Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.
Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.
Kommentit (3249)
Vierailija kirjoitti:
Dubaihin. Kauhea paikka, ei mitään paikallista kivaa. Ökyä, ällöä. Sunny Beachille sitä vastoin voisin mennä toisenkin kerran :)
Dubaihin jo puhtauden ja lämmön takia. On se niin erilainen kohde, et sinne kyllä taas.
Kyproksen lentokenttäkaaos oli kyllä ihan omanlainen kokemuksensa myös (aikaa ennen koronaa siis). Piti odottaa tuntitolkulla check in jonossa ja sen jälkeen turvatarkastusjonossa. Konekivääreillä varustetut miehet vartioivat lentokentän ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubaihin. Kauhea paikka, ei mitään paikallista kivaa. Ökyä, ällöä. Sunny Beachille sitä vastoin voisin mennä toisenkin kerran :)
Dubaihin jo puhtauden ja lämmön takia. On se niin erilainen kohde, et sinne kyllä taas.
Dubai on kyllä mielenkiintoinen kohde noin periaatteessa eli voi yhdistää kaupunki- ja rantaloman. Mutta jos vähänkään lukee taustoja tai pitää silmiään auki, niin ällötyshän siitä tulee. Orjatyövoimalla pyörivä feikkimaailma, jossa tarkoitus (sheikkien talouden pelastaminen) pyhittää keinot. Pysykää kaukana.
T.haimaa,siellä lapset myyvät itseään turisteille.Bulgaria etenkin Sunny Beach,venäjäntouhua,ei mitään käsitystä asiakaspalvelusta,et saa koskaan rahastasi oikein takaisin.Kreikan Kos,ei löytynyt FETAjuustoa kokosaarelta,aloittelevien ulkomaanmatkailijoiden lomapaikka aivan kuten Bulgarian Sunny Beach...KAUHEITA PAIKKOJA!
Turkki. Olen valitettavasti joutunut käymään usein. Ei mitään hyvää sanottavaa. Mistään siellä. Viime reissulla jopa merellä oli hyttysiä kun paatti pysähtyi illallisen ajaksi.
Napoli. Hirveä, vaarallinen, saastainen, rähjäinen kaatopaikka, ei mikään kaupunki. Never again.
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti en mene mihinkään lomapaikkaan toista kertaa vaan haluan kokea uutta. Poikkeuksena kiinnostava kohde/maa jossa ei kuitenkaan löydy toista sopivalta vaikuttavaa hotellia.
Inhokkikohteisiin, kuten esimerkiksi Turkki ja Afrikka, en mene ensimmäistäkään kertaa.
Afrikka on todella valtava manner. Missä maissa siis kävit? Itse olen käynyt Afrikan maista Tunisiassa, Egyptissä ja Gambiassa, ensiksi mainittuun en menisi toiste. Ei oikein ollut mitään tekemistä, eikä nähtävää.
Addis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti en mene mihinkään lomapaikkaan toista kertaa vaan haluan kokea uutta. Poikkeuksena kiinnostava kohde/maa jossa ei kuitenkaan löydy toista sopivalta vaikuttavaa hotellia.
Inhokkikohteisiin, kuten esimerkiksi Turkki ja Afrikka, en mene ensimmäistäkään kertaa.
Afrikka on todella valtava manner. Missä maissa siis kävit? Itse olen käynyt Afrikan maista Tunisiassa, Egyptissä ja Gambiassa, ensiksi mainittuun en menisi toiste. Ei oikein ollut mitään tekemistä, eikä nähtävää.
Luinpa huonosti, pahoittelut! Kysyn siis että mikset menisi Afrikkaan?
Bratislava oli tappavan tylsä paikka, paikallisetkin pelottavia
Tunisia. Kissat hotellien ruokapöydällä syövät hikistä lammasta hotelliasiakkaiden tilaamista ruoka-annoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuriin. Tylyn näköinen paikka kaiken ankeuden keskellä. Kerran oon käynyt, neljä vuotta sitten, eikä oo tullut mieleen toista kertaa käydä. En tykännyt.
Kauppoja löytyy läheltä kotiakin, ettei tartte turhaan lähteä johonkin Tuuriin asti.Siis oli pettynyt, koska kauppakeskus olikin vain kauppakeskus?
Ei ole kyse nyt lähellekään olettamaasi. Paikasta en tykännyt pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumimaailmaan.
Meinasin vetää Haisulia pataan, kun säikäytti lapseni itkemään. Oli muuten lähellä!
Olisit vetänyt, olisi saanut hyvät lööpit iltalehtiin
Juu. Siinä olisi tullut julkisuutta ihan ilmasiksi.
Dominikaaninen tasavalta, Puerto Plata. Ei kiitos koskaan ikinä milloinkaan enää. Riitti pari viikkoa reilut parikymmentä vuotta sitten. Missään ei saanut olla rauhassa kaupustelijoilta, ja yleisin puheenaihe muiden turistien kanssa oli "Montako kertaa olet tänään istunut vessassa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappeenranta, odotin jotain vai-elämystä kun sinne jopa lennetään ulkomailta reittejä, mutta keskusta oli noin 1 katu ja rannan se osa, jossa jotain elämää tosi pieni.
Siis täh? Onks Lappeenrannassa joku ranta? Mä oon aina ajatellu, että se on kämänen pikku paikka sisämaassa itärajalla.
Saimaa ei ilmeisesti ole tuttu käsite?
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian Sunny beach...karmee paikka!
Sulla ei vissiin kokemuksia viime aikoina ko. paikasta?
Siistiä, ihmiset ystävällisiä, hyvää ja halpaa ruokaa.
Joo, on siellä se kukkaiskatu biletykseen, mutta en mä siellä ole aikaa viettänyt.
Ihan hyviä pubeja ja ravintoloita on muuallakin.
Lopun ajan meininki, niin on kyllä monessa muussakin paikassa.
Likaista, roskaista, itse en saanut siitä kohteesta mitään irti.