Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.

Vierailija
12.08.2018 |

Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.

Kommentit (3249)

Vierailija
1861/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhodokselle, paikalliset liian uskovaista porukkaa.

Vierailija
1862/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dominikaaniseen tasavaltaan. Koko ajan joku iholla kiinni yrittäen saada jotenkin hyödyttyä rahallisesti, ei hetkenkään rauhaa.

Kuulostaa Intialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marokko. Saastaisin, pahanhajuisin ja tympein paikka missä ikinä olen käynyt. 3 kaupungin reissulla olin. Hiostavan kuumaa ja ainoastaan huonoa ruokaa. Olin erityisesti pettynyt aterioihin. ABC-asemalla tuoreempaa ja maistuvampaa. Ja se kitkerä minttutee, vieläkin puistattaa kun muistelen. 

Ei myöskään mitään nähtävää kulttuuri mielessä. Varokaa henna tatuointeja, tekevät toreilla väkisin ja tiedä mitä aine on, mutta ihooni paloi arvet.

Pahoihin hajuihin en kyllä itse törmännyt Marokossa vaikka kuumaa tosin oli. Ja missä ihmeessä kävitte syömässä kun kaikkialla oli pahaa ruokaa? Omasta mielestäni yksi parhaita paikkoja ruuan ystävälle. Ja minttuteet yleensä ovat makeita, sillä siihen nimenomaan kuuluu tulla sokeria. Hennatatuointeja ei tosiaan kannata ottaa kadulta, ne aineet on vähän mitä sattuu. Marrakechistä löytyy hennakahvila, jossa voi ottaa tatuoinnin huoletta (heillä on sertifikaatti värin turvallisuudesta) ja siellä on ammattitaitoista väkeä töissä. Herkullista ruokaa myös tuossa kahvilassa, joten suosittelen jos joku Marrakechiin lähtemässä. http://www.marrakechhennaartcafe.com/

Vierailija
1864/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyprokselle lähdettiin häämatkalle suurin odotuksin - ja petyttiin... myöhemmin olemme löydetty 

paljon kivempiä§ paikkoja :)

Vierailija
1865/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt paljon missään mutta en matkustsaisi mihinkään maahan , jossa on konflikti tilan pelko, että tälläinen voi syttyä milloin taas uudestaan ja oisi nyt Rauhallista siellä.

Enkä matkustsaisi Vienan Karjalaan.

Vierailija
1866/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiin :(

Vierailija
1867/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiaan via Delhi, Mumbai

Vierailija
1868/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatikaanivaltio. Heikko yöelämä, yksipuoliset nähtävyydet, Ei vesipuistoa lapsille.

Vierailija
1869/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

¨Mikä Gardassa kiehtoo? Suomestakin löytyy yhtä isoja ja isompia järviä, yleensä vähemmän ruuhkaisiakin.

Niin, vähemmän ruuhkaisia varmaan just siksi, ettei sinne haluta mennä. Suomen järvistöt ja muutkin maisemat sitä iänikuista yhtä ja samaa.

Garda on mun mielestä ainakin yksi maailman kauneimmista paikoista. Comon lisäksi. ❤🤍💚

Sveitsistä löytyy vuoristojärviä paljon hulppeammilla näköaloilla.

Vierailija
1870/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marokko. Saastaisin, pahanhajuisin ja tympein paikka missä ikinä olen käynyt. 3 kaupungin reissulla olin. Hiostavan kuumaa ja ainoastaan huonoa ruokaa. Olin erityisesti pettynyt aterioihin. ABC-asemalla tuoreempaa ja maistuvampaa. Ja se kitkerä minttutee, vieläkin puistattaa kun muistelen. 

Ei myöskään mitään nähtävää kulttuuri mielessä. Varokaa henna tatuointeja, tekevät toreilla väkisin ja tiedä mitä aine on, mutta ihooni paloi arvet.

Pahoihin hajuihin en kyllä itse törmännyt Marokossa vaikka kuumaa tosin oli. Ja missä ihmeessä kävitte syömässä kun kaikkialla oli pahaa ruokaa? Omasta mielestäni yksi parhaita paikkoja ruuan ystävälle. Ja minttuteet yleensä ovat makeita, sillä siihen nimenomaan kuuluu tulla sokeria. Hennatatuointeja ei tosiaan kannata ottaa kadulta, ne aineet on vähän mitä sattuu. Marrakechistä löytyy hennakahvila, jossa voi ottaa tatuoinnin huoletta (heillä on sertifikaatti värin turvallisuudesta) ja siellä on ammattitaitoista väkeä töissä. Herkullista ruokaa myös tuossa kahvilassa, joten suosittelen jos joku Marrakechiin lähtemässä. http://www.marrakechhennaartcafe.com/

Jos veikkaamaan lähtisin, niin Fes voisi olla heidän kohteensa. Siellä niistä nahkankäsittelylaitoksista lähtee aikamoinen käry.

Vierailija
1871/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta, odotin jotain vai-elämystä kun sinne jopa lennetään ulkomailta reittejä, mutta keskusta oli noin 1 katu ja rannan se osa, jossa jotain elämää tosi pieni.

Vierailija
1872/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Las Vegas

En Jenkeistä muutenkaan kauheasti tykkää, mutta Vegasissa kyllä oli kaikki jenkki bulls***t potenssiin tuhat.

Kaksi paivaa on yleensa sietoraja Vegasissa. Minulle riitti valilasku kentalle, maksustakaan en sinne menisi.

t. usalainen

Vierailija
1873/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallinna. Käytiin siellä työporukalla joka kevät kesän aloituksessa kesäkuun alussa vuosina 2007-2012. Ainakin siihen aikaan siellä oli todella likaista, viemärit haisi vanhassa kaupungissa, liikaa humalaisia, huonokuntoisia jalkakäytäviä. Myyjät oli kaupoissa sina töykeitä, eivät osanneet kiitosta sanoa. Jos myyjältä meni kysymään jotain vaatekaupassa, tuli tunne, että on aiheuttanut kamalasti ylimääräistä vaivaa. En ymmärrä, miksi pitää olla niin töykeä, kun turistit tuo rahaa. Pari hyvää ruokaravintolaa oli, ja halvat kynsihoidot. En tykkää, enkä ole vuoden 2015 jälkeen käynyt.

Itseasiassa Tallinna on muuttunut hurjasti juurikin vuoden 2015 jälkeen. Kalasataman alue on siirtänyt painopistettä vanhasta kaupungista luoteeseen, kaupunkiin on avautunut paljon laadukkaita ravintoloita, kovan tason hotelleja (mm. Hilton) ja uusia ostoskeskuksia, ja esim. Piritaan on auennut Viimsi Spa, jonka K18 puoli on tasokkaampi kuin yksikään suomalainen kylpylä. Turisteissa on paljon enemmän muitakin kuin suomalaisia, joten aspan taso on noussut huimasti. Toki likaa ja neukkuhenkistä asiakaspalvelua löytyy edelleen, mutta huomattavasti vähemmän kuin takavuosina.

Jaahas, virolainen trollaaja on taas ollut vauhdissa

Vierailija
1874/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amsterdam. Kaunis paikka, mutta ahdisti se turistimäärä. Ymmärrän täysin että paikallisia ärsyttää jatkuvat turistivirrat. Samasta syystä olen vältellyt mm. Pariisia ja Venetsiaa.

Dubain kaltaiset orjatyöfeikkipaikat olen onneksi ymmärtänyt jättää käymättä jo ensimmäiselläkin kerralla.

Olithan sina itsekin noissa paikoissa turistina lisaamassa paikallisten ahdistusta. :D

Vierailija
1875/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuumiin paikkoihin. Lapsille ja nuorille ei ainakaan hyvä jos kituu kuumassa paikallisbussissa äidin pakottamana. Usein turistibusseissa ja takseissa viilennystä hiukan.

Vierailija
1876/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on maininnut Turkin. Miksi ette sinne menisi? Kysyn siellä käymättömänä.

Koska Erdogan.

Maailmassa ei kovin montaa lomakohdetta ole, jos niitä alkaa maan hallinnon perusteella valitsemaan.

No ei varmaan ole, mutta itse olen jo 80-90-luvuilla rajannut maiden hallintojen perusteella pois Turkin ja Thaimaan enkä ole nähnyt, että asia olisi muuttunut oleellisesti paremmaksi. Ehkä muita todella huonoja vaihtoehtoja en ole edes harkinnut matkakohteiksi, joten niitä ei ole tarvinnut lisätä listalle. 

Vierailija
1877/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalajoki. Ei enää ikinä.

Vierailija
1878/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjlllll kirjoitti:

Kaikki islamisti kohteet ovat syvältä. Newer again.

T. Nainen

Mitä nämä islamistikohteet on? Monessako olet käynyt? Tiedätkö mitä sana tarkoittaa?

Vierailija
1879/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin. Todellinen suomen persereikä, täynnä itsestään liikaa luulevia juntteja, hyttysiä ja paskaa ruokaa, sekä järjettömät etäisyydet. Lomakohteissa jurrisia junan / lentokoneentuomia etelästä joiden käytöstä saa hävetä silmät päästään.

Vierailija
1880/3249 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intiaan via Delhi, Mumbai

Eli Intiaan et menisi Delhin tai Mumbain kautta? Jotain muuta reittiä ehkä? Onko ne jotenkin huonoja vaihtopaikkoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi