Tapailemani nainen haluaa että veisin hänet syömään hienoon ravintolaan
Minulla ei kuitenkaan ole nyt siihen varaa maksella sellaisia vaikka hienona herrasmiehenä maksupuoli olisi minun kontollani. Joten sanokaa, riittääkö jos kokkaan naiselle jotain hienoa tähän häthätään itse kotona?
Kommentit (48)
Ei riitä. Ja et kuitenkaan osaa kokata mitään.
Vie se sinne ja maksakoon hempukka laskun, sehän se sinne hinkuikin
meillä maksetaan itse vaikka 5v ollaankin oltu onnellisessa suhteessa. Eri asia jotkut synttärit jne.
Sillä on nälkä.Menkää hampparille.
Häpimiil-ateria mäkkäristä, eikös siihen tullut joku lelukin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kuitenkaan ole nyt siihen varaa maksella sellaisia vaikka hienona herrasmiehenä maksupuoli olisi minun kontollani. Joten sanokaa, riittääkö jos kokkaan naiselle jotain hienoa tähän häthätään itse kotona?
Onko jenkkileffoista opittu tapa?
"Haluaa, että vien", tai "haluaisi, että veisin."
Kokkaa sille himassa piffi viinin kera. Tai vie skumpan ja mansikoiden kanssa piknikille. Se tahtoo vaan jotain vähän spessumpaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan voi kysäistä, että kuinka hienossa ravintelissa neidillä on vara syödä.
Tämähän sekun toinen on työtön ja itse pienipalkkainen 😂
Ap
Voi, olisi hienoakin ravintolaa ihanampaa kun saisin miehen itsensä tekemää ruokaa romanttisesti tarjoiltuna. Kynttiläillallinen ihanan musiikin kera. Siivoa koti putipuhtaaksi, vaihda puhtaat petivaatteet, WC raikkaaksi. Pöytäliina pöytään, kukkia pöydälle. Ja laita jotain ihanaa tuoksua yllesi. Kun mies tuoksuu hyvälle niin olen ihan sulaa vahaa:)
Miehekäs, hyvältä tuoksuva, ihana mies..Mmmmmm.
Peruuta treffit ja toivota hyvää jatkoa. Uusavuttomille pitää kaikki neuvoa kädestä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se Rosso nyt niin kallis ole.
Esim päivänpihvi 16,90, mutta samalla rahalla söisi viikon kotona. Enkä usko että sellainen räkälä vastaa hienon ravintolan "laatustandardeja" mitkä ne hänellä nyt sitten onkaan.
Ap
Mene parempiin töihin ja vie nainen syömään. Parempaa työpaikkaa hakemaan jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan voi kysäistä, että kuinka hienossa ravintelissa neidillä on vara syödä.
Tämähän sekun toinen on työtön ja itse pienipalkkainen 😂
Ap
Eiköhän neidin sitten ole ihan korkea aika ymmärtää realiteetit. Kaikkea vaan ei aina voi saada mikä olisi kivaa. Mielestäni itse kokkaaminen on hyvä pienemmän budjetin vaihtoehto.
Kannattaa avoimesti kertoa taloudellisesta tilanteesta, puolin ja toisin. Yhteiselämää on turha suunnitella toisen varoilla. Eikä ainakaan ruinata toista ylittämään budjettinsa. Jos nainen ei tätä ymmärrä, älä tapaile häntä enää.
Onko tyttöystäväsi nuori? Hän ei ehkä tajua elämän realiteetteja.
Kerro hänelle suoraa taloudellinen tilanteesi. Jos hän ei hyväksy, hän voi vapaasti lähteä etsimään paksumpaa lompakkoa.
Vierailija kirjoitti:
--- riittääkö jos kokkaan naiselle jotain hienoa tähän häthätään itse kotona?
Unhappy meal.
Vierailija kirjoitti:
Voi, olisi hienoakin ravintolaa ihanampaa kun saisin miehen itsensä tekemää ruokaa romanttisesti tarjoiltuna. Kynttiläillallinen ihanan musiikin kera. Siivoa koti putipuhtaaksi, vaihda puhtaat petivaatteet, WC raikkaaksi. Pöytäliina pöytään, kukkia pöydälle. Ja laita jotain ihanaa tuoksua yllesi. Kun mies tuoksuu hyvälle niin olen ihan sulaa vahaa:)
Miehekäs, hyvältä tuoksuva, ihana mies..Mmmmmm.
Mua ahdistais mennä kotiin, tuntuis että olettaako toinen että syöminen ja juttelu ei riitä, että pitäs olla seksiä. Ravintolasta olis helpompi lähteä.