Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.

Vierailija
12.08.2018 |

Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.

Kommentit (3249)

Vierailija
1901/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisian Sousse aika karsee. Egyptin Hurghadassakaan ei ollut hurraamista. Turkin ja Kreikan kohteet kesällä hurjia pätsejä, varjossa yli 40°C. 🥵

1902/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pattaya, karsea paikka. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun siellä kävin joskus 2000-luvun alkupuolella.

Täysin samaa mieltä, Pattaya on hirveä paikka. Normaali ihminen ei sinne toista kertaa mene.

Vierailija
1904/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikoon tunnelman takia, rantojen, ruoan+juoman, edullisen hintatason ja yleisesti ottaen tykkään amerikkalaisesta meiningeistä. Samalla reissulla voi toteuttaa helposti myös jonkun kivan risteilyn vaikka Miamista. Meksikossa ajattelin pysyä turistialueella ja vältellä toki huumeliigoja. San Diegossa olen lomaillut, eikä se mitenkään erityisemmin sytyttänyt..

Vierailija
1905/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:

¨Mikä Gardassa kiehtoo? Suomestakin löytyy yhtä isoja ja isompia järviä, yleensä vähemmän ruuhkaisiakin.

Niin, vähemmän ruuhkaisia varmaan just siksi, ettei sinne haluta mennä. Suomen järvistöt ja muutkin maisemat sitä iänikuista yhtä ja samaa.

Niinhän se on, että sokeiden maailmassa yksisilmäinen on kuningas.

Vierailija
1906/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin aloituksen otsikon pikaisesti väärin. Luin että " mihin lompakkoon et menisi enää uudestaan" ja aattelin et onko tää joku golddiggerien ketju xD

Mä luin samoin.

Miksi ihmeessä sitten edes avasitte koko ketjun lukemista varten? Taisi aihe kiinnostaa?

Vierailija
1907/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattaya. Lähin kavereitten kanssa etsimään ittelleni emäntää. Ainoa joka tuli sieltä suomeen oli tippuri, kaveritki jäi sinnne. Kyllä seuraava vaimo on jostain naapurimaasta sanon minä

Vierailija
1908/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuriin. Tylyn näköinen paikka kaiken ankeuden keskellä. Kerran oon käynyt, neljä vuotta sitten, eikä oo tullut mieleen toista kertaa käydä. En tykännyt.

Kauppoja löytyy läheltä kotiakin, ettei tartte turhaan lähteä johonkin Tuuriin asti.

Siis oli pettynyt, koska kauppakeskus olikin vain kauppakeskus?

Vierailija
1909/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marokko. Saastaisin, pahanhajuisin ja tympein paikka missä ikinä olen käynyt. 3 kaupungin reissulla olin. Hiostavan kuumaa ja ainoastaan huonoa ruokaa. Olin erityisesti pettynyt aterioihin. ABC-asemalla tuoreempaa ja maistuvampaa. Ja se kitkerä minttutee, vieläkin puistattaa kun muistelen. 

Ei myöskään mitään nähtävää kulttuuri mielessä. Varokaa henna tatuointeja, tekevät toreilla väkisin ja tiedä mitä aine on, mutta ihooni paloi arvet.

Missähän kävit syömässä? Pelkästään hotellilla? Olen saanut yhden parhaan makuelämyksen marokkolaisessa keittiössä. Falafelit minttujugurtilla...Kyllä ABC mikroruoat kalpenee tuon elämyksen rinnalla. Mutta näin me ollaan erilaisia.

Minä maistoin parasta lammasta, mitä ikinä olen syönyt, juurikin Marokossa. Ja muutenkin ruoka oli taivaallista. Mutta jos on tottunut ABC-lihapulliin, voi olla shokki alusta loppuun tehty ruoka.

Tarkoitatko, että ABC:n lihapullat olisi jätetty raaoiksi?

Vierailija
1910/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intiaan en lähtisi uudelleen. Se likaisuus, paskan lemu, köyhyys ja kamala ruoka. Jos lähden lomalle niin en halua potea maailman tuskaa ja katsella raajattomia ihmisiä. 

Sama inhokki täällä. Intia, etenkin Delhin seutu, ei koskaan enää sinne. 

Kumpi Delhi?

Vierailija
1911/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Lahti mainittu?

Tänne pitää kirjoittaa omakohtaisia kokemuksia. Oletko siis kirjoittanut?

1912/3249 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi enää kanariansaarille, kahdella niistä käynyt. Teneriffalla ja gran canarialla.

Vierailija
1913/3249 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärnu Viro, tylsä pieni paikka.

Vierailija
1914/3249 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos alkaakin suhtautua eri maan tapoihin kokemuksina. Ei jaa niitä hyviin ja huonoihin, vaan erilaisuutena? Pitääkö masilman olla juuri sellainen kuin sinä tahdot? Yleensä ne normaalista poikkeavat tapahtumat jäävät parhaiten mieleen.

Vierailija
1915/3249 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumimaailmaan.

Meinasin vetää Haisulia pataan, kun säikäytti lapseni itkemään.  Oli muuten lähellä!

Vierailija
1916/3249 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros oli pettymys. Samoin Salou Espanjassa.

Vierailija
1917/3249 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu avartaa <3 kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä miksi täällä pitäisi perustella ja miksi jotkut ottavat niin henkilökohtaisesti, jos joku randomi tyyppi ei tykkää mun suosikkikohteesta :D

Mua ei ainakaan heilauta yhtään.

Perustelu siksi kun sitä on paljon mielenkiintoisempaa lukea kuin pelkkää nimilistaa paikoista. Kiitos teille jotka olette jaksaneet vähän kuvailla kokemuksianne, näitä on ollut hauska lukea.

Vierailija
1918/3249 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumimaailmaan.

Meinasin vetää Haisulia pataan, kun säikäytti lapseni itkemään.  Oli muuten lähellä!

Olisit vetänyt, olisi saanut hyvät lööpit iltalehtiin

Vierailija
1919/3249 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lappeenranta, odotin jotain vai-elämystä kun sinne jopa lennetään ulkomailta reittejä, mutta keskusta oli noin 1 katu ja rannan se osa, jossa jotain elämää tosi pieni.

Sama. Viime kesänä vietettiin viikko. Liekö johtunut koronasta, mutta paikallisessa keskustan ravintolassa ruokaa saatiin pöytään vasta 50 min. odottelun jälkeen! Siis tilauksen jälkeen vielä meni lähes tunti, vaikkei ollut näkyvää ruuhkaa.

Meillä on 3 lasta ja odotukset oli, että on paljon tekemistä. Hiekkalinnoilla viihdyttiin 1 päivä. Rantabulevardilla käytiin kävelemässä monena päivänä. Perhe- ja seikkailupuisto Myllysaari oli esitteissä näyttävästi esillä, mutta meistä siellä ei ollut mitään niin erityistä, että yli puolta päivää jaksaisi viettää. Kokonaisuutena Lappeenranta markkinoi voimakkaasti lapsiperheille, mutta ei pidä uskoa kaikkea. Vuokramökki oli kyllä hieno mutta kallis (970€ muistaakseni viikko).

Vierailija
1920/3249 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuriin. Tylyn näköinen paikka kaiken ankeuden keskellä. Kerran oon käynyt, neljä vuotta sitten, eikä oo tullut mieleen toista kertaa käydä. En tykännyt.

Kauppoja löytyy läheltä kotiakin, ettei tartte turhaan lähteä johonkin Tuuriin asti.

Tuurissa on niin juntti meno, että luulee tulleensa aikamatkalle 80-lukuun. Kaupoissa ei minusta ole mitään sellaista, etteikö pääkaupunkiseudultakin löytyisi. Ympäristö kyläkaupan lähellä kuollutta. Oltiin Kalajoella vaunulla ja ajateltiin, että Powerpark ja Tuurin kyläkauppa pitää käydä samalla reissulla. Eipä olisi tarvinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi