Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael Saaren ääni on kapea ja hento! Ei ei häntä viisuihin, ei myöskään Diandran duettopariksi.
No kuka? Kimmo Blom.. Hänkin yrittänyt veisuihin. Nyt kyllä ollutesim. Raskaassa joulussa.
Enkeli ja paholainen.
Nyt mua alko vähän pelottaa, että se on Tuisku kuitenkin. Hokee tuota Winter is coming joka paikassa. Englantia, sopivasti viimesen GoT kauden edellä ja Winter vois viitata Tuiskuun itseensä 😶
Yle pitää hulluja jännityksessä. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt mua alko vähän pelottaa, että se on Tuisku kuitenkin. Hokee tuota Winter is coming joka paikassa. Englantia, sopivasti viimesen GoT kauden edellä ja Winter vois viitata Tuiskuun itseensä 😶
No ei sen laulutaidot riitä euroviisuihin. Ja kestääkö pää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No livelaulua epäilen minäkin enkä häntä edustajaksi ehkä haluaisi, mutta miksei kestäisi pää?
Mikä se O vihje oli. Ohi on, Olavi?
Kusiko se, vai vieläkö tyypit pohtii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No livelaulua epäilen minäkin enkä häntä edustajaksi ehkä haluaisi, mutta miksei kestäisi pää?
Eihän hänessä mitään vikaa, vikaa ole, mutta paloiko vähän loppuun? Kateudesta kävi terapiassa ja välillä vähän outoja juttuja. Oliko myös henk.kohtasessa elämässä kurjuutta ja köyhyyttä? En niin tarkasti ole seurannut, lukenut otsikot ja tehnyt päätelmän, että nyt pyörii päässä rattaat eri suuntiin ja vauhdilla pyörivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se O vihje oli. Ohi on, Olavi?
Kusiko se, vai vieläkö tyypit pohtii?
Ei oo vielä selvinnyt liittyikö se mihinkään. Sitten kun kuullaan artistin nimi niin tiedetään oliko vihje vai pelkkä vahinkotwiitti.
Anttihan myönsi olevansa kateellinen suomalainen. Hän antoi kasvot meille, jotka emme pidä no fearista.
Laittais nyt Tarja Turusen sinne
Vierailija kirjoitti:
Pelkäänpä, että kaiken huipuksi yhdessä jos toisessakin kotitaloudessa lyödään pettyneenä päätä seinään julkistuspäivänä. Koko syksyn ja vielä tammikuun jatkuneen spekulonnin päätteeksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäänpä, että kaiken huipuksi yhdessä jos toisessakin kotitaloudessa lyödään pettyneenä päätä seinään julkistuspäivänä. Koko syksyn ja vielä tammikuun jatkuneen spekulonnin päätteeksi :D
Niinpä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hänessä mitään vikaa, vikaa ole, mutta paloiko vähän loppuun? Kateudesta kävi terapiassa ja välillä vähän outoja juttuja. Oliko myös henk.kohtasessa elämässä kurjuutta ja köyhyyttä? En niin tarkasti ole seurannut, lukenut otsikot ja tehnyt päätelmän, että nyt pyörii päässä rattaat eri suuntiin ja vauhdilla pyörivätkin.
No joka tapauksessa vähintään paluuta Suomen lavoille Tuisku puuhaa jo. Ei pahalla hänen fanejaan kohtaan, mutta itse olisin kestänyt jos Tuiskun tauko olisi ollut hitusen pitempikin ja ylipäätään hiljaisempi.
Taaperon sanoin: "kakka haisee". 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Näinhän siinä käy on edustaja kuka tahansa ja olisi käynyt vaikka edustaja olisi ilmoitettu heinäkuussa. Sellaista edustajaa ei löydykään jota ei haukuttaisi iltapaskojen kommenteissa ja vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joka tapauksessa vähintään paluuta Suomen lavoille Tuisku puuhaa jo. Ei pahalla hänen fanejaan kohtaan, mutta itse olisin kestänyt jos Tuiskun tauko olisi ollut hitusen pitempikin ja ylipäätään hiljaisempi.
Haluaisin tietää miten Tuisku on tauollaan sinua häiriköinyt? Itse avaat uutiset joissa hänestä puhutaan (ja joihin hän itse ei voi vaikuttaa..) ja itse seuraat häntä somessa. Sitten rutiset että olis nyt tauolla :D Jos häntä ei seuraa somessa eikä lue uutisia niin ainoat elonmerkit on satunnaiset biisit radiossa ja siihenkään hän nyt ei oikein voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku on tänään vihjannut somessa tauon olevan kohta ohi. Mietittekö samaa kuin minä...?
Ei hän mitään vihjannut vaan ihan selkeästi kertoi olevansa biisileirillä vanhan lauluntekijäporukkansa kanssa. Melkoisen nokkelaa siis iltapäivälehdiltä että huomasivat Antin vihjeen. Vau.
Mutta ei niitä biisejä siellä viisuihin kirjoiteta vaan uudelle levylle.
Eli noi Tuiskun jutut. Voi tarkoittaa vain, että tauko loppuu.
En tiedä, kuinka kauan Antin sou Suomessa riittää. Mulle ei herätä oikein tunteita hänen esiintymisensä. Itse asiassa, en edes jaksa niitä katsoa loppuun. Saatikka, että menisin keikalle. Minunkin mielestä hänen taukonsa olisi voinut jatkua, ennen ku floppaa.
Antti Tuisku olisi paras vaihtoehto, vaikka en hänen musiikista välitä. Osaa vetää näyttäviä keikkoja ja biisit on just sitä renkutusta, joilla tossa kisassa pärjää. Olen muuten miettinyt, että miksi nämä suositut artistit eivät mene euroviisuihin niinkuin ennen, esim. Kirka, Katri Helena, Jari Sillanpää yms. ovat olleet viisuissa.
All for victory.