Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Vesa Silver - tuo UMK:n "huippu" stylisti juuri nyt:
"Edustaakohan Tuure Boelius Suomea Euroviisuissa? @Yle_UMK #euroviisut"
Roosberg eli Chisu ja sen mies. Hesarissa oli sopivasti skuuppi. Tosin koski muumeja mut mitä siitä.
JOS edustaja on Robin niin Euroviisu-edustus voisi parhaimmassa tapauksessa tuoda Robinille keikkoja ulkomaille kuten Ruotsiin ja Saksaan sekä Viroon. On siis mahdollisuus saada ulkomaille keikkoja ja sitä kautta parantaa mahdollisuuksia. Yleensä Suomesta on ensin lähdetty Ruotsiin ja sitten Saksaan. Sunrise Avenue lähti tosin ensin Saksaan. Nykyään Saksa on se Euroopan merkittävä musiikkimaa, jonka musiikkikentälle kannattaa pyrkiä. Brittien musiikkikentälle ei ole helppo päästä niinkuin olemme Saara Aallon ja Anna Abreun epäonnistumisista nähneet.
Kyllä mää veikkaan Tuiskua kaikista läpinäkyvistä vihjeistä huolimatta.
Jos ei kuitenkaan Tuisku ole, sen on oltava Robin.
Koska, jos nuo Tuiskusta vihjailut on tahallisia pakansekoittajia, yle kaivaa vaan itsensä syvempään kuoppaan, jos edustaja on Tuiskua pienempi nimi.
Robinia ei ole myöskään millään tavalla onnistuttu poissulkemaan, ei mitään edes nyt viimemetreillä mikä sulkisi Robinin pois laskuista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei.
Osaako Boelius laulaa? Olen luullut sitä vain tubettajaksi. No joo, olenkin kelkasta pudonnut..
Mä en kyllä mitenkään jaksa uskoa että se olisi Robin. Varautukaa antikliimaksiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei.
Toivottavasti ei, mutta Vesa Silver ei varmaankin tietää jo, koska on se stylisti joka on stailannut aina UMK artistit.
Julkaiseekohan ne biisitkin tai mahd. yhden biisin samalla kuin esiintyjän?
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö hän ettei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, pliis, ei.
Sanokaa mun sanoneen, ei varmasti oo mikään eturivin artisti vaan joku.. vähemmän eturivin. Semmoinen hiukan unohtunut jo, tai joka ei ole koskaan päässytkään eturivin artistiksi.
Ei Tuure ole mikään laulaja. Anssi Umpikela tai Kornipipo oli yhtä paljon laulajia kuin Tuure. Ei ole Tuure. Tuo on lähinnä kiusaamista tuommonen vihjailu.
Kuppila kaatui :D Jännän äärellä.
Ei oo ikinä jännittänyt näin paljon! 😂
Vierailija kirjoitti:
Osaako Boelius laulaa? Olen luullut sitä vain tubettajaksi. No joo, olenkin kelkasta pudonnut..
Ei osaa, mutta laulaa silti
Vitsi ko odottaa Tuiskua tai Robinia, pelkään, että joutuu pyttyyn ja saa vain vitutuksen jos se on joku pask,, ei niin hyvä.
Joo ja uinut glitterammeessa. Saa luonnonsuojelijat tästäkin kimppuunsa.