Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autossa ja/tai sisällä tupakoivat

Vierailija
13.08.2018 |

Siis mitä ihmettä!? Miksi? Onko muita argumentteja kuin laiskuus?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tupakoin asunnossani sisällä ja autossani. En siti haise tupakalle :).

Nuuskin vaatteeni ennen töitä eikä mitään vaikka olen polttanut ensin aamutupakannaamupala pöydässä ja pari röökiä autossa matkalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuskin vaatteeni ennen töitä eikä mitään vaikka olen polttanut ensin aamutupakannaamupala pöydässä ja pari röökiä autossa matkalla :)

Onkohan tämä provo? Voit olla varma, että haiset röökiltä. Et ehkä huomaa sitä itse, mutta kuka tahansa tupakoimaton haistaa sinut jo matkan päästä.

Terveisin tupakoitsijan vaimo

Vierailija
4/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että hajuaistisi on heikentynyt? Tuoksuuko kotisi ja autosikin raikkaalta?

Vierailija
5/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että hajuaistisi on heikentynyt? Tuoksuuko kotisi ja autosikin raikkaalta?

Kyllä mun mielestäni :).

Todennäköisesti se johtuu siitä, että poltan memthol tupakkaa.

Vain harvoin punasta nykyisin.

T. Sama

Vierailija
6/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kodissani aivan raikkaalle tuoksuu! :) t. 2

Vierailija
7/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä provo? Voit olla varma, että haiset röökiltä. Et ehkä huomaa sitä itse, mutta kuka tahansa tupakoimaton haistaa sinut jo matkan päästä.

Kuuleppas nyt enköhän minä kuitenkin itse parhaiten haista, että haisenko vai en? Olen kuitenkin itse itseäni kaikkein lähimpänä :)

T. Sama

Vierailija
8/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole heikentynyt :) vaikea haistaa jotain olematonta ellei sitten viiraa päässä :)

Vierailija
9/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas nyt enköhän minä kuitenkin itse parhaiten haista, että haisenko vai en? Olen kuitenkin itse itseäni kaikkein lähimpänä :)

T. Sama

Haha :D oot hauska.

Vierailija
10/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppaa hanuriisi

Vierailija
11/12 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan autossa ja joskus sisällä. Auto on vanha, joten sen arvo ei siitä laske. Kotini on omani ja polttaminen liesituulettimen alla ei ole haittoja aiheuttanut. Naapureita ei ole.

Vierailija
12/12 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä