Auttakaa löytämään biisi! ! ! !
Kuulin kaupassa ihanan biisin, mut en muista siitä ku jotain kliseisiä kohtia, jos nekään on oikein.. Mies laulaa aika pehmeällä äänellä, ehkä. Biisin tunnelma jotenkin hämyinen ja rauhallinen. Sanoja muistan sieltä täältä tämmösiä suunnilleen: Walking on the/these streets
Memories
Jotain face/faces
Kertsin (ehkä) lopussa joku love you tai fallin in love with you tai still love you 😅😅 Auttakee 😭😄🙏🏼
Kommentit (122)
Ei kävellä kaduilla, mutta muiden vihjeiden perusteella on pakko veikata Beatlesin In My Life.
Vierailija kirjoitti:
Ei kävellä kaduilla, mutta muiden vihjeiden perusteella on pakko veikata Beatlesin In My Life.
Ei oo ja oon aika varma ettei oo noin vanhaa. Kuulosti tosi tuoreelta.
Ap
Ap! Duke Dumont- Ocean Drive
Oon ihan varma tästä :)
Vierailija kirjoitti:
Ap! Duke Dumont- Ocean Drive
Oon ihan varma tästä :)
Eiii ollu :D Mut kiitos avusta! Ap
Ei oo löytyny
t. epätoivoinen ap :D
Vierailija kirjoitti:
Ohoi, ei ollu noista mikään, mut tuota Salem al fakirin biisiä oon myös etsiny jonku aikaa, olin unohtanu sen ihan. Siinä on kieltämättä jotain samaa tunnelmaa ja haikeutta.. Eli ton tyylinen selvästi vaikuttaa muhun. 😃
Kiitos siitä!
Eli tunnelmaltaan Salem al fakirin Keep On Walking -tyylinen biisi, mutta hitaampi? Slovari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoi, ei ollu noista mikään, mut tuota Salem al fakirin biisiä oon myös etsiny jonku aikaa, olin unohtanu sen ihan. Siinä on kieltämättä jotain samaa tunnelmaa ja haikeutta.. Eli ton tyylinen selvästi vaikuttaa muhun. 😃
Kiitos siitä!Eli tunnelmaltaan Salem al fakirin Keep On Walking -tyylinen biisi, mutta hitaampi? Slovari?
Oo tännehän on vastailtu 😁 Joo tunnelmaltaan vähän samaa ja tempoki saattaa olla aika sama, mitä nyt jotain muistan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin kaupassa ihanan biisin, mut en muista siitä ku jotain kliseisiä kohtia, jos nekään on oikein.. Mies laulaa aika pehmeällä äänellä, ehkä. Biisin tunnelma jotenkin hämyinen ja rauhallinen. Sanoja muistan sieltä täältä tämmösiä suunnilleen: Walking on the/these streets
Memories
Jotain face/faces
Kertsin (ehkä) lopussa joku love you tai fallin in love with you tai still love you 😅😅 Auttakee 😭😄🙏🏼
olisin veikannut,että scorpionin send me angel,mutta siinä ei ole enempää sanoja ⏳
Lionel Richie ; Hello
Green day; Boulevard of broken dreams
Vierailija kirjoitti:
Lionel Richie ; Hello
Green day; Boulevard of broken dreams
Lionel Richietä kuuntelen jonkun verran. Ei kumpikaan noista.
Kiitos, mut ei ollu sekään :)