Tapailemani nainen haluaa että veisin hänet syömään hienoon ravintolaan
Minulla ei kuitenkaan ole nyt siihen varaa maksella sellaisia vaikka hienona herrasmiehenä maksupuoli olisi minun kontollani. Joten sanokaa, riittääkö jos kokkaan naiselle jotain hienoa tähän häthätään itse kotona?
Kommentit (48)
Mitä tarkoitetaan nyt hienolla ravintolalla? Ihan oikeastiko daami haluaa syömään satasien arvoista safkaa vai haluaako vain ulos syömään?
Jos olet kertonut ammattisi ja mitä työtä teet niin luulisi jo siinä vaiheessa tajuavan myös tulotason eikä edes ehdottelevan mitään satasia maksavaa ravintolailtaa. Varsinkaan jos ei itse sitä ole kustantamassa.
Se on vaan testi, että oletko nuuka penninvenyttäjä ja millaisessa kunnossa lompakkosi on että löytyykö sieltä voimaa.
Nykynainen ei halua köyhää tai pienipalkkaista miestä, koska hän ansaitsee parempaa, ainakin omasta mielestään.
Veikkaan että sinulla ei ole riittävästi likviditeettiä ylläpitämään teidän rakkautta.
Jätä se sika-la-ateriaa kaipaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, olisi hienoakin ravintolaa ihanampaa kun saisin miehen itsensä tekemää ruokaa romanttisesti tarjoiltuna. Kynttiläillallinen ihanan musiikin kera. Siivoa koti putipuhtaaksi, vaihda puhtaat petivaatteet, WC raikkaaksi. Pöytäliina pöytään, kukkia pöydälle. Ja laita jotain ihanaa tuoksua yllesi. Kun mies tuoksuu hyvälle niin olen ihan sulaa vahaa:)
Miehekäs, hyvältä tuoksuva, ihana mies..Mmmmmm.Mua ahdistais mennä kotiin, tuntuis että olettaako toinen että syöminen ja juttelu ei riitä, että pitäs olla seksiä. Ravintolasta olis helpompi lähteä.
Mulle kyllä naisena on lähtökohta, että edetään naisen tahtiin. Seksi ei ole mikään vaihtoarvo, ikinä. Herrasmies tajuaa, että nainen avautuu ja etenee omaan tahtiin. Niinhän se luonnossakin menee, nainen antaa kun nainen on itse valmis ja halukas, halusi uros miten paljon itse. Ja lähtökohta on, että mies haluaa, nainen syttyy kun mies haluaa. Aika harvoin tilanne on toisin päin.
Miehen pitää vain malttaa, että nainen kuumenee. Ja siihen taas tarvitsan hellyyttä, turvallisuutta, ja romanttisuutta.
Jos nainen on rahan ja statuksen perään, tuskin on kunnon nainen. Rakkauteen ei tarvita rahaa, vain oikea, luotettava, kiinnostava ihminen, joka on aidosti juuri sinusta kiinnostunut. Vetovoima, joka perustuu sinuun ihmisenä, kuka tahansa voi tänä päivänä tarjota rahaa, ainutlaatuista on juuri sinä, ja älykkyytesi, miehekkyytesi, turvallisuus.
Hempukat, rahan perässä juoksisijat jätät sitten muille, samoin kuin heti irtoseksiin valmiit.
Kauanko olette tapailleet? Onko nainen kuinka vanha? Oletko kertonut hänelle mitä teet työksesi ja suunnilleen tulotasosi? Millä tavalla hän ilmaisi haluavansa hienoon ravintolaan syömään ja kertoiko yhtään mitä hän pitää hienona? Puhuiko hän itse että sinun pitäisi maksaa vai oliko tämä oma oletuksesi?
Näihin kysymyksiin olisi minusta kiva saada vastaus. Omasta puolestani tykkäsin kovasti kotona kokatusta ateriasta, mutta mulla ei toisaalta olisi pokkaa pyytää päästä hienoon ravintolaan jonkun toisen kustannuksella. Että jos tällä tytsyllä on pokkaa tuollaista vaatia, hän voi olla muunkin suhteen paljon vaativampi kuin minä olen. Ja jos vastaat noihin kysymyksiin, saat ehkä itsekin paremmin osviittaa siitä, että kannattaako tapailua ylipäätään jatkaa. Kovin high maintenance mimmit tuskin pienipalkkaiselle miehelle ovat parasta kumppaniainesta muutenkaan.
Lupaisin viedä, mutta tekisin heti selväksi, ettei minulla ole varaa sellaiseen kuin enintään kerran vuodessa.
0hae oankista lainaa ja luo kunnon romanttiset puitteet teille kahdelle. Vietätte ikimuistoisen illan ja nautitte hyvästä ruuasta.
Ravintola kuin ravintola, voithan sinä viedä sen naisen vaikka mäkkäriin.