Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.

Vierailija
12.08.2018 |

Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.

Kommentit (3258)

Vierailija
2801/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään turkkilaiseen kohteeseen ja kaikista viimeksi Istanbuliin. Juuri ne miehet pilasivat lomat. Ällöttäviä tyyppejä. 

Agadirissa olen käynyt niin kauan sitten, että kokemus ei vastaa nykypäivää. Siellä sai kuitenkin kulkea yksinkin rauhassa puskissa lymyävien hasis-kauppiaiden tyrkytyksiä lukuunottamatta. Vuokrattiin auto ja nähtiin näkymiä, jotka olivat kuin keskiajalta.

Playa de Inglesissä häiritsivät aggressiiviset kaupustelijat.

Jatkossa taidetaan reissata vain paikkoihin, joihin pääsee laivalla+junalla esimerkiksi Tanskan tai Puolan kautta. Varsinkaan pitkät lennot eivät jaksa kiinnostaa.

Vierailija
2802/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mihinkään turkkilaiseen kohteeseen ja kaikista viimeksi Istanbuliin. Juuri ne miehet pilasivat lomat. Ällöttäviä tyyppejä. 

Agadirissa olen käynyt niin kauan sitten, että kokemus ei vastaa nykypäivää. Siellä sai kuitenkin kulkea yksinkin rauhassa puskissa lymyävien hasis-kauppiaiden tyrkytyksiä lukuunottamatta. Vuokrattiin auto ja nähtiin näkymiä, jotka olivat kuin keskiajalta.

Playa de Inglesissä häiritsivät aggressiiviset kaupustelijat.

Jatkossa taidetaan reissata vain paikkoihin, joihin pääsee laivalla+junalla esimerkiksi Tanskan tai Puolan kautta. Varsinkaan pitkät lennot eivät jaksa kiinnostaa.

Istanbulissa on vain niin paljon nähtävää, Hagia Sofia, Sininen Moskeija, Topkapi-palatsi, Suuri Basaari,  Cagaloglu Hamamı -sauna jne. Harmi, että maan politiikka on mitä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille Savossa sijainneelle ludemökille. Loma pilalla, lapsilla karmeita puremia, ja luteita näkyi päivälläkin. Lähdimme kesken pois, mutta hyvitystä emme juurikaan saaneet. Kaikki tavarat piti sulkea jätesäkkeihin ennen autoon lastaamista, kotona karmea pyykinpesu ja tavaroiden pakastaminen. Painajainen koko kauan odotettu mökkilomaviikko.

Uskomattominta oli, että mökin vuokraus jatkui ennallaan heti meidän lomaviikkomme jälkeen. Omistajalla ei ollut mitään käsitystä luteiden torjunnasta eikä välitysfirmaa tuntunut pahemmin kiinnostavan.

Kerropa mökin tiedot, etteivät muut  vahingossa mene sinne!

Vierailija
2804/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki,,,,ei tulisi mielenkään.

Vierailija
2805/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki on monelle nou nou. Minä olen siellä viihtynyt, Alanyassa all inclusive, kaikki toiminut ja hienot puitteet. Retkiä luontoon, joka on upea.

Sensijaan Rhodos oli pettymys, siis kaupunki. Huono ruoka, rannat ja ankeaa. Vanhakaupunki kiva, siinä se.

Pidemmällä sitten Kiina, vanha iso kaupunki, todella ihana paikka, rakastuin ruokaan ja koko kaupunkiin.

Boston oli pettymys, NY. Mutta NY olin vain 4 päivää, ja meni juuri niissä turistimestoissa. Halpa ruoka oli kamalaa rasvaa ja sokeria, terveellisempi esim. aamiainen maksoi tosi paljon. Ihmiset feikkejä, roskia aamulla kadunvierustat täynnä, mitään ei kierrätetty.

Vierailija
2806/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Oletteko Turkin vihaajat käyneet Istanbulissa, Kappadokiassa tai vaikka Pamukkalessa?

Juu, Istanbulissa oon käynyt. Mutta enää en menis sinne enkä Turkkiin muutenkaan.

Vierailija
2807/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki, Erdokan on venäläisten kätyri, enkä menis muutenkaan. Se sählämihuijaa-tyyli ei sovi länsimaiselle.

Vierailija
2808/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkkiin en lähde enää koskaan. Koska Nato.

Kirkkonummen vanha kylpylä, Långvik, joka on venäläisomistuksessa, sinnekään en enää mene koskaan.

Siihen tosin vaikuttaa se, että koko laitos on jäänyt jonnekin 90-luvulle sisustuksen ja palvelun suhteen. Koko mesta pitäisi perusteellisesti peruskorjata, samalla remontoida 2020-luvulle ja palvelun taso korjata sellasen 80% asiakaspalveluhenkiseen suuntaan. Nämä siis sen lisäksi, että on enemmän ja vähemmän bulvaanien kautta venäläisomistuksessa.

Puuhamaa - herranjestas. Samat laitteet kun vuonna 1979 eikä niitä ole korjattu, huollettu eikä edes putsattu sen jälkeen. Aivan kammo mesta. Hinnat tosin on hilattu 2022 tasolle. Niiden "huvitusten" perusteella kokopäivän lipun hinta vois olla aikuiselle 5 ja alle 16v lapselle 2 ja alle 5v ilmaseks.

Linnanmäki. En enää ees tiedä onko ranneke 45 vai 55 ja lisäksi niitä ja näitä maksuja, parkki varmaan toisen 50, ja jos nelihenkinen perhe köy syömässä jotain pientä, niin ihan vähintään satanen sinnekin. Yhdellä linnanmäkikeikalla 4h perhe pääsee viikon etelänlomalle. Ei enää lintsiä, ennekun päiväranneke on jotain 20 aikuiselta eikä laitelippuja ole. Eikä pääsymaksua.

Mitä sen sijaan, pääkaupunkiseudulla pääsee rannikon saarille, jopa ulkosaaristoon, aika edullisesti vuoroveneillä. On kivaa, pääsee uimaan, ja nähtävääkin riittää, varsinkin vanhat linnoitussaaret. Tai asuntoauton tai vaunun vuokraus, ja valkkaa jonkun paremman luokan leirintäalueen. Löytyy saunat, uimapaikat ja vesiliukumäet. Jos on vähän enemmän satasia, niin vaikka via balticaa pariksi kolmeksi viikoksi lomailemaan vaikka puolaan.

Långvik on homeessa. Systeri oli sisällä 5min ja sai aivan hirveät oireet.

Vierailija
2809/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Oletteko Turkin vihaajat käyneet Istanbulissa, Kappadokiassa tai vaikka Pamukkalessa?

Olen käynyt Istanbulissa. Se oli kiehtova kaupunki, mutta oli ikävää, kun tuntematon mies itsepintaisesti seurasi minua, vaikka sanoin että ei kiinnosta. Kauppiaat yrittivät myydä väkisin mattoja, muka turistikohde olisi ollut suljettu ja sillä aikaa pitäisi välttämättä tulla katselemaan mattoja. Ei ollut suljettu. Ihmisoikeustilanteen ja Nato-häiriköinnin vuoksi en halua Turkkiin, ja eivät sikäläiset tunkeilevat miehetkään kiinnosta.

Vierailija
2810/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyväskylä. ei enää ikinä.

Vierailija
2811/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuun Linnunlahden leirintäalueelle.

Vierailija
2812/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateena. Narkkareita, kodittomia ym. pelottavaa liikkua yksin pimeän tullen.

Vierailija
2813/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tosi ruma, kun turkinmatkoilla ei olla ahdisteltu

Kreetalle en menisi, turistirysä jossa kauppahallissa myyjät toistelivat papukaijamaisesti suomalaisia lauseita ei oo rahaa ei oo rahaa

Toinen minne en menisi on Houston Texas, asuin siellä 3v ja autokultuurin palvonta oli kamalaa. Tuttuja voin käydä tapaamassa, mutta turistina lomalle en menisi.

Vierailija
2814/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkkiin ei ikinä ilman tätä nato selkkaustakin

Vierailija
2815/3258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vastenmielisen kuvan saisi Helsingistäkin, ja mistä muusta paikasta tahansa, jos sattuu lomailemaan juuri pride-tapahtuman aikaan.[/quote]

Pysy vain siellä Takahikiällä, ettei herkkä ja aina oikeassa oleva sielusi saa vahinkoa. Tai sitten tule kaapista.

Vierailija
2816/3258 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä etten itse kokenut Istanbulissa lainkaan miesten häirintää... Päinvastoin tosi asiallisia olivat mielestäni kaikki asiakaspalvelijat jne. Ja olen matkustellut jonkin verran Lähi-idässä ja Etelä-Euroopassa ja molemmissa olen kokenut huomattavasti pahempaa. 

Vierailija
2817/3258 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutakin on kierretty kuin tahkoa kirjoitti:

Arkajalkojen suominipottajien onkin syytä pysyä pipo tiukasti silmillä ihan vaan kotona eikä koskaan lähteä minnekään ulkomaille näyttämään hapanta naamaansa. Jättäkää suosiolla ulkomaanmatkustelu niille, joilla on kunnon kielitaito ja jotka matkustelun osaa, ihan kohdemaasta riippumatta.

Ilmeisesti osaat kunnolla jotain toista kieltä kuin suomea?

Vierailija
2818/3258 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry nyt vaan, mutta pakkoa sanoa, että outoa tai vähän tyhmääkin, jos ilmoittaa koko maan inhokkikohteekseen ja on käynyt kerran jossain pahimassa turistirysässä ko. maassa. 

Vähän kun joku turisti vierailisi suomessa, jossain Kouvolassa (anteeksi kouvolalaiset, ei minusta paikkakunnassanne ole mitään vikaa :) ja sen jälkeen kuvailisi koko Suomen samanlaiseksi. Ja sanoisi en ikinä enää mene, kun on tuollaista.

No sehän olisi loistavaa, jos koko Suomi olisi kuin Kouvola.

Vierailija
2819/3258 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkki on monelle nou nou. Minä olen siellä viihtynyt, Alanyassa all inclusive, kaikki toiminut ja hienot puitteet. Retkiä luontoon, joka on upea.

Sensijaan Rhodos oli pettymys, siis kaupunki. Huono ruoka, rannat ja ankeaa. Vanhakaupunki kiva, siinä se.

Pidemmällä sitten Kiina, vanha iso kaupunki, todella ihana paikka, rakastuin ruokaan ja koko kaupunkiin.

Boston oli pettymys, NY. Mutta NY olin vain 4 päivää, ja meni juuri niissä turistimestoissa. Halpa ruoka oli kamalaa rasvaa ja sokeria, terveellisempi esim. aamiainen maksoi tosi paljon. Ihmiset feikkejä, roskia aamulla kadunvierustat täynnä, mitään ei kierrätetty.

Kiina on minustakin aivan upea kaupunki.

Vierailija
2820/3258 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyty on. Turkissa on huomo,palavelu, tylsät ruoat ja tekopyhää mm.alkoholin myynnissä esimerkiksi Istanbulissa. On sivistymaitakin kohteiksi, ja Turkk8 hyt on diktatuuri. Ei Turkkiin eikä Venäjälle ikinä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi