Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoitko vai laihduitko kesän aikana?

Vierailija
12.08.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kielipoliisi saa korjata jos lihomista koskeva sana on kirjoitettu väärään muotoon 😉

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihoin ihan järkyttävästi :( Olen käynyt alkukeväästä ravitsemusterapeutilla kerran kuussa, tarkoitus laihtua. Loman ajaksi kuitenkin sovittiin, että saan ottaa vähän rennommin ja tarkoitus on etten liho, mutta ei tarvi laihtuakaan. Ennen lomaa viimeinen punnitus (2 vkoa ennen lomaa) 95,8 kg. Viime viikolla sitten loman jälkeen punnitus, paino 103,5 kg :( Näköjään kun mulle antaa vähän liekaa tiukasta kuurista niin otan sitä liekaa niin paljon että plösähdän mahdottomasti.

Kauanko olit lomalla?

Lohduttaudu sillä että osa on varmaan ihan nesteturvotusta joka lähtee nopeasti kun aloitat kunnolla elämäntapamuutoksen.

Itse onneksi laihduin vähän. Mulla oli suunnilleen sama alkupaino ja nyt näyttää 90.5kg. Jotenkin tää kuumuus vei ruokahalun.

Kohta eka tavoite saavutettu, alle 90 kiloa. Tänään tuli vähän takapakkia ja olen syönyt paljon kakkua ym mutta huomenna jatkuu taas. Ihan alkujaan mun paino on ollut 105 kiloa vuosi sitten. Hitaasti kohti hoikempaa minää. Ei oo helppoa ollut, ainakaan mulle.

Toivottavasti onnistut elämäntaparemontissa ja samaa toivon itselleni!

Ap

4 viikkoa lomailin. Ja kyllä se jälkeenpäin ajatellen meni ihan lekkeriksi. Kaljaa upposi päivittäin vähintään sixpackin verran (0,5 l kaljoja), ruokaa en tainnut laittaa kertaakaan vaan tilailin pizzoja ja lämmitin einesaterioita, karkkiakin meni. Alussa ajattelin että elän VIIKON näin ja sitten kurinpalautus, mutta eipä sitä kurinpalautusta tullutkaan kun oli nniin ihanaa syödä ja juoda :(

Kuulostaa ihan minulta. Aina aloitan huomenna.

Jep. Ärsyttävä ongelma tämä kyllä. En ole yleisesti, muissa asioissa ollenkaan veltto ja saamaton ihminen, vaan esim töissä melkoinen tehopakkaus. Opinnot aikanaan hoidettu huippunopeasti ja jos joku valittelee esim. kodin siivoamisen tms raskautta niin ajattelen että kaikenlaista, itse jätän kitinät väliin ja teen vaan kun on pakko.

Mutta sitten tämä hiton syöminen ja paino, sen kanssa "tahtonainen" onkin vetelä mañana-tapaus, joka lupailee että no tämän kerran, tänään vielä, huomenna varmasti alkaa uusi elämä, tai viimeistään maanantaina. Luulin jo saaneeni tämän kuriin tuolla ravitsemusterapeutilla käynnillä, kun on ulkopuolinen joka seuraa edistymistäni. Mutta lomalla sitten repsahti vähän isommin.

Vierailija
42/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinpiirtein samoja lukuja näyttää vaaka. Kesämökiltä on niin pitkä matka kauppaan, että ostin aina viikon eväät kerralla, joten sapuskoiden riittävyys piti laskea aika tarkkaan.

Sama juttu ja onnistuin tällä konstilla vieroittamaan itseni niin karkeista kuin sipseistäkin jo kesäkuun alussa. Ei tarvinnut olla itsekuria kuin kerran viikossa kauppareissun ajan ;-) Harmi vaan, ettei tuo oikeasti suuri muutos kyllä näy sen enempää peilistä kuin vaatteistakaan ja vaakaa en omista. Söin aiemmin kumpaisiakin ihan liian paljon ja liian usein joten kuvittelin noista luopumisen myös näkyvän nopeasti mutta ei. Toisaalta ei mulla näkynyt alkoholinkäytön lopettaminenkaan muutama vuosi sitten missään muualla, kuin kasvojen punotuksen häviämisenä. Vähentämisenkin väitetään laihduttavan, mutta mulla ei vaikuttanut painoon edes lopettaminen kokonaan.

Harmittaa, kun kuvittelin olevani nyt syksyn tullen laihtunut mutta kun ei niin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun aina kesäisin. Kuumalla ei tee mieli tuhtia ruokaa, tulee oltua enemmän ulkona ja liikkeellä kokoajan, kesävaatteet motivoi laihduttamaan.

Talvella sit mörrötetään sisällä lämpimässä, ruokaakin menee enemmän ja vaatteet on niin paksuja ettei niistä näe lävitse joten ihan sama minkämuotoinen kroppa on.

Vierailija
44/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin. Helteiden takia ei tehnyt mieli kunnon lämmintä ruokaa, ei tee oikestaan vieläkään. Olo on hyvä ja kevyt.

Vierailija
45/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin jokusen kilon ihan tahtomattani. Se taas on minulle takapakkia, lipsahti alipainon puolelle. Olen kamppaillut syömishäiriön kanssa, mutta helteen tekemä jatkuva huono olo kehossa ja kuumuuden aiheuttama fyysinen pahoinvointi kadottivat ruokahalun. :/ Noh, viileä syksy ja säännölliset ruokailut oppilaitoksella, niin eiköhän tämä taas tästä. :)

Vierailija
46/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

45->48 vaikka ei mikään iso ero, niin ahdistaa kun olen ihan turvonnut

Vierailija
47/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt puntarilla, mutta treenit on noilla helteillä jäänyt aika vähälle ja sen takia tunnen itseni pulleaksi :D

Vierailija
48/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 5 v ollut kerran kk nutrilett kuurilla.

Painoin yli 100 kg, kun aloitin.

Joka kk ensimmäinen ma aloitan 5 pv kuurin ja lopetan pe. Sitten taas uudestaan seuraavan kk eka ma.

Laihdun vuodessa vajaa 10 kg, muuten lihoisin.

Olin heinäkuun lomalla, olin kesäkuussa ekan ja kolmannen viikon pussikuurilla, en lainkaan heinäkuussa.

Lomalla tuli uitua lähes päivittäin ja grillattiin kesäkurpitsaa ja paprikaa.

2 kg laihduin.

Vierailija
49/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään edelleen 49 kiloa, kuten keväällä. Painoni on todella stabiili, vaikka koko heinäkuun ajan söin ihan miten sattuu koska helle aiheutti pahoinvointia.

Vierailija
50/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laihtunu tänä vuonna noin 10 kiloa, karkeasti 1 kilo kuukaudessa, alkoi jo viime vuoden puolella,

vielä täytyisi ainakin 20 kiloa pudottaa jotta olis lähempänä ihanne painoa, "lihaksetkin painaa"

en yritä mitä rääkkäys dieettiä, vaan ihan normi elämäntapa muutoksia, vähemmän sokeria ja monipuolisempi ruokavalio, no hankin minä sentää soutulaitteen kotio jolla tulee väännettyä harvakseltaa, mutta senverra ettei ihan jumitu paikoillee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi