Auttakaa löytämään biisi! ! ! !
Kuulin kaupassa ihanan biisin, mut en muista siitä ku jotain kliseisiä kohtia, jos nekään on oikein.. Mies laulaa aika pehmeällä äänellä, ehkä. Biisin tunnelma jotenkin hämyinen ja rauhallinen. Sanoja muistan sieltä täältä tämmösiä suunnilleen: Walking on the/these streets
Memories
Jotain face/faces
Kertsin (ehkä) lopussa joku love you tai fallin in love with you tai still love you 😅😅 Auttakee 😭😄🙏🏼
Kommentit (122)
En usko, että se tämä on, mutta tuollaisesta 'hämyisestä' ja rauhallisesta kappaleesta tulee mieleen
Brandon Flowers: Between me and you.
Veikkaan myös Ed Sheerania! Tai Bruno Marsin When I see your face?
Vierailija kirjoitti:
Täysin offtopic ja epäkorrektia käytöstä, mutta tiedustilisin itse henk.koh. esittäjää biisiin: ...the last days of May... Räkärodeosta joskus soi, enkä saanut kasetille. Siitä asti jonkinlainenn korvamato. Melodista rokkia/indie... Valitettavasti en voi auttaa aapeeta. Nykyään kuuntelen 60 - luvun Soulia.
Olipas kirjoitusvirheitä.
Toinen kysymykseni on, että on Dumari ja Spuget ( 1.levy - Hande Nurmio siis ) Mä Dallaan Vaan- biisi joku ihme käännös? Kuulostaa niin kovin tutulta. Hyvää ja hauskaa iltaa.
Last days of May on tietysti Blue Öyster Cult.
Tuomari Nurmion biisi on kaiketi hänen itsensä säveltämä ja sanoittama, mutta mullekin tuli siitä Skönelt blosaa kohdasta deja-vu johonkin Jimi Hendrixin biisiin, Little wing?
Ei mikään noista. Tuo Between me and you oli kans hyvä. Ja Ed Sheeranin monista biiseistä tykkään myös.
Voi että ku tärppäis! En kestä jos se jää ikuiseks arvotukseks, niin paljon nähny jo vaivaa. 🙈 Sit jos/kun se löytyy ni se onki kuitenki ihan paska ku oon romantisoinu sen päässäni johonki sfääreihin. 😅 Mut ei se mitään, pääasia että löytyis, pääsis tästäki vaivasta 😄
Ootko varma, ettei ollu tuo Ed Sheeranin Happier?
"Walking down 29th and Park...
But my darling, I am still in love with you..."
Se melodiakulkukin täsmäisi.
Kysy siitä kaupasta soittolistaa/ radiokanavaa ja selaa biisejä läpi.
Näin itse löysin Ariana Granden uuden biisin 😁
Anaal Nathrakh - Between shit and piss we are born?
Ei oo löytynyt! 😩😅
Ja ei tosiaan oo Ed Sheeranin Happier, sen biisin tiedän ihan hyvinkin kun oon jonku verran kuunnellut. Tykkään siitäkin.
Oon tässä kyllä harkinnut soittavani sinne stadiumiin kohta.. Kehtaisko sitä. 😁
Eiii, uskalsin viimein soittaa stadiumiin ja niillä on siellä vaan joku lista mikä tulee Ruotsista, et ei pystyny sen kummemmin auttaa. Voiivoi.
Haluan erikseen kiittää vastauksestasi. Ei ollut BÖC. Tämä biisi kuulostaa siltä, kuin The Posies soittaisi kännissä Pixiesin biisiä, jossa on aloittelevan wannabe-Morriseyn sanat. Didn´t we Have secons thoughts about the last days of may. Biisi on soinut Räkärodeossa noin ysärin puolivälissa. Ehkä Skönelt blosaa tapauksessa on tosiaan jotain "universaalia" kitarakuvioita ( Little Wing on mitä mainioin ehdotus ), mutta olen jokseenkin varma että olen kuullut biisin ennenkin.
Ymmärrän toki jo kysymyksenasettelusta lähtien kysymyksen preblematiikan.
Onhan Henry Aaltonen säveltänyt monta klassikkoa ( ? ) ja itsekin huomaa plagioivansa vähän väliä huomaamatta.
Täytynee hakea kaikki tuhannet kasetit klitsusta ja kuunnella biisi. Skönelt blosaa on sentään levyllä. En halua käyttää mitään älyohjelmia. Täytyy itse oivaltaa, tai olkoon mysteeri - pidän mysteereistä.
Kiitos vastauksesta.
P.S. Alkuperäisen ehdotukseen en keksi mitään näkökulmaa, mitä ei olisi mainittu. Täysin itsekästä menoa.
David Guetta feat. Kid Cudi - Memories
Eric Clapton: Thorn Tree In The Garden
the hooters - 500 miles?