Auttakaa löytämään biisi! ! ! !
Kuulin kaupassa ihanan biisin, mut en muista siitä ku jotain kliseisiä kohtia, jos nekään on oikein.. Mies laulaa aika pehmeällä äänellä, ehkä. Biisin tunnelma jotenkin hämyinen ja rauhallinen. Sanoja muistan sieltä täältä tämmösiä suunnilleen: Walking on the/these streets
Memories
Jotain face/faces
Kertsin (ehkä) lopussa joku love you tai fallin in love with you tai still love you 😅😅 Auttakee 😭😄🙏🏼
Kommentit (122)
Ei oo noistakaan mikään.
Määpäs koitan uutta temppua. 😁 Se seventy for seventy five-biisin kohta "i was just sorry ever after, sehän menee näin: di di di diidi diidi diddi. Niin tää mun etsimän biisin aikalailla samalla sävelellä menevä kohta menee (muistaakseni, ainoa kohta mistä on jotain hajua sävelestä) näin: di di di di di diidi diidi di. Ja ihan ku siinä kohassa ois just laulettu jotain et " (I'm?) Walking on the/these streets" jotain.
Kiiitos jos joku jaksaa vielä ratkoa tätä mahdotonta tehtävää! 😅🙈
Salem al Fakir - Keep on Walking
Ohoi, ei ollu noista mikään, mut tuota Salem al fakirin biisiä oon myös etsiny jonku aikaa, olin unohtanu sen ihan. Siinä on kieltämättä jotain samaa tunnelmaa ja haikeutta.. Eli ton tyylinen selvästi vaikuttaa muhun. 😃
Kiitos siitä!
Vierailija kirjoitti:
Ohoi, ei ollu noista mikään, mut tuota Salem al fakirin biisiä oon myös etsiny jonku aikaa, olin unohtanu sen ihan. Siinä on kieltämättä jotain samaa tunnelmaa ja haikeutta.. Eli ton tyylinen selvästi vaikuttaa muhun. 😃
Kiitos siitä!
T. Ap
Tietääkö kukaan tätä biisiä? On semmosta 90-luvun teknopoppia missä kertsinä jotain afrikkalaista loilotusta. Kuulostaa suomeks ihan kuin laulais "Kamala Vessa"?
Smokie-Bouleward of broken dreams
Martin Garrix & David Guetta - So Far Away - täysin arvailuksi menee, googlettelin sanoja :)
Harry Styles, Sign of the Times