Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurtutkimus: HPV-rokote EI LISÄNNYT suomalaistyttöjen sairastumisia

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä juuri tämä rokote voisi pitkänajan kuluessa aiheuttaa verrattuna muihin rokotteisiin? Rokotteen jäljiltä jää elimistöön muistisoluja, ei muuta.

Kohtusyöpä tulee ensimmäisenä mieleen ja muut kohtuviat.

Miksi tollasta pitää tyttöihin pistää, vastuutonta touhua.

Vierailija
22/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hjj kirjoitti:

Ei lisännyt sairastumista "merkitsevästi" ei tarkoita sitä, etteikö se olisi niin tehnyt sairastuneiden yksilöiden kohdalla. Muutaman sairauden kohdalla piikki kuitenkin oli rokotettujen puolella. Toisekseen tutkittuja sairauksia (joita oli pitkä lista) tarkasteltiin erikseen. Miten lienee olisi käynyt jos olisi verrattu tauteja yhtenä könttinä rokotettujen ja rokottamattomien välillä? Olisiko tilastollinenkin yhteys silloin jo ollut merkitsevä? Nohynekilöä oli ainakin tarve srlitelöä miten yksikin sairadtunut vetää koko ryhmän punaisrlle. Ai 123000 ihmisen aineistossa?

Tulokset julkaisi toki rokotustutkimuksen epäilemättä puolueeton äänenkannattaja "Vaccine". Sieltähän tio on kaikkien luettavissa niin ei tarvitse toisen käden tietoa uskoa.

Jos samaan harvinaiseen sairauteen sairastuneita on toisessa ryhmässä 5 ja toisessa 6, niin kyllähän se ikään kuin näyttää että riski olisi suurempi jälkimmäisessä ryhmässä, vaikka niin ei käytännössä olisikaan.

Jos luit huolella niin huomastit varmaan että vastaavasti joidenkin sairauksien kohdalla "isompi riski"  olikin rokottamattomien puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikäyttäytymisen muutos on lisännyt kaikkia seksitauteja. Oma ikäluokkani ei ole saanut HPV rokotteita ja papani on ollut aina puhdas. Eihän rokote anna elinikäistä suojaa.

Ei se rokote tietenkään kaikilta seksitaudeilta tai raskaaksi tulolta suojaa. Ei se myöskään ehkäisen influenssaa tai kurkkumätää tai hinkuyskää.

Mikä ei millään tasolla ole mikään syy olla ottamatta rokotetta. Kohdunkaulan syövältä se nimittäin suojaa aika hyvin.

Ja rokote muuten kyllä ANTAA ELINIKÄISEN SUOJAN.

Vierailija
24/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä juuri tämä rokote voisi pitkänajan kuluessa aiheuttaa verrattuna muihin rokotteisiin? Rokotteen jäljiltä jää elimistöön muistisoluja, ei muuta.

Millä ihmeen mekanismilla se aiheuttaisi kohtusyöpää sen enempää kuin vesirokkorokote tai tuhkarokkokote?

Vierailija
25/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkälaiset vanhemmat antaa tyttäriinsä laittaa tollasta humpuukirokotetta. 

Normi tautirokitukset on ihan eri asia.

Vierailija
26/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hjj kirjoitti:

Miten lienee olisi käynyt jos olisi verrattu tauteja yhtenä könttinä rokotettujen ja rokottamattomien välillä? Olisiko tilastollinenkin yhteys silloin jo ollut merkitsevä?

Kyllähän näin verrattiinkin, rokottamattomilla oli kaiken kaikkiaan enemmän sairauksia kuin rokotetuilla.

Vierailija
27/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko rokotteiden turvallisuuteen. Luulen että rokote yksinään ei aiheuta välttämättä sairauksia vaan niihin saattaa tarvita rokotteen lisäksi kolmannen tekijän jotka sitten yhdessä laukaisee nämä sairaudet.

Vierailija
28/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä nyt vielä tiedetä mitä se rokote tulevaisuudessa aiheuttaa, kun kasvavat naisiksi. Hyvänen aika, ihan uus rokote.

Ja suoraansanoen turha.

En vastusta normirokotuksia, mutta tollasta vastustan, josta ei mitään tietoa vielä.

Onhan niitä rokotusohjelmassa monta paljon uudempaakin rokotetta, mm. rota- ja pneumokokkirokotteet. Mikä oikein on riittävän pitkä aika, ettei rokote ole "uusi"?

Parikytä vuotta ainakin.

Kulkutaudit ja tarttuvat taudit on sitten ihan eri asia kun tollanen kohturokote, missä ei ole mitään järkeä. 

HPV on tarttuva ja mikä ihmeen KOHTUrokote? 

Vierailija
29/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä nyt vielä tiedetä mitä se rokote tulevaisuudessa aiheuttaa, kun kasvavat naisiksi. Hyvänen aika, ihan uus rokote.

Ja suoraansanoen turha.

En vastusta normirokotuksia, mutta tollasta vastustan, josta ei mitään tietoa vielä.

Ei jeesuk.en perk.le että osaat olla tietämätön ja TYHMÄ.

Vastusta nyt saata.a ihan mitä vaan, kun et laiskuuttasi viitsi edes perustietoja hakea mistään.

Sulle ei varmaan THLn tiedotekana kelpaa, kun "totta kai ne on osa maailmanlaajuista salaliittoa suomalaistyttöjen myrkyttämiseksi"?

http://tyttojenjuttu.fi/hpv-rokote/

Sitä "uutta" rokotetta on maailmalla jaettu jo kymmenille miljoonille tytöille, ja sen kehittely alkoi 1990-luvun alussa. Myyntiinkin Cervarix on tullut jo YKSITOISTA VUOTTA SITTEN.

Eli ei todellakaan ole uusi. Noita saaneita naisia on jo miljoonia yli parikymppisiä.

Toi on siten yksi tarkimmin tutkituista ja koetelluimmista rokotteista.

Vierailija
30/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen mekanismilla se aiheuttaisi kohtusyöpää sen enempää kuin vesirokkorokote tai tuhkarokkokote?

Varmaan sillä mekanismilla, että sen on tarkotus vaikuttaa sille alueelle kehoa. 

Kukaan ei vielä tiedä miten paljon toi aiheuttaa vaivoja tulevaisuudessa.

Eikö vanhemmilla hälytyskellot soi ollenkaan kun käyttävät lapsiaan koekaniineina.

Mulla ainakin soi kun tästä kuulin, ja laiton ruksin siihen kohtaan missä kielsin tämän rokotuksen tyttäreltä.

Samoin onneksi soi hälytyskellot sikarokotteen aikoihin, ja jätin ottamatta.

Normirokotukset annettu ihan ajan mukasesti. Mutta nää pilipali-turhakkeet onneksi olen älynnyt kierättää lapseltani kaukaa.

Vaisto varottaa, ja siihen luotan, ei ole vielä pettänyt.

Vierailija
31/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että tämä tutkimustulos on jollekin huono uutinen...

Tuleeko huono omatunto tai torjuntareaktio koska oma tytär jäi rokottamatta vai mitä ihmettä?

Vierailija
32/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harrastaa järkevää seksikäyttäytymistä niin tuollainen rokote on täysin tarpeeton. Itselläni ei ole koskaan ollut ainuttakaan sukupuolitautia. 

Mä pidän punkkirokotuksiakin tarpeellisempina. 

Vierailija
33/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suoraansanoen turha.

Vastusta nyt saata.a ihan mitä vaan, kun et laiskuuttasi viitsi edes perustietoja hakea mistään.

Sulle ei varmaan THLn tiedotekana kelpaa, kun "totta kai ne on osa maailmanlaajuista salaliittoa suomalaistyttöjen myrkyttämiseksi"?

Sitä "uutta" rokotetta on maailmalla jaettu jo kymmenille miljoonille tytöille, ja sen kehittely alkoi 1990-luvun alussa. Myyntiinkin Cervarix on tullut jo YKSITOISTA VUOTTA SITTEN.

Eli ei todellakaan ole uusi. Noita saaneita naisia on jo miljoonia yli parikymppisiä.

Ikävä että on jaettu, ei ihme että syövät lisääntyy.

Kannattaa joskus ajatella terveellä järjellä, mikä on tarpeellista ja mikä ei, ei kannata myöskään olla noin naivi, että luottaa lääkefirmoihin, niiden tarkoitus on myydä tuotetta juuri sinunkaltasille.

Vierailija
34/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sillä mekanismilla, että sen on tarkotus vaikuttaa sille alueelle kehoa. 

Eikö vanhemmilla hälytyskellot soi ollenkaan kun käyttävät lapsiaan koekaniineina.

Mulla ainakin soi kun tästä kuulin, ja laiton ruksin siihen kohtaan missä kielsin tämän rokotuksen tyttäreltä.

Normirokotukset annettu ihan ajan mukasesti. Mutta nää pilipali-turhakkeet onneksi olen älynnyt kierättää lapseltani kaukaa.

Ei se mitenkään erikseen kohdistu "sille alueelle kehoa" vaan elimistöön tulevaa HPV:tä vastaan tuli se sitten suuhun tai mihin tahansa. Kannttaisiko nyt ihan alkuun kerrata mikä se rokotusten toimintamekanismi on...?

Vierailija
35/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun harrastaa järkevää seksikäyttäytymistä niin tuollainen rokote on täysin tarpeeton. Itselläni ei ole koskaan ollut ainuttakaan sukupuolitautia. 

Se HPV tulee monelle siltä yhdeltä ainoalta elämänkumppanilta. Toki jos ei koskaan aio harrastaa suojaamatonta seksiä edes vauvatoiveiden vuoksi, niin rokote voi olla turha.

Vierailija
36/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikäyttäytymisen muutos on lisännyt kaikkia seksitauteja. Oma ikäluokkani ei ole saanut HPV rokotteita ja papani on ollut aina puhdas. Eihän rokote anna elinikäistä suojaa.

Ei se rokote tietenkään kaikilta seksitaudeilta tai raskaaksi tulolta suojaa. Ei se myöskään ehkäisen influenssaa tai kurkkumätää tai hinkuyskää.

Mikä ei millään tasolla ole mikään syy olla ottamatta rokotetta. Kohdunkaulan syövältä se nimittäin suojaa aika hyvin.

Kaikkea säkin uskot. 

Kauhean hysteerisiä te HPV-kiihkoilijat.

Mulle ei tulis mieleenkään antaa tollasia rokotuksia lapselleni tai ottaa itselle, en harrasta seksiä muutenkaan. En ymmärrä millaset tollasen oikein ottaa. Varmaan ne joita ronklataan aina synekologeilla ja joiden alapää on täynnä pöpöjä sen takia.

Mä en ole koskaan käynyt gynekologillakaan, eikä ole ollut seksitauteja tai muita alapääongelmia. Olen melko varma että jälkeläinen on samantyylinen elämäntavoiltaan, ei meidänkaltaset tarvitse mitään alapääjuttuja.

Vierailija
37/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea säkin uskot. 

Kauhean hysteerisiä te HPV-kiihkoilijat.

Mulle ei tulis mieleenkään antaa tollasia rokotuksia lapselleni tai ottaa itselle, en harrasta seksiä muutenkaan. En ymmärrä millaset tollasen oikein ottaa. Varmaan ne joita ronklataan aina synekologeilla ja joiden alapää on täynnä pöpöjä sen takia.

Mä en ole koskaan käynyt gynekologillakaan, eikä ole ollut seksitauteja tai muita alapääongelmia. Olen melko varma että jälkeläinen on samantyylinen elämäntavoiltaan, ei meidänkaltaset tarvitse mitään alapääjuttuja.

Mistä se sun jälkeläinen oikein tuli jos ei alapäätäsi ole koskaan ronklattu?

Vierailija
38/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se HPV tulee monelle siltä yhdeltä ainoalta elämänkumppanilta. Toki jos ei koskaan aio harrastaa suojaamatonta seksiä edes vauvatoiveiden vuoksi, niin rokote voi olla turha.

Mutta monellepa ei tule.  Vastuullisuutta. Vastuullisuuta. Testeissäkin voi muuten käydä ennen suhteen aloitusta jos epäilyttää. 

Vierailija
39/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitenkään erikseen kohdistu "sille alueelle kehoa" vaan elimistöön tulevaa HPV:tä vastaan tuli se sitten suuhun tai mihin tahansa. Kannttaisiko nyt ihan alkuun kerrata mikä se rokotusten toimintamekanismi on...?

Kyllä mä tiedän mikä rokotusten toimintamekanismi on, mutta miksi HPV tulisi suuhun, vaikka te intoilijat väitätte sen suojaavan kohtusyövältä. Ei varmana suojaa, päinvastoin sellaset lisääntyvät ton rokotuksen myötä, että sitä ostettaisiin lisää.

Hullu saa olla muttei tyhmä, Tyhmyyttä antaa lapselleen jotain, mistä ei ole mitään hyötyä saati tietoa pitkältä ajalta.

Vierailija
40/134 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suoraansanoen turha.

Ikävä että on jaettu, ei ihme että syövät lisääntyy.

Kannattaa joskus ajatella terveellä järjellä, mikä on tarpeellista ja mikä ei, ei kannata myöskään olla noin naivi, että luottaa lääkefirmoihin, niiden tarkoitus on myydä tuotetta juuri sinunkaltasille.

Niin siis oikeasti kuvittelet, että tuo rokote aiheuttaa syöpää? Sehän on se olennaisin asia, mitä rokotetutkimuksessa tutkitaan, että tehoaako rokote siihen, mihin se on tarkoitettu ELI tässä rokotteessa juurikin kohdunkaulan syöpää aiheuttavaan virukseen.

Ja se tehoaa hyvin. On tutkittu, kuten sanottua, jo toistakymmentä vuotta. Toisin kuin monia muita yleisessä rokoteohjelmassa olevia rokotteita.

Miten hemmetissä sä uskallat ottaa mitään rokotteita tolla asenteella, että kaikki viranomaiset on salajuonessa sun tappamiseksi?

Tuota ei ole myyty mulle, se tulee teineille ihan ilmaiseksi yleisen rokoteohjelman puitteissa. Olen siitä erittäin tyytyväinen, koska olen itse sairastanut vaikeahoitoisen hpv-infektion nuorena, ja jos vain voin sen lapseltani ennaltaehkäistä, niin olen siitä oikein iloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän