin mainostetaan urakalla ja siten, että varmasti näkyy joka paikkaan.

Vierailija
8/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaiset johtuvat epäonnistuneesta markkinoinnista. Minä olisin voinut tulla katsomaan, jos olisin tiennyt tuollaisesta tapahtumasta. Suomessa moni kiinnostava tapahtuma menee ohi, koska niitä ei osata markkinoida.

Vierailija
9/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo elokuvat eivät ole ihan niitä kuuluisimpia Neuvosto-elokuvia. Tunnen jonkin verran Neuvostoliiton elokuvahistoriaa, mutta noista yksi (Hae tuulta) oli minulle täysin uusi tuttavuus, ja kaksi muuta oli vain nimenä tuttua (olen kyllä nähnyt niiden ohjaajien muita töitä).

Vierailija
10/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikuvissakävijät haluavat nähdä panoa ja räjäytystä, ei se valmistusmaa mitään merkitse.

Vierailija
11/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme kerran serkkuni kanssa kirkkokonsertissa(muutsman tuhannen asukkaan maalaiskylä).

Olimme ainoat kuuntelijat.

Hävetti.

Vierailija
12/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut kyllä, että ei elokuvista kannata keskustella keskivertotallaajan kanssa.

Tuli puhetta vanhemmista kuvista ja mainitsin, että tykkään Chaplinin pitkistä kuvista.

Kaveri siihen, että hänkin osti alelaarista Ohukainen/Paksukainen/DVD:n, kyllä ne vanhat mykkäfilmit on hyviä!

Kuinka joku voi verrata Kaupungin valoja Laurel & Hardy- kohellukseen?

Vierailija
13/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus, kiitos! Päivän naurut näin aamusta!

Vierailija
14/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysmaraton on kylläkin vuodelta 1979.

Vähän tarkkuutta aloituksiin siellä Porvoossa.

Vierailija
15/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte näyttäneet "Tuomet huojuvat" (eeppinen nelituntinen mykkäelokuva 1920 - luvulta).

Vierailija
16/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Olen huomannut kyllä, että ei elokuvista kannata keskustella keskivertotallaajan kanssa.

Tuli puhetta vanhemmista kuvista ja mainitsin, että tykkään Chaplinin pitkistä kuvista.

Kaveri siihen, että hänkin osti alelaarista Ohukainen/Paksukainen/DVD:n, kyllä ne vanhat mykkäfilmit on hyviä!

Kuinka joku voi verrata Kaupungin valoja Laurel & Hardy- kohellukseen?

Mistään omasta intohimosta ei kannata keskustella keskivertotallaajan kanssa ellei hän jaa samaa intohimoa.

Toisekseen voit väheksyä mitä tahansa, jos haluat. Jos pidät Chaplinin elokuvista, et varmasti  ymmärrä toisen intoilua MacGyveristä, koska koet Chaplinin elokuvat arvokkaammiksi kuin MacGyverit. Vastaavasti sitten joku 20-luvun elokuviin erikoistunut tyyppi pitää omaa elokuvalajiaan parhaana ja katsoo hieman alentuvasti Chaplinin huumoria.

Vierailija
17/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oikeasti järkkää tällaisia, tiettyjä kanavia pitkin yliopisto-opiskelijoiden paikalle saaminen olis oikeinkin realistista.

Oon itse valmistunut politologi, kyllä meiltä olisi katsojia tullut... toki hivenen camp-hengessä, mut silti.

Hieman yllättäen myös tiettyjä teekkareita kiinnostaisi.

Vierailija
18/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tyrkytätte tuollaista pskaa.

Vierailija
19/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitte näyttäneet "Tuomet huojuvat" (eeppinen nelituntinen mykkäelokuva 1920 - luvulta).

Ei Google löytänyt. Mikä oli alkuperäinen nimi?

Vierailija
20/39 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoinnin kannalta teillä ei ollut kaikki kosmonautit sukkulassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan