Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Vierailija kirjoitti:
Tunnelma löpsähtää nyt päivä päivältä..
Jep jep, mutta ehkä se vaan enteilee tulevaa.
Ei noilla viisukuppilassa sen hauskempaa ole. Miettikää, jos edustaja on joku Tarja Lunnas😁
Ehkä me toivotaan liikoja, mutta ainakin somessa pitäisi toppuutella.
Kyllähän se edustaja taitaa olla Robin. Mikä olisikaan hänelle parempi paluu musiikin pariin välivuoden jälkeen kuin vaatimattomat 300 miljoonaa katselijaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se edustaja taitaa olla Robin. Mikä olisikaan hänelle parempi paluu musiikin pariin välivuoden jälkeen kuin vaatimattomat 300 miljoonaa katselijaa.
Se kaikki oli vaan kuplaa
Ja mä tiesin että se poksahtaa
Hubba Bubba, Hubba Bubba Bubba
Enkä mä sua koskaan saanutkaan
Vierailija kirjoitti:
Ja meetiasirkus
Ei jaksais arvuutella enää päiväkään. Mutta niin se van on yli puolitoista viikkoa vielä jäljellä..
Robin ollut tänään Helsingissä. Oispa jotain kuvausjuttuja, mutta kai hän liikkuu siellä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hubba Bubba, Hubba Bubba BubbaSe kaikki oli vaan kuplaa
Enkä mä sua koskaan saanutkaan
Kiitos korvamadon antamisesta :D
Vierailija kirjoitti:
Robin ollut tänään Helsingissä. Oispa jotain kuvausjuttuja, mutta kai hän liikkuu siellä muutenkin.
Onko papparatsit olleet perässä? Kuka näki ja missä?
Tylsää ja Umk:n tiedotushiljaisuus vaan jatkuu..
Vierailija kirjoitti:
291.1 kertovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
291.1 kertovat
Niin no maanantaina instastorissa luvattiin lisää Umk-uutisia myöhemmin tällä viikolla.
Mikko Harjulta uusi päivitys:
"Vaikka joskus pelkään epäonnistumista, teen sen silti. xx.01.2019"
Eli nyt paljastui, että tuo hänenkin paljastuksensa on tulossa tässä kuussa. Uusi sinkku vai UMK?
Vierailija kirjoitti:
"Vaikka joskus pelkään epäonnistumista, teen sen silti. xx.01.2019"Eli nyt paljastui, että tuo hänenkin paljastuksensa on tulossa tässä kuussa. Uusi sinkku vai UMK?
Ja, se on hän. Jos ilmottaisi levystä yms. Ei xx.
Vierailija kirjoitti:
"Vaikka joskus pelkään epäonnistumista, teen sen silti. xx.01.2019"Eli nyt paljastui, että tuo hänenkin paljastuksensa on tulossa tässä kuussa. Uusi sinkku vai UMK?
Hitsi kun ei tuotakaan saa suljettua vielä pois.
Seuraavaa sinkkua promoaa. Ottaa vaan julkisuudesta ja huomiosta kaiken irti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos! Kuka edes on Mikko Harju??
Tunnelma löpsähtää nyt päivä päivältä..