Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoitko vai laihduitko kesän aikana?

Vierailija
12.08.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kielipoliisi saa korjata jos lihomista koskeva sana on kirjoitettu väärään muotoon 😉

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihoin ihan järkyttävästi :( Olen käynyt alkukeväästä ravitsemusterapeutilla kerran kuussa, tarkoitus laihtua. Loman ajaksi kuitenkin sovittiin, että saan ottaa vähän rennommin ja tarkoitus on etten liho, mutta ei tarvi laihtuakaan. Ennen lomaa viimeinen punnitus (2 vkoa ennen lomaa) 95,8 kg. Viime viikolla sitten loman jälkeen punnitus, paino 103,5 kg :( Näköjään kun mulle antaa vähän liekaa tiukasta kuurista niin otan sitä liekaa niin paljon että plösähdän mahdottomasti.

Kauanko olit lomalla?

Lohduttaudu sillä että osa on varmaan ihan nesteturvotusta joka lähtee nopeasti kun aloitat kunnolla elämäntapamuutoksen.

Itse onneksi laihduin vähän. Mulla oli suunnilleen sama alkupaino ja nyt näyttää 90.5kg. Jotenkin tää kuumuus vei ruokahalun.

Kohta eka tavoite saavutettu, alle 90 kiloa. Tänään tuli vähän takapakkia ja olen syönyt paljon kakkua ym mutta huomenna jatkuu taas. Ihan alkujaan mun paino on ollut 105 kiloa vuosi sitten. Hitaasti kohti hoikempaa minää. Ei oo helppoa ollut, ainakaan mulle.

Toivottavasti onnistut elämäntaparemontissa ja samaa toivon itselleni!

Ap

4 viikkoa lomailin. Ja kyllä se jälkeenpäin ajatellen meni ihan lekkeriksi. Kaljaa upposi päivittäin vähintään sixpackin verran (0,5 l kaljoja), ruokaa en tainnut laittaa kertaakaan vaan tilailin pizzoja ja lämmitin einesaterioita, karkkiakin meni. Alussa ajattelin että elän VIIKON näin ja sitten kurinpalautus, mutta eipä sitä kurinpalautusta tullutkaan kun oli nniin ihanaa syödä ja juoda :(

Kuulostaa ihan minulta. Aina aloitan huomenna.

Vierailija
22/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

73 —> 78,9 😡

Masentavaa tässä on se, että tuo 73 oli jo sellainen ”ohhoh nyt täytyy ottaa itseään niskasta kiinni”. Enkä ole edes juurikaan mässäillyt ja ryypännyt... syöty on kasvis ja kala/kana painotteisesti...

Liikkuminen (urheilu) on toki jäänyt vähiin kun +30 helteillä ei vaan oo jaksanut - hyvä kun on pihan viitsinyt pitää siistinä ja saanut marjat poimittua, mutta muuten liikkuminen on ollut vaik leppoistelua.

Vaikuttaneeko tuokin painoon myös ikä, eli se, että kuukautiset oli viimeksi toukokuussa?

Joka tapauksessa, toivon että ainakin osa on turvotusta, joka jo nyt heti katoaa... ja olen nyt muutenkin ottanut itseäni niskasta kiinni... ensi kesäloman alkaessa painan max 70kg

N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 jatkaa

Näin kirjoitettuna tuo painon nousi kuulostaa muuten vielä katastrofaalisemmalta ☹️

Kesälomakauden lasken lasten pitkän kesäloman eli ei tuo onneksi sentään 4ssä viikossa tullut

Huoh, olenpa Mä repsahtanut 😞

Vierailija
24/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli lisäkiloja. Oli niin kuuma, ettei jaksanut itse tehdä ruokaa, niinpä aika usein tuli haettua ruuat ulkoa, kebabpaikasta tai Mäkkäristä.

Eli lihoin. 😔

Vierailija
25/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa lihoa-verbi taivutettu ihan oikein.

Minä lihon, sinä lihot jne...

Minä lihoin, sinä lihoit jne..

perusmuoto: lihoa

Vierailija
26/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista vaakaa, mutta vaatteiden ja yleisen olemuksen perusteella olen ihan samassa kunnossa kuin ennen kesääkin. Itse asiassa painoni on niin vakaa, ettei ole muuttunut viimeiseen 25 vuoteen...

Vierailija
27/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihosin kaksi kiloa. 😭

Sori, alapeukutin koska se on ” lihoin”, ei ” lihosin”.

Se on lihosin jos sää olet Turust. Kaik muut tava o hienosteluu.

Vierailija
28/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan ja Yle:n AamuTV:ssä puhellut psykologi on oikeassa: jos haluaa laihduttaa, pitää lopettaa laihduttaminen ja kohdata tunteet.

Vierailija
29/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin n. 2 kg, mutta se oli tarkoituksellista eikä johtunut helteistä.

Vierailija
30/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihosin kaksi kiloa. 😭

Sori, alapeukutin koska se on ” lihoin”, ei ” lihosin”.

Alapeukutin, koska murresanat poikkeavat virallisesta kirjakielestä. On ihan ok, jopa suotavaa, käyttää omaa murrettaan rohkeasti!

Ohis

Vierailija
31/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli n. 3 kiloa :(

Nukun yleensäkin huonosti ja helteet vievät vähätkin unet -> ei juuri voimia tehdä mitään ylimääräistä.

Normaalisti liikun joka arkipäivä tunnin verran ja paljon hyötyliikuntaa. Töissä tulee rampattua paljon, ja sen lisäksi mitään hikiliikuntaa ei ole pystynyt harrastamaan. Helteellä ruoka ei ole maistunut ja iltaisin tuli mässättyä jäätelöä vajeeseen.

Oon kiitollinen kun on viileää ja pikkuhiljaa saan liikkua normaalisti luonnossa, toivottavasti kilot lähtee.

Vierailija
32/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin 2-3 kg. Lihominen jatkuu vaan. Parissa vuodessa tullut nyt +21 kiloa. En vaan pysty lopettamaan syömistä :(

Vierailija
33/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin ehkä 1kg maksimissaan.

Parhaimmillaan treenasin 8 päivää putkeen joka päivä jotain.

Vierailija
34/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paino sahaa 2 kiloa ylös alas vuodenajasta riippumatta.

Vierailija
35/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntarilla en ole käynyt, muttei ainakaan näkyvää muutosta painon suhteen ole tapahtunut suuntaan tai toiseen. Maha on ollut järkyttävän turvoksissa, varmaan syy helteissä ja kivennäisvedessä, jota kului paljon. Toivottavasti alkaa tästä asettua, tai minulta tiedustellaan kohta laskettua aikaa...

Vierailija
36/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi menee niin, että talvella lihon ja kesällä laihdun tekemättä tietoisia muutoksia. Paino siis liikkuu noin kolmen kilon väliä.

Vierailija
37/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on pysynyt ennallaan. Yleensä aina laihdun kesäisin ja nytkin olen liikkunut älyttömästi. 

Vierailija
38/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin kilon, vaikka helteiden takia liikunta jäi kokonaan pois.

Vierailija
39/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyin samassa kunnossa kuin ennenkin mutta tyttöystävä lihosi ainakin +10kg kun siideriä lutkutti viikonloppuisin!

M33 183/78

Vierailija
40/50 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lihonut vähän kesällä, en paljon mutta pari kiloa. Yleensä laihdun kesällä, mutta tämä kesä on ollut niin pirun kuuma etten ole jaksanut harrastaa liikuntaa ja muutenkin ollut ihan tööt. Lomalla vedin vähän ylimääräistä ruokaa ja juomaa. Nyt aloitan taas lenkkeilyn ja kuntosalin, joten tilanne varmasti korjautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä