Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla ainut, jolle vastikään menehtynyt toimittaja oli täysin tuntematon?

Vierailija
13.08.2018 |

Tämä P. Häkkinen siis. Ilmeisen iso hahmo jossain piireissä, mut minulle täysin outo. Taidan olla ainut joka ei häntä tiennyt? Kevyet mullat silti..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on joillakin taas hätä - ihmiset surevat jotain tyyppiä, josta minä Suuressa Persoonassani en ole koskaan kuullutkaan. Kyllä siinä taas itsetunto romahtaa ja pitää vakuutella usean päivän aikana, että syy ei suinkaan ole minussa, vaan näissä surijoissa ja tietenkin vainajassa. Useita ketjuja pitää avata ja niihin kommentoida vitsikkäästi et nevähööd. 

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Tulette vielä useasti elämänne aikana huomaamaan, että on teidän ulkopuolista elämää. Genrejä joista ette tiedä mitään, taiteilijoita, joita ette tunne, radio- ja tv-ohjelmia, joita ette koskaan ole seuranneet. Kyllä siitä vanhemmiten pääsee jotenkin yli, kun itsetunto hieman vahvistuu. Voimia!

Vierailija
22/27 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on joillakin taas hätä - ihmiset surevat jotain tyyppiä, josta minä Suuressa Persoonassani en ole koskaan kuullutkaan. Kyllä siinä taas itsetunto romahtaa ja pitää vakuutella usean päivän aikana, että syy ei suinkaan ole minussa, vaan näissä surijoissa ja tietenkin vainajassa. Useita ketjuja pitää avata ja niihin kommentoida vitsikkäästi et nevähööd. 

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Tulette vielä useasti elämänne aikana huomaamaan, että on teidän ulkopuolista elämää. Genrejä joista ette tiedä mitään, taiteilijoita, joita ette tunne, radio- ja tv-ohjelmia, joita ette koskaan ole seuranneet. Kyllä siitä vanhemmiten pääsee jotenkin yli, kun itsetunto hieman vahvistuu. Voimia!

Perttua saattaisi huvittaa epätoivoinen trollaamisesi ja omien viestiesi yläpeukuttelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin radion kuuntelun "kanavauudistukseen" ja satunnaisesti kun oli pakko kuunnella,ihmettelin syvästi. Huudetaan toisten päälle,soiteltiin ihmisille pilasoittoja,joopajoo,kunnon journalismia,jep.

En ollut koskaan kuullutkaan.

Vierailija
24/27 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne minäkään, mutta se nyt on ihan oma vika kun en kuuntele radiota.

Vierailija
25/27 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli heti mieleen se melko tuore kirjoittamansa kirja Hukkuminen, ja se että olikohan kuolemalla jotain tekemistä niiden piirien kanssa, joku rikollinen kantoi kaunaa ja järjesti kuoleman...

Vierailija
26/27 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin nyt kuuntelemassa hänen ohjelmiaan, niin ääni oli tuttu. En oikein kuuntele perinteistä radiota, aika lailla ulkomaisia musiikki-nettiradioita ja podcasteja.

Vierailija
27/27 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiennyt koko tyypistä. En kuuntele radiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi