Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies huijasi palaamaan yhteen kanssaan, eikä ollutkaan tosissaan

Vierailija
13.08.2018 |

Erosimme kun olin raskaana. Lapsen syntymän jälkeen ex-mies sanoi että haluaisi saada vielä jutun toimimaan ja halusi yrittää uudestaan. Suostuin, ja ihmettelin miten yhden (varsin kovakouraisen) seksikerran jälkeen kaikki läheisyys katosi. Eikä homma vaikuttanut enää ollenkaan seurustelulta.

Myöhemmin ex-mies paljasti että tiesi minun käyneen treffeillä ja halusi vaan lopettaa tämän suhteen, pyysi minua siksi palaamaan yhteen. Lisäksi halusi ottaa minulta vaan seksiä sen yhden kerran, kun ei ollut saanut seksiä keneltäkään pitkään aikaan.

On aika hyväksikäytetty olo. Varsinkin kun suostuin seksiin, joka olikin aika kovakouraista ja pelkäsin sitä muutenkin kun oli eka kerta synnytyksen jälkeen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei sitten ollut suuta sanoa ex-miehelle että et halua palata yhteen, vaan jatkat mieluummin treffailua toisen miehen kanssa? Eikä ollut suuta sanoa että hei, tämä seksi ei nyt tunnu kivalta, vaan liian kovakouraiselta?

Miten kehtaat syyllistää naista siitä, että mies käyttäytyy sängyssä törpösti! Ääliö.

Tämä kiteytti hienosti tämän palstan keskustelut.

Vierailija
22/33 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle ja kaikkea hyvää sinun ja lapsesi elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä ettei nainen ole koskaan syyllinen seksuaaliseen kaltoinkohteluun. Olen kokenut sitä itsekin. Tämän ketjun luettuani en ole enää varma... Ap ei kuulosta aikuiselta kun ei uskalla sanoa ettei halua seksiä.

Vierailija
24/33 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut sitä mieltä ettei nainen ole koskaan syyllinen seksuaaliseen kaltoinkohteluun. Olen kokenut sitä itsekin. Tämän ketjun luettuani en ole enää varma... Ap ei kuulosta aikuiselta kun ei uskalla sanoa ettei halua seksiä.

Sinä tässä kuulostat ongelmaiselta.

Vierailija
25/33 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtään nyt näitä ilkeitä vastauksia. Rasittavia ämmiä, jotka oikein pyörittävät veistä haavasta. Raukkamaisia lehmiä.

Voimia ap:lle tulevaisuuteen.

Vierailija
26/33 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kontrolloiva ja mustasukkainen tuo mies oli suhteessanne? Onko sulla omaa erillistä persoonaa ollenkaan? Sä taidat pelätä häntä, oliko väkivaltainen? Noista on vaikea päästä eroon, kun oma tahto on tapettu.

Entäs vauva? Hoidatko pikkuista kotona, mitä teet elämälläs? Muuta muualle!

Ei tuo miehesi kuulosta järin houkuttelevalta, käy lähinnä sääliksi koska "ei ole saanut muualtakaan" ja pitää manipuloida eksä sänkyyn.

Toivottavasti tajuat pysyä erossa, voimia!

Vierailija
27/33 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat siis käyttää kroppaasi miehelle synnytyksen jälkeen tarpeiden tyydytykseen. Mies itsekin sanoi sinulle että otti seksiä kun ei saanut muualta, eikä haluakaan palata yhteen.

Vierailija
28/33 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme haukkuja täällä sataa. En käsitä yhtään. Mies on täysi mulkero, onneksi olet päässyt siitä eroon. Voimia ja kaikkea hyvää aloittajalle jatkoon!

Vierailija
29/33 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa hakea itselleen turvapaikanhakíja. He ovat mukavia, helliä, ja parempia sängyssäkin. Eikä pieni lapsikaan haittaa, senhän saa vaikka myytyä.

Vierailija
30/33 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa hakea itselleen turväpaikanhakoja. He ovat mukavia, helliä, ja parempia sängyssäkin. Eikä pieni lapsikaan haittaa, senhän saa vaikka myytyä.

Vierailija
31/33 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä maa on väärällään tuollaisia tahdottomia rättiämmiä?

Vierailija
32/33 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfgsdsfdgdg kirjoitti:

Miksi tämä maa on väärällään tuollaisia tahdottomia rättiämmiä?

Onpas tahdittomasti sanottu.

Kaikilla ei ole ollut turvallista kotia ja suojelevaa ihmistä. Myös sota-aika näkyy vielä meidänkin sukupolvissa. Miehet on siirtänyt sodasta tulleet traumat lapsilleen, alkaneet juomaan/lyömään/kurittamaan. Jos on lapsuudesta asti katsellut vain väärää toimintatapaa niin sen on omaksunut itselleen.

Mä olen ollut suhteissa jossa saanut fyysistä ja henkistä pahoinpitelyä. Yritin itse auttaa ja alistua, olla mahdollisimman kiltti, "kyllä se siitä, ei se tarkoittanut, ei ihmiset ole pohjimmiltaan pahoja, hän tarvitsee apua". Musta tuli täysi ihmisparka ja sätkynukke ilman mitään omaa tahtoa, pelkäsin kaikkea. Näen läheisriippuvaisuutta ja liiallista miellyttämistä myös äidilläni. Kuulema hänen isänsä hakkasi äitiään (ukki oli sodassa mukana, ne lapsiin siirretyt traumat näkyy meidänkin sukupolvissa. Joku alkoi juomaan, toinen hakkaamaan).

Oon nyt 30 ja vasta nyt tajunnut hieman siitä kuinka kieroon olen kasvanut, ei mulle ole kukaan opettanut normaalia oman arvon tuntoa. Satutan itseni aina seurustelusuhteissa. Pelottaa että joskus tartutan tämän lapsiini, jos mulle semmosia suodaan.

Ei näistä ihan helpolla pääse, jos se on syntyessä annettu.

Sympatiat APlle, pidä pintas sen miehen kanssa ja pysy erossa siitä.

Vierailija
33/33 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme