Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin opiskelun yliopistossa, olenko nyt älykkö?

Yliopistoon
12.08.2018 |

Voinko ihan vapaasti ajatella ja olettaa muiden ajattelevan, että olen kiistatta älymystön jäsen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistoon kirjoitti:

Voinko ihan vapaasti ajatella ja olettaa muiden ajattelevan, että olen kiistatta älymystön jäsen?

;

Nyt taidat huijata, opinnot alkavat yliopistoissa vasta syyskuussa ;o)

Biologia järjestää kursseja jo elokuun puolella.

Vierailija
22/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistoon kirjoitti:

;

Nyt taidat huijata, opinnot alkavat yliopistoissa vasta syyskuussa ;o)

Kyllä se opiskelupaikka on otettava vastaan hyvissä ajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitan nyt lääkiksessä ja on se kumma kun pisteet nousee 110% kun ihmiset siitä ovat kuulleet. Tähän asti olen ollit hoitajareppana joka on saanut lapset liian nuorena.

Voin kyllä kertoa, että mikään ei silti ole toisin.

Tämä. Minuun otti yhteyttä 2 tätiä kun kuulivat, että pääsin yliopistoon. Siihen asti olin heille liian huono ihminen. Sitten olivat niin maireaa puhelimessa ja kyllä olisi kelvannut yhteydenpito.. Pikkusen oli myöhäistä kun käänsivät selkänsä minulle aiemmin kun en ollut vielä tarpeeksi korkea-arvoinen ihminen...

Mitä alaa opiskelet? Arvostetaanko pelkästään lääkistä?

Vierailija
24/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että ilman sosialistista ajattelua urasi tulee tyssäämään alkumetreille. Indoktrinoi siis jo tässä vaiheessa itseesi monikultturalistinen ajattelu. Tai en tiedä minkäikäinen, kunnianhimoinen olet? Mutta vaikka et edes pyrkisi luomaan akateemista uraa, niin jos ajattelet "vasemmiston" vastaisesti kaikesta huolimatta olet marginaalissa ja näin ollen vaarassa jäädä myös ns. marginaaliin ja näkymättömäksi. Saattaa vaikeuttaa myös myöhempää työnsaantiasi (riippuu paljon minkätasoita työtä haet) ,Ole siis varovainen ennen kuin avaat nyky-yliopistolla suusi. Ja et, et ole vielä tuon perusteella osa mitään älymystöä, koska sellaista Suomessakaan ei oikeastaan enää ole.  Onnea matkaan, ja ole hyvä näistä ilmaisista vinkeistä. Ja älä ota ainakaan liikaa velkaa, työstä ei ole sitten mitään takeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi