Miksi hiusstailaajat kynivät peruukit ja pidennykset lyhyiksi?
Siellä sitten on hiusten lahjoittajien pitkät kutrit kampaamon lattialla. Lahjoittaja kasvattanut hiuksiaan vuosia ja sitten noin tuhlataan.
Kommentit (5)
Nii se maailma on ihmeellinen pienelle tallaajalle. Löytyy vielä isompaakin ihmeteltävää, kun sinne asti pääsee.
En tiedä kun en ole hiusalalla mutta mieleeni tulee ajatus että stailaaja leikkaa latvat ja heikkokuntoisimmat osat pois, Yleensähän ne ovat kaikkein kuivimmat ja kuluneimmat vaikka hiukset olisi miten hyvät.
Tuloksesta tulee kauniimpi kun on jäljellä vain se kaikkein tervein ja kaunein hius.
Minun teoriani, kysy ammattilaisilta suoraan!
Kerran paikallislehdessä oli juttua, jossa lahjoittaja antoi leikata miltei metrin pituiset ihanat hiuksensa. Minusta todella ikävää, jos valtaosa niistä on päätynyt roskiin. Televisiossa olen nähnyt miten peruukiksi tai lisäkkeeksi laitetut hiukset pätkitään lyhyeksi ja ajattelin miksei käytetä valmiiksi lyhyttä lisäkettä tai peruukkia. Siksi kysyin. ap
Vierailija kirjoitti:
Nii se maailma on ihmeellinen pienelle tallaajalle. Löytyy vielä isompaakin ihmeteltävää, kun sinne asti pääsee.
Elä.
Hyvä kysymys... Itse myös ihmetellyt miksi se pää pitää ensin kyniä lyhyeksi, sitten laittaa ne pidennykset ja uudestaan kyniä lyhyeksi :D