Sinä ylipainoinen, hikoiletko nivusista?
Herään esim öisin siihen että nivuseni ovat aivan litimärät hiestä ja tuohon auttaa vain se että laitan peiton nivusten väliin. Todella ällöttävää ja tämä on alkanut vasta nyt kun olen lihonut. Muilla pullukoilla tätä ongelmaa?
Kommentit (8)
No en öisin kyllä. Urheillessa toki joo ja ihan liikkuessakin joskus mutta en paikallani ollessa tai varsinkaan öisin hikoile mistään.
No ei. Päinvastoin, hikoilin enemmän kun olin laihempi - kun aineenvaihdunta muutenkin oli vilkkaampaa.
Aapeen ongelmaan luulisi kyllä auttavan puuvillaisten pyjamanhousujen kåyttö, niin ei tarvisi siihen peittoon pyyhkiä.
En ole ylipainoinen, mutta hikoan eniten tissien välistä ja nivusista!
Hikoan mutta päivisin. Linolaa kun hieroo taipeisiin, niin ei se niin paha ole. Ei mene iho rikki.
Juu.
Pil luni muhii läskien välissä ja haisee aamulla todella pahalle.
Olen yrittänyt lievittää pahinta eräänlaisella pill urätillä. Auttaa jonkunveraan.
Minä pullukka nainen en hikoile, mutta hoikka mieheni hikoilee.
Sama juttu, tosin oli ongelmana jo normipainossakin. Mulla myös reidet on aina hinksuttaneet yhteen kävellessä (tietysti nyt lihoneena vielä enemmän) kun etenkin sisäreidet on ihan vaan sellaista löllöä. Ei siis tosiaan jää rakoa reisien väliin vaikka laihtuisinkin. Tuo nivusten ja oikeastaan koko sisäreisien hikoaminen ja yhteenliimautuminen on todella ällön tuntoista ja samaa teen minäkin eli peitto reisien väliin ja aah, miten mukavalta se tuntuukaan kun reidet ei velttoine lätkötä toisiaan vasten. Joku ehdotti pyjamahousuja, mutta näillä kesän helteillä ei todella tee mieli pukea mitään ylimääräistä päälleen ja lisäksi ainakin mun yöhousujen pitää olla löysiä joten kyllä se haara roikkuu niissä sen verran alhaalla ettei tosiaan edes poista ongelmaa joka on myös talvella.
En hikoa, onneksi. Tai joo jos oikein kunnolla urheilen mutten muuten.
Kasvoista hikoan, etenkin nenän alta ja kulmakarvoista. Sekin on tosi inhottavaa. Tosin hikoilin naamastani myös normaalipainoisena, nyt ehkä vähän enemmän.
Tosin olen huomannut että saatan hiota persvaosta.. Aika noloa kun istuu jossain tuolissa pitkään ja jää hikijälki! Tämä kai vähän helpottanut kun olen laihtunut.