Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni on todella kaunis ja se ahdistaa minua suunnattomasti!

Vierailija
12.08.2018 |

16-vuotias tyttäreni on poikkeuksellisen kaunis, aina pienestä pitäen ollu se ketä kohdellaan hyvin, suositaan ja seuraan hakeudutaan. Ala-aste ikäisenä se oli minusta hyvä juttu, tiesin että ei joutuisi kiusatuksi, syrjityksi yms. Mutta nyt noin vuoden ajan kun on jo isompi niin kadulla kävellessä poikien päät kääntyy, myös huomattavasti vanhempien. Tytär on kertonut, että myöhempää ulkona liikkuessa huudellaan perään ja seurataan. Välillä kun tyttären kännykkä on pöydällä siihen tulee jatkuvasti viestiä monilta pojilta, en siis mitenkään ole urkkinut vaan tulee ilmoitus ja näyttö syttyy. Kerran kysäisin tytöltä tunteeko hän tosiaan nuo kaikki ja tokaisi vaan että "En tiiä puoliakaan ihmisistä joiden kaa snäppään." En itse tiedä mitä toi "snäppääminen" on jotain viestittelyä kai? Ylä-asteella tytär on ollut niitä "suosittuja" tyttöjä. Minulla on 2 muuta 18- ja 14-vuotiasta normaalin näköistä tytärtä joiden elämä on aivan erillaista pienet kaveriporukat joista tunnen kaikki kaverit on tullut minulle tutuiksi. Ulkona saa liikkua rauhassa myöhempääkin, ja kun kuljen ulkona toisten tytärteni kanssa, ei käänny poikien päät ympärillä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan selvinnyt tästä, että miksi se sua ahdistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytön ympärillä liikkuu suunnattomasti jopa monia vuosia vanhempia poikia, ja iltaisin seuraillaan ja huudellaan perään kun liikkuu yksin. Se ei kuullosta minusta turvalliselta.

Ap

Vierailija
4/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta.

Vierailija
5/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin teinien puhelimiin tulee jatkuvasti ilmoituksia Snapchatistä, se on vaan nykyaikaa. Ei taida henkilökohtaisesti heille kaikki olla tarkoitettu.

Vierailija
6/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän huolen, mutta jos kauneuden lisäks löytyy järkeä päästä, niin eiköhän pärjää

Vierailija
7/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin teinien puhelimiin tulee jatkuvasti ilmoituksia Snapchatistä, se on vaan nykyaikaa. Ei taida henkilökohtaisesti heille kaikki olla tarkoitettu.

Mulla vähän hämäräksi jääny nää teinien somet, olen kavereitten vanhemmilta kuullut että niissä liikkuu myös paljon feikkiprofiileilla ihmisiä?

Ap

Vierailija
8/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytön ympärillä liikkuu suunnattomasti jopa monia vuosia vanhempia poikia, ja iltaisin seuraillaan ja huudellaan perään kun liikkuu yksin. Se ei kuullosta minusta turvalliselta.

Ap

Onko kysymyksesi siis se, että miten kauniista tyttärestä saataisiin tehtyä ruma, ettei kukaan kiinnittäisi häneen huomiota? En kyllä ihan nyt ymmärrä sinua.

Vierailija
9/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän huolen, mutta jos kauneuden lisäks löytyy järkeä päästä, niin eiköhän pärjää

Juuri se minua huolettaakin kun tuolla tytöllä ei ihan kauheasti ole sitä järkeä päässä, tosi sinisilmäinen ja yrittää kaikkia miellyttää.

Ap

Vierailija
10/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on siis kauneutta että järkeä, mutta sinulla ei kumpaakaan. Kyllähän se ahdistaa.

Vierailija
11/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sun täytyy vaan opettaa tytärtäsi fiksuksi, ettei lähde tollasten tyyppien matkaan tms. Ei siinä oikein muu auta, kun et voi häntä joka paikkaan seurata ja ikuisesti vahtia. Onhan täällä paljon kauniita ihmisiä jotka keräävät herkästi katseita, mutta ei se automaattisesti tarkoita että joku aikoo raiskata tai mukaansa houkutella.

Vierailija
12/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän hämäräksi jääny nää teinien somet, olen kavereitten vanhemmilta kuullut että niissä liikkuu myös paljon feikkiprofiileilla ihmisiä?

Ap

Kyllä sun ois pitänyt aktivoitua vanhempana jo paljon aikaisemmin mitä ne nuoret siellä somessa tekevät. Toivottavasti sun nuori on fiksu ja ymmärtänyt olla tekemättä tyhmyyksiä ilman vanhempien ohjaustakin.

Vierailija
13/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö rupee olemaan hedelmällisessä iässä ja miehet haistavat tuoreen vaginan tuoksun. Tämä on aivan normaalia, siitä ei tarvitse huolestua. Ei se käytössä kulu.

Vierailija
14/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä parit dokumentit ihmikaupasta ja muusta hyväksikäytöstä niin eiköhän lopu sinisilmäisyys.

Vierailija
15/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile miltä teinisi näyttää. Tässä kaupungissa joka toinen vastaantuleva teinityttö täyttää "todella kauniin" vaatimukset. Nätit vaatteet, meikit ja puhtaat hiukset.

En ole kuullut että paljonkaan huudeltaisiin, päät kyllä kääntyy. Ei ole mies eikä mikään jos nätti nainen ei saa päätä kääntymään.

Vierailija
16/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä huolesi. Itse olin nuorena "poikkeuksellisen" kaunis ja juuri tuossa iässä se huomio kaduilla (siihen aikaan ei ollut somea) ahdisti. Monta ahdistelua, epätoivottua seuraa yms. sattui noihin vuosiin. Jossain vaiheessa kehitin itselleni paniikkihäiriön, niin ahdistavaa se paikoin oli. Yleensähän itseä lähestyivät vain huomattavasti vanhemmat tai humalassa olevat miehet, ei ne kiltit oman ikäiset pojat (ehkä some on osin muuttanut tämänkin?) Omien vanhempieni kanssa silloin sovittiin, etten kulje yksin iltaisin - viime kädessä taksin ottaminen oli sallittu. Se oli iso apu.

Asia helpottui kasvaessa, kun alkoi olla kapasiteettia ottaa vastaan niitä katseita ja kommentteja. Oppi sanomaan vastaan. Ikääntyminen oli lopulta helpottavaa, ihan totta.

Ei sitä kaikki ymmärrä. Huomiota herättävän kaunis nuori ja epävarma/naiivi voi vetää aivan vääränlaista seuraa osakseen - ihan vaan kauppa- tai koulumatkalla. Iltamenoista puhumattakaan. Laittakaa tyttö nyt alkuun itsepuolustuskurssille ja hankkikaa hälytin.

Vierailija
17/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin varmaan kaikkien lasteni kanssa huomion saamisesta ja ikävään huomioon reagoimisesta. Kertoisin, että osa ihmisistä on pahoja ja heitä kannattaa välttää. Suosittelisin, että lapsi liikkuu aina jonkun kanssa tai ryhmässä. 

Kertaisin seksiasiat.

Vierailija
18/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se voi alkaa somepyllistelijäksi.

Vierailija
19/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden huippukauniin naisen ja teininä hän erehtyi liian anteliaaksi koska tarjokkaita tuli ovista ja ikkunoista. Maine lisäsi itseään tyrkyttäviä poikia ja miehiä. Todellisia vaaroja on siis olemassa liian kauniille nuorille naisille. Ette muuten usko miten miespuoliset matelevat hänen kaltaisten edessä.

Vierailija
20/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa tytöt viedään karatekurssille. Serkku on taekwondo-mitalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän