Menossa leffaan treffeille, eikö ole kiusallista istua vierekkäin 2 tuntia puhumatta mitään?
Istumme siinä vain ja katsomme leffaa? öh.. Kyseessä ovat NELJÄNNET treffimme.
Kommentit (29)
Ja pitäisikö jotenkin vihjailevasti asetella käteni siihen "käsinojalle" jotta saataisiin vähän fyysistä kontaktia ja mies ottaisi käteni omaan käteensä?
ap
Senpä jälkeen on puhuttavaa. Elokuvat voivat myös herättää tunteita, nostaa adrenaliinia jne., mikä lisää yhdistymisen tunnetta parin välillä. Ihan normaaliahan se on käydä elokuvissa treffeillå.
Vierailija kirjoitti:
Pussailkaa ne kaksi tuntia.
Pystyykö siinä pussailemaan suht huomaamatta? En ole ollut vuosiin leffassa, en muista miten ne istuimet on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäisikö jotenkin vihjailevasti asetella käteni siihen "käsinojalle" jotta saataisiin vähän fyysistä kontaktia ja mies ottaisi käteni omaan käteensä?
ap
Ei sun tarvitse vihjailla mitään. Etsit kädelläsi miehen käden ja puristat hellästi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse vaan pönöttää, tässä ohjevideo iltaa varten
Miksi elokuvissa pitäisi pitää kädestä kiinni? Onko se jokin tosi pelottava kauhuleffa?
Joo, mee nyt vaan katsoon se leffa. Leffa leffana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse vaan pönöttää, tässä ohjevideo iltaa varten
'
Jesus Christ :D:D:D:D:D
Ette ala pussailee siellä ellette oo yksin takarivis kulmas. Vituttaa ne popkornin mäsdyttäjär ja pussaiöijat.
Ihmiset tulee elokuviin sen elikyvan takuax antakaa rauha!##
Nyt olen jo naimisissa mutta nuorena olin treffeillä leffassa. Väsytti niin paljon et nukahdin ja jälkikäteen en hirveesti kyennyt juonesta juttelemaan. Suhde kesti vähän aikaa mutta kariutui lopulta.
Leffateatteri on erittäin huono treffipaikka. Epävarmoille teineille ehkä hyvä, mutta ei muille ellei sitten tunne jo hieman paremmin.
Menkää mielummin kävelemään johonkin nättiin paikkaan tai vaikka abc:n kahvioon, niin voitte jutella. Kävely on tietenkin parempi jos haluaa pussailla.
Kuinka vanhoja olette? 12?
Olisi se varmaan kiusallista, jos oltaisiin jossain muualla eikä leffassa.
Itse kokisin todella vaivaannuttavana lätistä kaksi tuntia putkeen. Ilmeisesti juuri siksi en ole koskaan seurustellut; ei vain ole niin paljon puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen jo naimisissa mutta nuorena olin treffeillä leffassa. Väsytti niin paljon et nukahdin ja jälkikäteen en hirveesti kyennyt juonesta juttelemaan. Suhde kesti vähän aikaa mutta kariutui lopulta.
Minun ja mieheni olimme leffatreffeillä aika seurustelumme alussa ja nukuimme molemmat puoli leffaa. Nauroimme sen jälkeen, että kotona olisi ollut mukavampi paikka nukkua.
Eikös se nyt treffien tarkoitus ole tutustua toiseen? Miten sellainen onnistuu, kun molemmat toljottavat ruutua? Joten ei, aikuisten treffipaikka ei ole leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kokisin todella vaivaannuttavana lätistä kaksi tuntia putkeen. Ilmeisesti juuri siksi en ole koskaan seurustellut; ei vain ole niin paljon puhuttavaa.
Oikeasti? Minä ainakin keksin juttua ihan helposti kiinnostavan miehen kanssa. Kyselen, kuuntelen ja juttelen. Jos tulee hiljaisia hetkiä, niin pusu auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nyt treffien tarkoitus ole tutustua toiseen? Miten sellainen onnistuu, kun molemmat toljottavat ruutua? Joten ei, aikuisten treffipaikka ei ole leffassa.
Näin asia on meillä aikuisilla, mutta tämä avaus taisikin olla 12-16 vuotiaille...
Mieluummin kyllä menisin leffaan jonkun tutun kanssa tai sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn osittain samaistumaan mutta itse harrastan usein sellaisia treffejä joissa tehdään jotain.
Esim käydään vaikka lenkillä jolloin niitä puheenaiheita saa vähän siitä tekemisestä myös.
Joku ravintolassa syöminen olisi paljon ahdistavampi tilanne varsinkin tutustumisen alkuvaiheilla.
Pitää löytää ihminen joka on kiinnostunut sen verran samoista asioista että puheenaiheita riittää, siinähän se selviää trefeillä että onko keskustelukemiaa vai ei.
Pussailkaa ne kaksi tuntia.