Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin pois hiusten pesukierteestä. Käyn aamuisin suihkussa, kannaattaako tuolloin kastella hiukset pelkällä

Vierailija
12.08.2018 |

vedellä vai olla kokonaan kastamatta? Siis niinä päivinä kun ei aio pestä sampoolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kierteellä?

Vierailija
2/6 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pesen hiukset joko pelkästään vedellä tai hoitoaineella (co-pesu) jos en halua käyttää shampoota. Tämä johtuu siitä, että tukka rasvoittuu sen verran nopeasti, että näyttää pelkällä vedelläkin pestynä puhtaammalta kuin jos ei edes kastelisi. Mutta sulla ei ilmeisesti ole näin pahaa rasvoittuvuusongelmaa, joten en osaa oikein neuvoa. En ehkä itse kastelisi hiuksiani jos siihen ei olisi tarvetta. Käyttäisin kai suihkumyssyä ja ehdottomasti kävisin suihkussa mieluummin illalla kuin aamulla. Nyt käyn suihkussa aamuisin vain siksi, että tukkani olisi puhtaan näköinen työpäivän ajan edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset näyttää vielä likaisemmalta, jos vaan kastelen ne, eli käyn pelkässä vartalosuihkussa hiustenpesuhen välillä.

Vierailija
4/6 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksisen ex-kilpauimarin vinkki: kastele, mutta aina hoitoaine. Pesu kerran pari viikossa. Etsi sinulle sopiva hoitoaine, juttele vaikka kampaajan kanssa tai kokeile kaikkia lidl-tuotteita. Niissä on eroja, sen varmasti tiesitkin, kallis ei ole sama kuin hyvä.

Vierailija
5/6 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset voi välillä pestä pelkällä hoitoaineella. XZ on tähän tarkoitukseen erinomaista. Laita aika reilusti hoitoainetta, hiero päänahkaan, lisää vettä ja hiero vielä (hellävaraisesti tietenkin). Huuhtele. Siinä se on. Yleensä pesen joka toinen kerta sampoolla ja joka toinen kerta hoitoaineella. T. kihara- ja hentohiuksinen. 

Vierailija
6/6 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt kuivashampoota aina välillä, ja en silloin kastele hiuksia aamulla. Itse asiassa toisinaan olen laittanut kuivashampoon jo yöksi, ja sillä on menty pari päivää.

Tänä keväänä kyllästyin ihan kokonaan tuohon jatkuvaan rasvoittumiseen ja otin permanentin :)

Se auttoi hyvin, hiukset on voinut pestä noin 3 kertaa parin viikon aikana. Jos olen käynyt saunassa useammin esim. mökillä, oon laittanut hoitoaineen ja pessyt välillä vain sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi